2008-10-18, 07:49
Bannlyst
Häärregud. Vart farligt och obehagligt i kista inatt. Jag som bor i Kista tycker detta är förskräckligt och tänker genast flytta härifrån då det börjar numera påminna om compton

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3567454.ab
Citera
2008-10-18, 08:01
Medlem
Ja, man undrar var som händer i Sverige?

Obehagligt är det.

Knivar får mig att tänka på internt bråk i ngn gammal fejd mellan familjer/släkter.
Citera
2008-10-18, 08:43
Medlem
Det är nog Rinkebyfolk

Det var inte länge sedan det var bråk på Rinkebysvängen, den gången blev ju en knivskuren kille dumpad utanför Karolinska med.
Någon som läste det???
Kanske en fortsättning på detta?
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Häärregud. Vart farligt och obehagligt i kista inatt. Jag som bor i Kista tycker detta är förskräckligt och tänker genast flytta härifrån då det börjar numera påminna om compton

Citera
2008-10-18, 08:45
Medlem
Inget massmord

Det var ju bara en som dog men man vet ju inte hur det är med de 2 skadade....
Citat:
Ursprungligen postat av Slader

Citera
2008-10-18, 09:20
Medlem
Ja, visst är det hemskt.. Men jag började faktiskt skratta åt att du rubricerade det som "massmord"... !?
Citera
2008-10-18, 09:31
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matteoli
Ja, man undrar var som händer i Sverige?

Obehagligt är det.

Knivar får mig att tänka på internt bråk i ngn gammal fejd mellan familjer/släkter.
Det är det nya, mer spännande, multikulturella Sverige.

En massa svartskallar, araber, albaner, negrer, etc., som gjort att vi fått ett spännande nytt intressant samhälle, som i neger och latino-infesterade städer i USA och i invandrarnas egna länder. Knivmord, skottlossning, ras, gäng och klankrig...

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1905541.svd
Citera
2008-10-18, 10:07
Medlem
kroems avatar
Hemskt massmord. Tycker det var snällt att köra han till sjukhuset iaf, bevisar ju att dom ångrade sig! Eller?
Citera
2008-10-18, 10:11
Medlem
Knappast fienden som kör

Det e nog offrets bekanta som tagit honom dit, inte ofta gärningsmannen kör sitt offer till akuten......
Citat:
Ursprungligen postat av kroem
Hemskt massmord. Tycker det var snällt att köra han till sjukhuset iaf, bevisar ju att dom ångrade sig! Eller?
Citera
2008-10-18, 10:18
Medlem
åååååååååååååååååååå vilken idiot som trode de va gärningsmannen som kört offret till sjukhust..... om de jag hört stämmer så handlade hela grejen om att någon blivitblåst på ett "par tusen "... och sen väldigt ner knarkad skulle hämnas på dom som hade blåst honom... kan återkomma med mer info senare i helgen när jag vart och hälsat på en vän..
Citera
2008-10-18, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flippmode
åååååååååååååååååååå vilken idiot som trode de va gärningsmannen som kört offret till sjukhust..... om de jag hört stämmer så handlade hela grejen om att någon blivitblåst på ett "par tusen "... och sen väldigt ner knarkad skulle hämnas på dom som hade blåst honom... kan återkomma med mer info senare i helgen när jag vart och hälsat på en vän..

Helt osannolikt är det ändå inte. En polare till mig blev nedslagen ganska brutalt, och skjutsades sedan till sjukhuset av gärningsmannen.
Citera
2008-10-18, 10:24
Bannlyst
Det är väl inte allt för ovanligt att GM larmar polis när de inser vidden av det de gjort?
Citera
2008-10-18, 10:32
Medlem
kroems avatar
Klart det kan vara anhöriga, men borde man inte stanna då?

Eller det kanske är såna där drug fiends som jag sett i filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in