• 1
  • 2
2008-10-17, 00:00
Medlem
Misters avatar
Alla relationer har olika stadier. Det börjar kanske med kontakt på jobbet, i plugget eller på någon kontaktsida. Sen blir det msn, följt av sms, telefonsamtal, träff, sex etcetera. Sen kommer det gulliga ord och kärleksförklaringar och så där fortsätter det in i äktenskapets varma sköte. Någonstans på vägen ska dock steget tas till att våga fisa för sin älskade. Det är möjligt att det finns folk som efter tjugo års äktenskap går undan till toaletten för att släppa lite väder men såna kan inte vara helt normala i skallen så att säga. "Sånt där sköter man privat" har jag hört som argument. Visst, men det gör man med onani också, ändå så är det många män som avslutar sexakten med att onanera i tjejens ansikte. Inte fan finns det någon som efter en timmes knullande artigt ber om ursäkt för att sen smyga till toaletten och dra av sin salva?

Själv har jag i många år lidit av att ha mycket gaser på morgonkvisten. Med mycket gaser menar jag inte att jag behöver släppa av två småpruttar, det handlar alltså om mellan 15 och 20 rejäla brakskitar. Såna som får täcket att förvandlas till en flygande matta under några sekunder. För mig är det skönt när man kommit förbi alla jävla dejtingstadier och annat och kommit in i fis-stadiet. När man kan dra av några rejäla på morgonen och kanske också lyfta lite på täcket så att lukterna letar sig uppåt mot ansiktena, varvid man glatt ropar "Frukost!". Det brukar resultera i snabb förflyttning från sängen och med lite tur går hon och fixar frukosten.

Jag har nog provat alla varianter som finns för att dölja min mages oro de tidiga timmarna. Några gånger när det varit första eller andra träffen har jag erbjudit mig att sticka iväg och "fixa lite gott bröd till frukosten", sen stått ute i snålblåsten i nån förort och fisit i en halvtimme innan jag kunnat återvända med en fralla från statoil. Många bor i små ettor med lyhörda toaletter så det är inte så enkelt som att bara ta sig till toaletten och göra det men såklart har jag gjort det också. En tjej undrade om jag hade urinvägsinfektion när jag för femte gången sprang till toan för att dra av några brakare, bara det att ladda magen och sen när spolningen går igång trycka på är en mental prövning. En gång tog jag en lång dusch och så vred jag hälen mot en torr del av badkaret och fick det där pruttliknande ljudet samtidigt som jag tryckte på. Det kändes lite ansträngt.

Så hur gör ni? När är det dags att gå in i fis-stadiet av relationen och hur inleder ni det? Är det med en liten luktande smygfis eller med en rejäl brakare och någon skämtsam kommentar typ "Luftwaffe!!!" Hur har ni reagerat när partnern har varit den första att ta steget?
Citera
2008-10-17, 00:03
Medlem
Sista_Bossens avatar
Mina fisar luktar precis som hundens, vilket gör att jag alltid kan skylla ifrån mig.
Citera
2008-10-17, 00:06
Medlem
He he jag släppte en rökare redan första daten och vi är ihop än idag det var drygt 2 månader sen.
Citera
2008-10-17, 00:13
Medlem
Megadeths avatar
ja man vill ju visa hur manlig man är och hur ljudlig man kan vara. nej men ärligt, man kanske kan skita i att dra av sitt tyngsta artilleri typ första veckorna eller så. men sen måste man ju försöka stila lite med en riktig rökare. gnäller hon då eller blir sur så kanske hon inte är så mycket att ha iaf. lite kärleksdoft har inget dött av.
Citera
2008-10-17, 00:15
Medlem
R.Rs avatar
Jag tycker faktiskt att fisa är något man främst sköter privat.
Sen är det väl en annan femma att det inte spelar någon större roll om man släpper sig lite ibland då partner eller annat folk närvarar, det gör vi ju alla trots allt. Men att ligga och släppa sig som du gör på morgonen är mest äckligt enligt mej, oavsett problem med gaser. Sen kan du ju rimligen inte jämföra onani med att fisa. De flesta tycker att det är sexigt när deras partner onanerar medan jag betvivlar att någon större mängd med folk uppskattar när deras partner släpper en rejäl brakare.

För att också svara på topic, börja naturligt vid starkt behov men inte i onödan.
Senast redigerad av R.R 2008-10-17 kl. 00:19.
Citera
2008-10-17, 00:16
Medlem
drvinds avatar
jepp, helt klart något som med fördel tas ur världen på första daten!

här las det en lik-stinkande gastömning på sandy's på morgonen efter date nr1, lite sent men ack så välkommet.
sandy's utrymdes av fler än oss, under muntra former

förlösande

hatar att ligga utan att våga fisa, obekvämt till tusen.
Citera
2008-10-17, 00:19
Medlem
BillyMorgans avatar
Jag tror jag råkade fisa när han kittlade mig eller dyl. Var nog inte så långt in i förhållandet (tillsammans sedan början av 2003).

Numera tror jag vi inte ens reagerar. (såvida de inte luktar illa..)
Citera
2008-10-17, 00:36
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drvind
jepp, helt klart något som med fördel tas ur världen på första daten!

här las det en lik-stinkande gastömning på sandy's på morgonen efter date nr1, lite sent men ack så välkommet.
sandy's utrymdes av fler än oss, under muntra former

förlösande

hatar att ligga utan att våga fisa, obekvämt till tusen.
Du valde ditt nick med omsorg ser jag!

Jag har väl aldrig riktigt satt någon exakt tid för när fis-stadiet påbörjas, men jag minns ett förhållande jag hade där tjejen åt medecin som gjorde henne gasig, så då fick hon bryta isen. Skönt att jag slapp den gången iaf.
Citera
2008-10-17, 00:54
Medlem
Äminäms avatar
Jag ser hellre att den andra gör det först, förhoppningsvis följt av en skämtkommentar. Sedan får jag komma på en rolig kommentar: "Åh vart kan man köpa den här parfymen"? eller liknande. Meningen är att båda parter ska känna sig rätt bekväma, även för framtida utsläpp.
Citera
2008-10-17, 00:55
Medlem
Rick Derriss avatar
Jag tycker inte att det är något man gör med varandra, och inte bland folk över huvud taget.
Citera
2008-10-17, 01:11
Medlem
Khaliths avatar
Jadu, kan ju inte rekommendera att titta på en komedi samtidigt som man försöker hålla in en fis >.>
Citera
2008-10-17, 01:32
Medlem
Freedom Fighters avatar
Är det inte ganska eländigt egentligen att man ska vara tvungen att dra upp gaserna i mag-tarmkanalen med ett evigt magkurr och magknip som följd, med den personen man delar sitt liv med? Är det egentligen inte ganska sinnessjukt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in