• 1
  • 2
2008-10-11, 21:06
Medlem
Hejsan, r det lurigt att blanda benso och citodon?
2008-10-11, 21:15
Medlem
knoxahs avatar
Ja.

2008-10-11, 21:16
Medlem
Utsatts avatar
Svrt att svara p utan att veta mngderna, men det borde vara rtt lugnt, antar att du inte ter mer n 10 citodon t gngen fr din lille lever... och 300mgkodein kan du blanda rtt friskt om du vet hur det funkar.
2008-10-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utsatt
Svrt att svara p utan att veta mngderna, men det borde vara rtt lugnt, antar att du inte ter mer n 10 citodon t gngen fr din lille lever... och 300mgkodein kan du blanda rtt friskt om du vet hur det funkar.

Mngderna kan jag inte svara p riktigt men runt 5-10 citodon (150-300mg kodein allts) och ett helt gng xanor depot 0,5or troligtvis.
Ev lite boost med ett par stilnoct ocks d jag har en del tolerans mot benso och liknande.. (alkohol r uteslutet).

Lter det muppigt mycket eller r det bara att kra?
2008-10-11, 21:38
Medlem
Utsatts avatar
Om du har noll tolerans mot kodeinet s ta bara 150mg kod och s p med xanoren, du knner ju efterhand hur seg du blir, hller du p o somna och r rdd fr o sluta andas s gr man ut p en promenad eller ber en kompis sl till en d och d

Fr min del hade det varit hellugnt, men du tar sjlv risken.
2008-10-11, 21:56
Medlem
Citat:
Om du har noll tolerans mot kodeinet s ta bara 150mg kod och s p med xanoren, du knner ju efterhand hur seg du blir, hller du p o somna och r rdd fr o sluta andas s gr man ut p en promenad eller ber en kompis sl till en d och d

Fr min del hade det varit hellugnt, men du tar sjlv risken.

Okej, s s lite som 150mg rcker fr mys-knsla allts (kodein-tolerans = 0) ?

Det enda liknande jag kkat r paraflex comp och ersttaren till dom. Har ingen koll alls p vad de innehll frutom paracetamol.
Gr det att jmnfra citodon mot t ex p c nr det gller mysknsla eller r det annorlunda?
2008-10-11, 22:42
Medlem
Utsatts avatar
jag brukar ta 300 nr min tolerans r nere och jag bara har citodon, ploppar en karta,brukar bli lite illamende av allt para men det r ju olika,jag hade tagit alla 10, och 0.5mg xanor, vntat 1 timmeoch kollat lget sen.!

Du vet ju sjlv eftersom du frgar om att det r farligt att blanda tv andningsdepressiva preparat, har du en vn som hller koll p dig r det ju rock n roll, men om du ska solopeta ska du va frsiktig...
Senast redigerad av Utsatt 2008-10-11 kl. 22:45. Anledning: Varning
2008-10-11, 22:57
Medlem
Citat:
jag brukar ta 300 nr min tolerans r nere och jag bara har citodon, ploppar en karta,brukar bli lite illamende av allt para men det r ju olika,jag hade tagit alla 10, och 0.5mg xanor, vntat 1 timmeoch kollat lget sen.!

Du vet ju sjlv eftersom du frgar om att det r farligt att blanda tv andningsdepressiva preparat, har du en vn som hller koll p dig r det ju rock n roll, men om du ska solopeta ska du va frsiktig...

Jo jag vt, sitter r skrast att ha om man vill verleva..
Fr ringa runt lite. Tack
2008-10-11, 23:48
Medlem
painkiller118s avatar
skulle tro att det ocks beror p vad man blandar citon med fr benzo...var lite orolig hromdagen d jag krt runt 10 citodon och en 4 st diazepam...men jag tog dem inte exakt samtidigt och det gick bra...senare tidigt p morgonen 2 st flunitrazepam... men det r fan inte att rekommendera sna hr blandningar helt klart. avst helst helt eller inta dem tminstone inte samtidigt. endast i extremfall tar jag s hr mycket p en och samma dag...

i stora mngder r det givetvis farligt att blanda kod och benzo.
2008-10-12, 00:04
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
r Du en van bensobrukare och vet att Du inte brjar sa in en massa benso nr Du vl brjar ta dem?
2008-10-12, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
r Du en van bensobrukare och vet att Du inte brjar sa in en massa benso nr Du vl brjar ta dem?

Jag har knaprat till och frn i 4-5r och har bara "st" tv ggr och det var bland de frsta.
Numera kan jag behrska mig.
2008-10-15, 00:15
Medlem
Jag verlevde och roligt var det (nog?).
Min sitter sa att jag stirrat upp i taket i ca 2 timmar och muttrat ngot om flanellskjortor och tapeter och efter det hade jag dckat.

mixen blev 6 citodon, 12 0,5or xanor depot (bombat) samt 4 stilnoct som boost.
Tog citodonen 3h innan de vriga och ska jag vara rlig knde jag inte av dom alls
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in