2008-10-10, 23:03
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Emils snedtramp är inte värre än vad man står ut med. Det har inte drabbat någon annan än honom själv och sådant går över med tiden.

Men om man misshandlar andra och ofredar någon så drabbar det knappast bara honom eller?
2008-10-10, 23:05
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Men om man misshandlar andra och ofredar någon så drabbar det knappast bara honom eller?

Han har ju dåligt ölsinne

Dessutom så var det ju en "dum" jävla Moring som tog sig friheten att befinna sig i Leksands sportbar. Vad fan hade han förväntat sig
2008-10-10, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Men snälla rara, det här är väl en skvallertråd om Emil. Vad skall vi bruka den till då? Stämma upp i unisona hyllningskörer för detta underverk till klackledare?

Jag motsätter mig inte det minsta att han gör ett grymt jobb på läktaren, trots att Leksand är som paria i mina ögon. Och ja, jag kan erkänna att jag önskar att mitt lag hade supportar med samma stora engagemang. Men tråden handlar som sagt om Emil och har väl isf plats för både hans negativa och bra sidor. För hur det än är, så har han faktiskt båda delar.

Jag råkar veta att Emil inte är en sämre människa än oss andra och vill därför tona ner onödig ryktesspridning redan från början.
Jag har varit med tillräckligt länge på fb för att veta hur knasigt det kan bli i onödan. I det här fallet blir det bästa man kan hitta (åt sidan du suktar efter) en smäll på käften och det är väl knappast något som får en fb.are att höja på ögonbrynen.
2008-10-10, 23:10
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Ja det var dumt av killen från Mora det kan jag hålla med om, men slår han bara folk från Mora då? Bra att ha den förmågan trots sitt dåliga ölsinne att särskilja person från person. Läste också att klubben anställt honom, vad skickar det för signaler? Då kan väl alla i klacken starta upplopp och få en anställning eller? Nej det verkar vara lite bonnigt alltihop tycker jag.
2008-10-10, 23:12
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jag råkar veta att Emil inte är en sämre människa än oss andra och vill därför tona ner onödig ryktesspridning redan från början.
Jag har varit med tillräckligt länge på fb för att veta hur knasigt det kan bli i onödan. I det här fallet blir det bästa man kan hitta (åt sidan du suktar efter) en smäll på käften och det är väl knappast något som får en fb.are att höja på ögonbrynen.

Det jag pratar om är väl knappast något som inte undgått någon som vet vem Emil är. Jag har aldrig påstått att han vore någon sämre människa än någon annan heller för den delen. Den du ska rikta din bekymrade min åt är väl isf trådskaparen?

Sen tror jag inte att jag är ute efter att få någon att höja på några ögonbryn. Tråden är en skvallertråd om just Emil och det som framkommer är väl sådant som handlar om just honom. Sen vet jag inte om du missade att jag faktiskt riktar viss avund till att leksand har en frontfigur som lever så mycket för sitt lag som han gör.
2008-10-10, 23:15
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Ja det var dumt av killen från Mora det kan jag hålla med om, men slår han bara folk från Mora då? Bra att ha den förmågan trots sitt dåliga ölsinne att särskilja person från person. Läste också att klubben anställt honom, vad skickar det för signaler? Då kan väl alla i klacken starta upplopp och få en anställning eller? Nej det verkar vara lite bonnigt alltihop tycker jag.

Jag var iof ironisk^^

Nej jag tycker inte att man sänder ut rätt signaler när man anställer honom inom föreningen. Inget som Emil skall stå tills vars för egentligen. Men det rimmade ganska illa eftersom det skedde vid ungefär samma tidpunkt då man förkastade Houkkos lilla utspel via filmklipp i telefonen.
2008-10-10, 23:17
Medlem
www.superstars.nu
www.hockeytifo.forumportal.se
www.leksandtifocrew.se
www.youtube.com

För dom som vill ha mer information och inte gissa sig fram.
2008-10-10, 23:18
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jag känner honom. Det är mer än vad du kan komma med.
För övrigt är det säkert flera av oss som gjort grodor i livet. Emils snedtramp är inte värre än vad man står ut med. Det har inte drabbat någon annan än honom själv och sådant går över med tiden.
Det du sysslar med är skitsnack. Onödig ryktesspridning, anser jag.

Citat:
Ursprungligen postat av CumBodja
Emil Nielsen. Dömd, i somras, för misshandel av Morasupporter(Håll Sverige rent...). Brottspåföljd: Villkorlig dom och samhällstjänst i 100 timmar.

Trevlig kille enligt mitt tycke. Tydligen lite dåligt ölsinne.

Låt se nu: dömd för misshandel 2004. Åtalad (och dömd?) för ofredande 2007. Dömd för misshandel 2008. Karln kanske skulle dra ner på drickandet en smula?

Tito Beltran har också lite dåligt ölsinne. I övrigt inte värre än man står ut med. Lite pedofil (men det drabbar ju inte mig), lite våldtäkt (men det är ju ord mot ord... eller hur?). Som en next door polare helt enkelt. Och som sagt, det drabbar ju ingen annan.... ha ha.

Läs hela tråden innan du andas nästa gång idiot.
2008-10-10, 23:29
Medlem
roxies avatar
Inte för att försvara dalastark på något sätt. Men snälla, sluta älta den där misshandelsdomen.

Hur många härinne har INTE dragit någon på käften nångång?
2008-10-10, 23:33
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roxie
Inte för att försvara dalastark på något sätt. Men snälla, sluta älta den där misshandelsdomen.

Hur många härinne har INTE dragit någon på käften nångång?

Jag har dragit någon på käften, men inte fan blev jag anställd på brottsplatsen

Nävars...den var fan inte ens kul
2008-10-10, 23:36
Medlem
Citat:
Det jag pratar om är väl knappast något som inte undgått någon som vet vem Emil är. Jag har aldrig påstått att han vore någon sämre människa än någon annan heller för den delen. Den du ska rikta din bekymrade min åt är väl isf trådskaparen?

Sen tror jag inte att jag är ute efter att få någon att höja på några ögonbryn. Tråden är en skvallertråd om just Emil och det som framkommer är väl sådant som handlar om just honom. Sen vet jag inte om du missade att jag faktiskt riktar viss avund till att leksand har en frontfigur som lever så mycket för sitt lag som han gör.

Jag kanske överreagerade när det gäller just ditt inlägg. Det var inte meningen. Tråden lär inte bli särskilt gammal ändå.
2008-10-10, 23:39
Medlem
Citat:
Jag har dragit någon på käften, men inte fan blev jag anställd på brottsplatsen

Nävars...den var fan inte ens kul

Ne, den var lite dum. Anställningen var klockren!
Vem vill inte anställa någon som brinner för företaget och viger sitt liv åt företaget, gratis dessutom, redan före anställningen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in