Citat:
Ursprungligen postat av fireheadswe
2. Fallet är enkelt. Killen skulle in i Vip-baren, Fick inte komma in för han stod inte på listan. Då fick han panik. Han hade ju investerat så mycket i hans sällskap... "Jag fixar in oss..."
Men fick nej. Då började han skrika rasistiska ord och sen blev han utslängd.
Ja, det är en version till.
3. Du har inte jobbat som vakt. Du går i sjätteklass.
Om du jobbat som dörrvakt och anser att vi som betalar entré, sköter oss, dansar, dricker, festar och är glada... om du kallar oss ryggradslösa så förstår jag att du slutade som vakt. Din lilla polis-vannebee. Du trodde att vara dörrvakt var första steget mot yrkesmilitär.
En dörrvakt kring stureplan idag är extremt korrekta och artiga. De för bort de fulla bönnerna från landet, de drogpåverkade och de som är för fulla.
Din 3. är fördjäkla rolig. Inte ett vettigt ord.
2.Det är så roligt att höra en ögonvittnes skildring från någon som inte ens varit där, Du slänger ur dig "fakta" ungefär som om du stod bredvid EA eller Armo? Vad jag ger dina lösa antagande om vad du TROR hände tror jag du vet vart du kan stoppa.
3. Jo jag har jobbat och jobbar (senast förra helgen) som vakt, och har inga planer på polishögskolan, trots att jag fått förfrågan från aktiva poliser..
Det mest humoristiska är att du, som inte ens kan stava till Wannabe anklagar mig för att gå i sjätte klass.. ja jag kan ge dig att du går i åttonde klass då om du mår bättre av det
Dörrvakterna runt Stureplan är anabol preparerade förortsgorillor som inte kan forma en korrekt mening utan att blöda näsblod.. Jag vet för jag har jobbat i STHLM och även runt Stureplan.
Jag kallar inte de som dansar, betalar för sig, dricker och har roligt för ryggradslösa kräk,.. abbsolut inte. Jag kallar DIG för ett ryggradslöst kräk, det är en stor skillnad Gunnel!
Vad roligt att du visar din snobbiga överlägsenhet genom att med sådan tydlighet se ner på övriga Sverige som inte bor i just STHLM:s innerstad.. Ger ju bara belägg för mina påståenden om att du är just en dryg, arrogant, liten människa som är just ryggradslös.
Roligt att "min 3:a" kunde roa dig Gunnel.. Sätt inte rötjutet i halsen bara