2011-09-04, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mMs
Det finns två sidor av ett mynt.

http://www.youtube.com/watch?v=IdFDhaYTPkY&feature=related
Precis. Han blev överfallen av en utlänning tillsammans med dennes grovt kriminelle utlänningsvän ("Original Gangsters"). Samma organisation som sagt att de ska döda sverigedemokrater om de inte lämnar politiken.

Erik är en högprofilierad sverigedemokrat som syns mycket i media. Tyvärr är det så att det finns många mörka element i det här landet som lever genom hot och våld.
Citera
2011-09-04, 11:47
Bannlyst
Det här är skitkul, när blattar blir misshandlade av vakter så är det deras eget fel men här sitter ni och sväljer allt SDaren säger. Skippa offermentaliteten för fan.

"buhu en blattebusschafför slog en sd-tönt", tror ni verkligen att vi blattar ens vet hur ni ser ut? Eller att det är sd politiker som kliver på? Jag kan garantera dig att vakten inte ens visste vem den här tönten var tills senare.

Jag försvarar absolut inte vakter för de är lika mycket klåpare de också, men ta ut huvudet ur röven någon gång för fan.
Citera
2011-09-04, 11:48
Medlem
GurkhakrigareNs avatar
Själv avvaktar jag nog med att dra slutsatser om detta tills dom fallit. Men jag måste också säga att denna tråd är underbar läsning så här till morgonkaffet på en söndag. So much drama
Citera
2011-09-04, 11:50
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskAnarkist
När invandrare hamnar i klammeri med rättvisan gång på gång, då handlar det om att de kommer från en annan kultur som är oförenlig med det svenska sinnelaget, och därför skall de utvisas.

När sverigedemokrater hamnar i klammeri med rättvisan gång på gång så handlar det om att de är en förtryckt minoritet.

Bara en liten reflektion.

Dålig reflektion. Det finns väl ingen grupp i samhället som har så mycket medhåll, som det gullas och daltas så mycket med som invandrarna.

Och har någon, någonsin i etablissemanget eller media hävdat att SD är en "förtryckt minoritet"?

Men du kanske stör dig på att här på FB, finns det några som tar sig friheten att försvara SD? Känns det ovant?
Citera
2011-09-04, 11:51
Medlem
SvenskAnarkists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasdaq
Krogvakter igen? Igår hade Aftonbladet 2 helsidor om hur krogvakter misshandlar gäster.
Men idag när en sverigedemokrat fått stryk, så vänder man på steken.
Då är det han som framför två poliser misshandlat en vakt.

Eftersom jag har personlig erfarenhet av hur vakterna på Stureplan beter sig, så ger jag inte mycket
för deras historia.

Aftonbladet med flaggan i topp går mot sin egen grav, likt "news of the world".
I Göteborg är det inte bara krogvakter som misshandlar sverigedemokrater, nej, även busschaufförerna är med i Den Stora Konspirationen.
Citat:
Jan Borsing, en högt uppsatt sverigedemokrat i Göteborg, åtalas för våld mot tjänsteman.

Enligt åtalet har han misshandlat en busschaufför efter att denna krävt att få se biljetten.

[...]

– Jag är pensionär, och enligt reglerna behöver jag inte ens stämpla, vilket jag upplyste honom om, säger Jan Borsing.

[...]

Jan Borsing säger att han därför ”föste chauffören åt sidan” för att komma åt stämpelautomaten.

[...]

Varför tror du att chauffören anmält dig, om du inte slagit honom?

Det är politiskt helt enkelt. Jag var den ende han kontrollerade. Han kände säkert igen mig från valaffischerna jag varit på. Jag är övertygad om att det är så, säger Jan Borsing.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13572384.ab
Citera
Medlem
fraKturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimjoe
De ingrep mot vakten. Case Closed.

Läs mitt tidigare inlägg (som du förresten inte svarat på)
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Varför visar det att SD är rasister? Har du överhuvudtaget satt dig in i fallet, eller svamlar du bara på så mycket som ditt begränsade intellekt tillåter?
Varför är inte frågan, utan det är så. SD är inte direkt okända på att luffa runt och bete sig som rasister på våra gator. Dörrvakten var dessutom invandrare knappast en slump att just en SD rasist politiker skulle råka ut för detta.
Citera
2011-09-04, 11:54
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirafiori
Betvivlar inte en sekund att det är så här det har gått till. Skall bli intressant att se om aftonbladet vågar skriva sanningen när rättsprocessen är klar.

All heder åt Erik och våra andra SD politiker som är tvungna att leva ett begränsat liv för att försöka få till en ändring i detta svårt sargade land,

Herregud. Indoktrineringen är slutförd, mästare - Jag följer eder väg in i döden.
Sverigedemokraternas martyrskap når astronomiska proportioner när den outbildade massan tänker själva. Jag tror jag sätter mig och skrattgråter över en kopp kaffe nu.

OnT: Vad tråkigt att vakterna hoppar på dig när du är oskyldig och att poliserna blundar för allt. Det är ju knappt så man tror det är sant.

Citera
2011-09-04, 11:54
Medlem
JanBeckmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Varför är inte frågan, utan det är så. SD är inte direkt okända på att luffa runt och bete sig som rasister på våra gator. Dörrvakten var dessutom invandrare knappast en slump att just en SD rasist politiker skulle råka ut för detta.

Jag kräktes lite i munnen när du skrev "våra gator". De har väl rätt att tycka vad de vill utan att bli misshandlade av sverigehatande blattar?
Citera
2011-09-04, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Intressant iakttagelse, verkar ju som att jag vart inne på rätt spår då.
Vad var det för etnicitet på väktaren..

Sorgligt att alla köper ett helt obestyrkt påstående på Flashback okritiskt medan man ratar Aftonbladet i förväg.
Citera
2011-09-04, 11:58
Medlem
Smutskastning och våld mot SD är ju inte direkt ovanligt om vi säger så och har visst stöd från olika håll, det finns två sidor av en berättelse och den som beskrivs här känns mest trovärdig.
Citera
2011-09-04, 11:58
Medlem
Häftigt att folk köper det här helt okritiskt. Vart är den där källkritiken som fåraktiga svennebananer på Aftonbladet verkar sakna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in