Citat:
Ursprungligen postat av s0pkvast
Det är den vanliga argumentationen av mångkulturalister.
Man säger vad man själv tycker, utan någon förankring i verkligheten. Man har ingen fakta eller statistik som kan belägga argumentationen. Sen så har man nästan alltid fel men får då ryggdunkningar från andra idioter som hyllar idioten för att han sätter dit "rasisterna"..
Byt ut "rasisterna" mot "ordningsvakter" så är du ännu närmre sanningen. Faktum är att de allra flesta som hamnar i problem med ordningsvakterna har sig själva att skylla, men inte inser det själva. Som sagt, det här är ett typiskt fall, det liknar alla andra fall jag någonsin sett.
"Jag har inte gjort nåt, vakten hoppade på mig utan anledning, jag ville bara diskutera etc etc etc."
Sannolikheten att den versionen stämmer är sällan stor. Denna gången verkar den ännu mindre eftersom händelsen bevittnades av två poliser som ger sitt vittnesmål till ordningspolisen som kommer till platsen. Ordningspolisen beslutar därefter att gripa EA och ta urinprov på honom.
Jag tror att det är som vanligt. Någon är lite för full, gör bort sig och försöker skydda sig själv genom att smutskasta ordningsvakten. Ett klassiskt fall helt enkelt.