Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-10-15, 19:30
  #1
Medlem
Vem är det Bea på stureplan skriver om idag?

Citat:
Natten till söndag smiter en av killarna i landslaget ut från festen på V. Han går till ett garage i närheten och gissa vad han gör där?
Där hånglar han upp en snygg brunett och trycker sig hårt mot henne.
Problemet med den saken? Tja, vad sägs om både fru och barn?

För att smeta till det några extra snäpp råkade det finnas en fotograf i närheten som har allt på bild. Jag har sett bilderna själv och trust me, skulle frugan också se dem, skulle landslagsstjärnan vara in big trouble. Big. Trouble.

Kan ni gissa vem det handlar om? Japp, det kan ni nog.
Bad boy, aja baja (!!!) säger jag.

Låter ju som Zlatan, skulle ju inte varit första gången man han är ju faktiskt inte gift.
Citera
2008-10-15, 21:01
  #2
Medlem
Les Binkss avatar
Du kan nog räkna kallt med att de flesta landslagsstjärnor, ofta gifta i unga år, ligger runt rätt bra med sina fruars goda minne. Det ingår i dealen typ. "Jag får vara en rik och cool fotbollsfru och du gör vad du vill så länge du sköter det snyggt".
Citera
2008-10-15, 21:01
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whateever
Vem är det Bea på stureplan skriver om idag?



Låter ju som Zlatan, skulle ju inte varit första gången man han är ju faktiskt inte gift.


har du nån källa? typ artikel, etc.
Citera
2008-10-15, 21:04
  #4
Medlem
superwears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
har du nån källa? typ artikel, etc.

Här är hennes blogg iaf:
http://www.stureplan.se/frame.php?ma...bea/&session=1
Citera
2008-10-15, 21:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Les Binks
Du kan nog räkna kallt med att de flesta landslagsstjärnor, ofta gifta i unga år, ligger runt rätt bra med sina fruars goda minne. Det ingår i dealen typ. "Jag får vara en rik och cool fotbollsfru och du gör vad du vill så länge du sköter det snyggt".

Jo tack, det vet jag mer än väl, när det gäller fotbollskillar verkar det ju dessutom gälla långt ner i divisionerna. Men jag undrar ändå vem det handlar om i det här fallet.
Citera
2008-10-15, 21:31
  #6
Medlem
superwears avatar
Truppen mot Portugal

Målvakter: Andreas Isaksso, Johan Wiland

Försvarare: Andreas Granqvist, Petter Hansson, Daniel Majstorovic, Olof Mellberg, Mikael Nilsson, Fredrik Stoor, Behrang Safari

Mittfältare/anfallare: Daniel Andersson, Viktor Elm, Samuel Holmén, Kim Källström , Sebastian Larsson, Christian Wilhelmsson, Andreas Johansson, Marcus Berg, Zlatan Ibrahimovic, Henrik Larsson, Markus Rosenberg, Johan Elmander

Nån som har koll på vilka som är pappor?
Citera
2008-10-15, 21:38
  #7
Medlem
-jOE!s avatar
Bra skvaller! Synd att inte Bea bjuder på bilder. Får väl hoppas dom "läcker ut".
Citera
2008-10-15, 21:39
  #8
Medlem
Dekomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superwear
Målvakter: Andreas Isaksso, Johan Wiland

Försvarare: Andreas Granqvist, Petter Hansson, Daniel Majstorovic, Olof Mellberg, Mikael Nilsson, Fredrik Stoor, Behrang Safari

Mittfältare/anfallare: Daniel Andersson, Viktor Elm, Samuel Holmén, Kim Källström , Sebastian Larsson, Christian Wilhelmsson, Andreas Johansson, Marcus Berg, Zlatan Ibrahimovic, Henrik Larsson, Markus Rosenberg, Johan Elmander

Nån som har koll på vilka som är pappor?

Zlatan och Henke är pappor
Citera
2008-10-15, 21:40
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superwear
Målvakter: Andreas Isaksso, Johan Wiland

Försvarare: Andreas Granqvist, Petter Hansson, Daniel Majstorovic, Olof Mellberg, Mikael Nilsson, Fredrik Stoor, Behrang Safari

Mittfältare/anfallare: Daniel Andersson, Viktor Elm, Samuel Holmén, Kim Källström , Sebastian Larsson, Christian Wilhelmsson, Andreas Johansson, Marcus Berg, Zlatan Ibrahimovic, Henrik Larsson, Markus Rosenberg, Johan Elmander

Nån som har koll på vilka som är pappor?


Zlatan har fru(?) & två barn
Citera
2008-10-15, 21:55
  #10
Medlem
superwears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekoman
Zlatan och Henke är pappor

Är det dom enda? Sitter inte Mellberg på en unge också? Isaksson?
Citera
2008-10-15, 22:29
  #11
Medlem
keysters avatar
"Natten till söndag smiter en av killarna i landslaget ut från festen på V"

det behöver inte vara en av spelarna som spelade just senaste matchen mot portugal. ordet "Bad boy" pekar ju mot zlatan. kan det vara så att bea tror att han e gift?
Citera
2008-10-15, 22:42
  #12
Medlem
Var Bea med i garaget?

Kan man ju undra?

Är man förresten otrogen om man hånglar upp någon? Det beror väl på vad man har bestämt med sin ordinarie partner...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback