Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Du skriver lite omstndligt, men fattar jag dig rtt s har office frsvunnit vid formateringen, men att du har en nyckel till det? I s fall r det bara att tanka ner office frn ntet och skriva in nyckeln sedan och vips har du ett fungerande officepaket.
http://office.microsoft.com/sv-se/pr...487411053.aspx
*Skrattar*...Ja, jag r ju ingen superdatasnille...men nu r det s hr: Ska frska frklara s utfrande jag kan:
1. Jag fick virus i en fullt funktionsduglig dator. Den kommer frn ett fretag som jag jobbar p och allt fanns installerat frn brjan. OBS - inga CD-skivor sattes in o d.
2. Ringer Dellsupporten....talar om elndet och han sger att jag ska vid det tillfllet nr jag stter igng datorn trycka p F11 (tror jag det r)...d raderas allt och datorn blir som den var frn brjan!...
3. Sen dess har inte officepaketet funkat utan nr jag ska g in dr och gra olika ex excelfiler s kommer det upp att jag ska skriva in produktnyckelkoden!!....jag har ju inte DEN!!. Frskte med produktnyckelkoden p baksidan av datorn som bestr av 25 siffror/bokstver. Funkar INTE...
4. Ringer till supporten och microsoft och bda hnvisar till varandra att jag ska ringa "hyransvarig" p jobbet men jobbet sger att det r microsoft som ska komma men en ny produktnyckelkod.
VA GR JAG???