2009-01-03, 14:22
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielus
Gravarna var tomma:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4112365.ab
Att nån lägger ner så mkt jobb på två tomma gravar, men måste ju vara en signal av nåt slag..
Citera
2009-01-03, 14:41
Medlem
Ja det är ju någon som vill lämna ett budskap att båda är döda
Citera
2009-01-03, 14:45
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontline
Ja det är ju någon som vill lämna ett budskap att båda är döda
Ja måste ju vara så, för var ju inga små gravhögar som var ihop skottade..
Citera
2009-01-03, 14:50
Medlem
Högarna var redan på plats? Nån dumpa det där, då dom inte ville betala tippen för att ta emot 2 ton med grus?
Nån såg sin chans att skoja lite och satte träkors på dom?
Citera
2009-01-03, 14:52
Medlem
Gabrieluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Ja måste ju vara så, för var ju inga små gravhögar som var ihop skottade..

Äh, svårt att sia om det. Skulle också kunna tolkas som "sluta leta efter oss, för er är vi som döda", eller "vågar ni er någonsin tillbaka hit så hamnar ni under jord". Lutar i så fall mer åt det senare, ett alldeles utmärkt sätt att sända en signal till någon som håller sig undan - full publicitet. Men, som sagt, ömöjligt att sia om.

Skall dock erkänna att jag känner en viss... besvikelse. Jag gillar självsanerande system.
Citera
2009-01-03, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank the tank
de anhöriga få frid....även om detta är det jobbigaste...fan...smith var inte så här rutten....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4110661.ab

? troligtvis e han väl psykopat, eller missbrukare... inget lämpligt umgänge med andra ord....
Citera
2009-01-03, 14:59
Medlem
Tuesdays avatar
Vem är industrilokalägaren? Det kan vara en hälsning till honom.
Citera
2009-01-03, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddie
? troligtvis e han väl psykopat, eller missbrukare... inget lämpligt umgänge med andra ord....

missbrukare var förresten redan klarlagt i denna tråden...intressant om tjejerna i gänget (miss)brukade också? ngn som vet?
Citera
2009-01-03, 15:00
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Vem är industrilokalägaren? Det kan vara en hälsning till honom.
Var väl en norrman har jag läst nånstans, hade väl varit en takpannefabrik i lokalerna innan..
Citera
2009-01-03, 15:04
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Var väl en norrman har jag läst nånstans, hade väl varit en takpannefabrik i lokalerna innan..
De misstänkta gravarna, hittades av norrmannen Per Arne Polsröd som äger fastigheten.

– Den har stått tom länge och jag var där i går med en spekulant som ville titta på den, säger han.

Fastigheten har plastfabriken Emballator som närmaste granne och inhyste fram till slutet av åttiotalet en tegelpannefabrik, Diamantpannan.

Per Arne Polsröd och en kompanjon köpte byggnaden i slutet av år 2000. De betalade 340 000 kronor, enligt fastighetsregistret.

– De senaste åren har den stått tom. Innan dess hyrde jag ut den till Emballator för förvaring, säger Polsröd.
Citera
2009-01-03, 15:11
Bannlyst
HA skrattar nog gott åt polisen nu. Den dumma Svenska polisen. Inte fan dödar de sina offer och sen begraver de så här öppet. Detta var ett litet skämt med polisen.
Citera
2009-01-03, 15:21
Medlem
Tuesdays avatar
Jag tror iallafall inte att platsen valdes av en slump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in