Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-15, 14:04
  #1
Medlem
Vilka dras till sånna kläder och vad vill man visa/hävda??

Har sett ganska många som driver runt med dessa kläder.

Står typ Team Pitbull danmark eller Sweden.
Citera
2008-10-15, 14:08
  #2
Medlem
cpfilts avatar
Ingen aning faktiskt. Jag gissar på att dem som bär kläderna tycker att byrackorna är häftiga för deras dåliga rykte, om ryktet är förtjänat eller ej har jag ingen aning om, hatar alla hundar.
Citera
2008-10-15, 15:02
  #3
Avstängd
Mr.Johnssons avatar
Luktar WT
Citera
2008-10-15, 15:04
  #4
Medlem
mo0kies avatar
Sen finns ju märket "Bullrot" också.
Liknande stuk.
Citera
2008-10-15, 15:05
  #5
Medlem
Pranchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dogspike
Vilka dras till sånna kläder och vad vill man visa/hävda??

Har sett ganska många som driver runt med dessa kläder.

Står typ Team Pitbull danmark eller Sweden.

Grupptillhörighet såklart. Som så många andra försöker signalera med sina kläder.
Citera
2008-10-15, 16:09
  #6
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prancha
Grupptillhörighet såklart. Som så många andra försöker signalera med sina kläder.

Grupptillhörigheten märks inte med valet av hund då?
Citera
2008-10-15, 17:24
  #7
Medlem
Pranchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Grupptillhörigheten märks inte med valet av hund då?

Givetvis. Men det är ju inte alltid du kan ha hunden med dig.
Citera
2008-10-15, 19:51
  #8
Medlem
En del pitbullägare håller ju på med weightpulling med sina hundar å dessutom är de själva ofta muskelbögar, och muskelbögar gillar ju mjukiskläder med tuffa tryck..
Citera
2008-10-15, 23:05
  #9
Medlem
det är fel typ av pitbullägare som äger dessa tröjjor.. utlänningar såldes, oavkortat..

de pitbullar jag haft kontakt med som har haft vita ägare har varit rara busfrön.

absolut inget fel på en pitbul eller annan "kamphund".. det är ägaren det handlar om.. en fegis (utlänning) får en aggresiv hund (osäker).

utlännigar, jag vet inte varför men de är rädda för hundar.. men likförbannat ska de piina o ha egna som de själva är så förbannat rädda för... det är dessa som gett hundarna dess dåliga rykte.. då en pitbull som bor i ett tryggt hem är en snäll krabat som inte är farligare än en golden retreiver.. allt hänger på ägaren.. du kan i 99% tala om vad det är för hund genom att titta på ägaren.
Citera
2008-10-15, 23:14
  #10
Medlem
k0nungs avatar
Folk med pitbulltröjor och med pitbull är extremt WT
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback