2008-10-10, 19:17
Medlem
Jag känner honom väl ända sedan han var liten pojke.
Han är en av få människor jag mött i livet som står upp för sina ideal, varav Leksands IF bara är ett av dem. Liksom de flesta av oss har han sina olika sidor men mina erfarenheter av "Leksands klackledare" är att han är en rakryggad människa i grund och botten. Till skillnad från andra säger han vad han tycker med namn och bild ihop med sina åsikter. Det är mer än vad många andra tyckare lyckats åstadkomma.
Senast redigerad av catami 2008-10-10 kl. 19:20.
2008-10-10, 19:41
Medlem
Emil står upp för sin klubb. Gör ett häst jobb i klacken. Leksand superstars skulle inte vara sig lik utan denne man, ska man hårddra vore klacken inte lika omtalad i press och media som man är i positiv bermärkelse. Han älskar Leksand, brinner för hockeyn och gör ett kanon jobb.
2008-10-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Har sett Leksands klackledare på tv och undrar om det inte finns något snaskigt om denne man?
Han verkar allt annat än ödmjuk
Med tanke på deras back JH`s bravader måste det finnas mer roligt att höra

just det, du är rätt ute.
med tanke på vad jan banan har gjort så lär det finnas en massa saker som vi ännu inte vet. mycket är ruttet inom den föreningen.

du har väl hört alla historier om förre sportchefen masken?

spela hockey verkar inte stå högst upp på leksand hockeys lista.
2008-10-10, 20:50
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
med tanke på vad jan banan har gjort så lär det finnas en massa saker som vi ännu inte vet. mycket är ruttet inom den föreningen.

Neh det blir ju ganska tydligt när deras största argument för en elitserieplats..är den stora klacken de begåvats med.

Nu går det visserligen toppen för Leksand, men det har vi sett förr. Jag längtar efter den kommande kvalserien.
2008-10-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy

Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Neh det blir ju ganska tydligt när deras största argument för en elitserieplats..är den stora klacken de begåvats med.

Nu går det visserligen toppen för Leksand, men det har vi sett förr. Jag längtar efter den kommande kvalserien.

Utan något särskilt intresse undrar jag ändå lite smått var sådana "lowposters" som ni får luft ifrån.
2008-10-10, 22:45
Medlem
papacitos avatar
Han är homofob nykter och bisexuell på fyllan.
2008-10-10, 22:48
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Hittade lite fler roliga artiklar

http://www.dt.se/brottsplats/article314176.ece

http://www.dt.se/nyheter/dalarna/article318865.ece

http://www.dt.se/nyheter/dalarna/article227292.ece

Verkar gå hett till där uppe i Dalarna
2008-10-10, 22:50
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Utan något särskilt intresse undrar jag ändå lite smått var sådana "lowposters" som ni får luft ifrån.

Well, påstår du att det skulle vara en lögn då?

Kör ett par sökningar runt om i Leksands forum, så ser även du om du tar av dig ögonbindeln att det argumentet förekommer ganska frekvent^^

För att inte bli allt för off topic, så vill jag minnas att kära Emil stått för både en och annan större groda i sina dar :P
2008-10-10, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge28
Emil står upp för sin klubb. Gör ett häst jobb i klacken. Leksand superstars skulle inte vara sig lik utan denne man, ska man hårddra vore klacken inte lika omtalad i press och media som man är i positiv bermärkelse. Han älskar Leksand, brinner för hockeyn och gör ett kanon jobb.

WORD! Leksands fans har i alla tider varit beroende av några få som tagit täten. Så var det vid tiden när Leksand vann sina senaste SM-guld. Då skrevs det i media om en kokande hall som inte liknade något i landet.

Dagens klack är Emils verk. Hans engagemang sedan tonåren har resulterat i det vi ser idag. Emil har varit pådrivaren och många andra lika duktiga och entusiastiska har hakat på och drivit klacken till vad det är idag - Sveriges bästa!
Jag minns inte hur gammal Emil var första gången han ställde sig upp på Södra Stå, som det hette på den tiden, men jag höjde lite på ögonbrynen.
Kaxig kille du har, sa jag till mamman.
Det är Emil, svarade hon.

Lägg ner skitsnacket i den här tråden. Emil är säkert inte perfekt, liksom ingen av oss är, men är det någon som ska ha lite kredd för hur den lever sitt liv, är det just Leksands klackledare - Emil!
2008-10-10, 22:56
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
WORD! Leksands fans har i alla tider varit beroende av några få som tagit täten. Så var det vid tiden när Leksand vann sina senaste SM-guld. Då skrevs det i media om en kokande hall som inte liknade något i landet.

Dagens klack är Emils verk. Hans engagemang sedan tonåren har resulterat i det vi ser idag. Emil har varit pådrivaren och många andra lika duktiga och entusiastiska har hakat på och drivit klacken till vad det är idag - Sveriges bästa!
Jag minns inte hur gammal Emil var första gången han ställde sig upp på Södra Stå, som det hette på den tiden, men jag höjde lite på ögonbrynen.
Kaxig kille du har, sa jag till mamman.
Det är Emil, svarade hon.

Lägg ner skitsnacket i den här tråden. Emil är säkert inte perfekt, liksom ingen av oss är, men är det någon som ska ha lite kredd för hur den lever sitt liv, är det just Leksands klackledare - Emil!

Men snälla rara, det här är väl en skvallertråd om Emil. Vad skall vi bruka den till då? Stämma upp i unisona hyllningskörer för detta underverk till klackledare?

Jag motsätter mig inte det minsta att han gör ett grymt jobb på läktaren, trots att Leksand är som paria i mina ögon. Och ja, jag kan erkänna att jag önskar att mitt lag hade supportar med samma stora engagemang. Men tråden handlar som sagt om Emil och har väl isf plats för både hans negativa och bra sidor. För hur det än är, så har han faktiskt båda delar.
2008-10-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Well, påstår du att det skulle vara en lögn då?

Kör ett par sökningar runt om i Leksands forum, så ser även du om du tar av dig ögonbindeln att det argumentet förekommer ganska frekvent^^

För att inte bli allt för off topic, så vill jag minnas att kära Emil stått för både en och annan större groda i sina dar :P

Jag känner honom. Det är mer än vad du kan komma med.
För övrigt är det säkert flera av oss som gjort grodor i livet. Emils snedtramp är inte värre än vad man står ut med. Det har inte drabbat någon annan än honom själv och sådant går över med tiden.
Det du sysslar med är skitsnack. Onödig ryktesspridning, anser jag.
2008-10-10, 23:01
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Jag känner honom. Det är mer än vad du kan komma med.
För övrigt är det säkert flera av oss som gjort grodor i livet. Emils snedtramp är inte värre än vad man står ut med. Det har inte drabbat någon annan än honom själv och sådant går över med tiden.
Det du sysslar med är skitsnack. Onödig ryktesspridning, anser jag.

Du har ingen aning om vem jag är, eller på hur nära håll jag sett Emil. Så det där kan du lägga ner bums!!

Onödig ryktesspridning och skitsnack? Specifiera gärna!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in