Har sett Leksands klackledare på tv och undrar om det inte finns något snaskigt om denne man?
Han verkar allt annat än ödmjuk
Med tanke på deras back JH`s bravader måste det finnas mer roligt att höra
Emil Nielsen. Dömd, i somras, för misshandel av Morasupporter(Håll Sverige rent...). Brottspåföljd: Villkorlig dom och samhällstjänst i 100 timmar.
Trevlig kille enligt mitt tycke. Tydligen lite dåligt ölsinne.
Tror nog inte du hittar särskillt mycket skvaller om honom.
Jo, han spelar poker online och vinner en del.
Emil Nielsen. Dömd, i somras, för misshandel av Morasupporter(Håll Sverige rent...). Brottspåföljd: Villkorlig dom och samhällstjänst i 100 timmar.
Trevlig kille enligt mitt tycke. Tydligen lite dåligt ölsinne.
Låt se nu: dömd för misshandel 2004. Åtalad (och dömd?) för ofredande 2007. Dömd för misshandel 2008. Karln kanske skulle dra ner på drickandet en smula?
Låt se nu: dömd för misshandel 2004. Åtalad (och dömd?) för ofredande 2007. Dömd för misshandel 2008. Karln kanske skulle dra ner på drickandet en smula?
Som jag skrev, taskigt ölsinne. I övrigt en trevlig prick. Jag känner honom, det kanske du också gör?
Senast redigerad av CumBodja 2008-10-10 kl. 16:57.
Nja är inte så insatt och bor inte i Dalarna heller, men såg matchen mellan Mora och Leksand. Hur kan han slåss ensam mot 15 Mora supportrar när Leksands klacken är så mkt större? Och han måste vara en jävel på att slåss om han blir dömd för misshandel när han slåss mot 15 stycken de där Mora supportrarna måste vara pacifister i så fall
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!