Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Dina svar... har du förstått vad tråden går ut på?
Skriv inge mer larv...
Hade det funnits en minusknapp nu så hade tråden vart mycket enklare att läsa igenom och man hade sluppit ditt upprepande om misstycke.. kom med förslag som är bättre då... eller gillar du läsa superlånga trådar för att leta rätt på något när det står likadant hela tiden svar efter svar... jag vill endast att det ska bli bättre och mer lättläst och få bort så mycket skit som möjligt... ge ett förslag du då!
Varför ska jag göra det? Du kom med ett förslag som varit uppe för diskussion många gånger tidigare (något du borde vetat om du hade använt funktionen du länkar till i din signatur) men när förslaget får kritik så ska du helt enkelt bestämma att jag inte ska skriva mer i tråden. Samtidigt tycker du att jag ska komma med ett förslag. Inte nog med att du vill bestämma om jag ska skriva eller inte utan dessutom säger du emot dig själv. Jag ska sluta skriva i tråden men jag ska komma med ett förslag?
Du är verkligen ett geni!
Visst kan det vara jobbigt med en massa blajinlägg men det är ett litet pris att betala om vi slipper en massa communityverktyg som på sikt bara kommer dra hit fler snorungar och per automatik ironiskt nog kommer öka andelen +1/jag håller med-inlägg.
Appropå ditt påstående att jag inte har förstått vad tråden går ut på och att jag inte ska skriva något mer larv så ska jag vara jättepedagogisk:
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Ibland vill man kanske ge beröm för nått svar på något i en tråd, men då e man ju offtopic, skulle de kanske inte va bra med typ tumme upp /ner knappar på sidan av inläggen?
Kanske hade minskat lite på skitinläggen som typ: LOL eller hahaha eller liknande..
eller va tycker ni om förslaget,
tumme up eller tumme ner? (dåligt skämt... medveten om det

)
EDIT: Motivera järna...
(Sökt men ej hittat något ämne som detta... är den i fel forum så får mod gärna flytta)
Ang. den första fetmarkeringen = mmm, communities brukar gå ut på sånt, att hålla med varandra och ge varandra beröm. Varför ska man ge varandra beröm på ett diskussionsforum? Ang. den andra fetmarkeringen = se ovan. Ang. den tredje och fjärde fetmarkeringen = det borde du rimligtvis ha förstått och fått motiverat redan.
Jag är så jävla trött på 80 & 90-talister som inte klarar av att folk inte håller med dom och/eller bara är ute efter bekräftelse. Skitbra att du kommer med ideér men att bete sig som en jävla idiot när inte du får dom svaren du hade förväntat dig gör dig till just en id........... Du beter dig i.a.f. som den barnrumpa du med största sannolikhet är.
/#LOUDmouth#