2011-09-13, 15:22
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mokos
Du var då en särdeles rabiat människa..

Är det verkligen så svårt att fatta?

Nu är du otrevlig.

Till att börja med har du har den misstänkte våldsverkaren som källa. Sedan behöver inte vakten känna igen Erik Almqvist för att Erik Almqvist känner igen vakten.

Med vänner som dig behöver Erik Almqvist inga fiender.
Citera
2011-09-13, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Men med tanke på att vakten i fråga har varit med i "SD in i riksdagen - nej tack" och Almqvist flera gånger har synts i TV, känns det ju inte speciellt otroligt heller.

Jag visste inte hur EA ser ut innan jag läste tråden och kollade bilder på honom, kände inte ens till hans namn, jag har också varit med i gruppen SD ut ur riksdagen eller vad den hette på Facebook, man har alltså ingen koll på hur tomtarna i SD ser ut även om man är med i såna grupper.
Citera
2011-09-13, 15:34
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Jag visste inte hur EA ser ut innan jag läste tråden och kollade bilder på honom, kände inte ens till hans namn...

Oj, det var inget bra betyg för radioprogrammet Kaliber eller den där Soran.

Då lär väl ingen heller lägga hans namn och utseende på minnet efter denna händelse.
Citera
2011-09-13, 15:36
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Men med tanke på att vakten i fråga har varit med i "SD in i riksdagen - nej tack" och Almqvist flera gånger har synts i TV, känns det ju inte speciellt otroligt heller.

Jadu, de flesta av Sveriges 349 riksdagsmän har flimrat förbi i media. Hur många av de känner du igen? Fler än en tiondel?
Citera
2011-09-13, 15:39
Medlem
Mokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
Nu är du otrevlig.

Till att börja med har du har den misstänkte våldsverkaren som källa. Sedan behöver inte vakten känna igen Erik Almqvist för att Erik Almqvist känner igen vakten.

Med vänner som dig behöver Erik Almqvist inga fiender.

Inte otrevlig, bara klarsynt till skillnad från dig..

ok.. då kör vi ett "breakdown" för att analysera lite...

1.EA har stött på vakten tidigare..
2.vakten har då visat tendenser på att hysa agg mot EA
3.Detta skedde i samband med SD:s intåg i riksdagen, som var väldigt mediehaussat..
4. vakten är medlem i en rad SD fientliga grupper..

vad är då oddsen att vakten INTE känner till vem EA är, speciellt sedan han efter vittnesuppgifter skrikit: Du är sverigedemokrat och rasistäckel?

med idioter som dig behöver sjuklöverpartierna fler valarbetare..
Citera
2011-09-13, 15:40
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:

Oj, det var inget bra betyg för radioprogrammet Kaliber eller den där Soran.

Då lär väl ingen heller lägga hans namn och utseende på minnet efter denna händelse.

Det prisbelönta radioprogrammet Kaliber har lite svårt för att förmedla en bild genom radion.

Sluta nu och spamma tråden.
Citera
2011-09-13, 15:41
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Jadu, de flesta av Sveriges 349 riksdagsmän har flimrat förbi i media. Hur många av de känner du igen? Fler än en tiondel?
Jag känner igen dem som har haft mycket utrymme i media. Det är så det brukar vara.
Men om du nu inte tror att vakten kände igen Almqvist trots de andra historierna som du jämt drar upp, varför tror du då att denna incident skulle påverka folks åsikter om SD och Almqvist?
Citera
2011-09-13, 15:45
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:

Kan du möjligtvis tänka dig någon alternativ förklaring till detta, vid sidan av att EA är med i SD?

Citera
2011-09-13, 15:48
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Det prisbelönta radioprogrammet Kaliber har lite svårt för att förmedla en bild genom radion.
Missade du uppföljningarna och debatterna i TV?
Citat:
Jag skojar så klart en smula
Kan du inte lugna dig med det då, tills händelsen på nattklubben är utredd?
Citera
2011-09-13, 15:50
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Inte otrevlig, bara klarsynt till skillnad från dig..

ok.. då kör vi ett "breakdown" för att analysera lite...

3.Detta skedde i samband med SD:s intåg i riksdagen, som var väldigt mediehaussat..
4. vakten är medlem i en rad SD fientliga grupper..

vad är då oddsen att vakten INTE känner till vem EA är, speciellt sedan han efter vittnesuppgifter skrikit: Du är sverigedemokrat och rasistäckel?

med idioter som dig behöver sjuklöverpartierna fler valarbetare..

Du är verkligen jätteduktig på att vara otrevlig.

Blev Erik Almqvist flickvän sur på Erik när han stötte på vakten

Erik Almqvist påstår att han har sett dörrvakten tidigare. Det kanske är sant men huruvida vakten har noterat Erik Almqvist har vi ingen aning om.

Att vara med i en Facebookgrupp är förmodligen det svagaste politiska statement en människa kan göra.

Vittnesuppgifterna du hänvisar till är ett anonymt inlägg här på FB. Är du verkligen så desperat.

Stackars Erik Almqvist.
Citera
2011-09-13, 15:52
Medlem
Mokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Kan du möjligtvis tänka dig någon alternativ förklaring till detta, vid sidan av att EA är med i SD?

Jo det kan jag, men jag ser paralellerna, och har svårt att tänka mig att EA skulle vara så dum att han ingår handgemäng med en OV, och med två SÄPO vakter i släptåg när han redan vet hur svensk media formligen kastar sig över skandaler som rör SD,, jag kan bara tänka mig in i situationen, EA har allt att förlora på en sådan manöver, OV har allt att vinna, iallafall sina förortsvänners beundran..
Citera
2011-09-13, 15:54
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Erik Almqvist påstår att han har sett dörrvakten tidigare. Det kanske är sant men huruvida vakten har noterat Erik Almqvist har vi ingen aning om.
= Rätt svar. Och det gäller ju även övriga spekulationer som du och andra slänger fram här. Varför ska vi ta till oss dem då?

Invänta utredningen, är mitt råd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in