2009-01-06, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
Jo jag vet vilka du menar, de hör ihop med namnen som jag tidigare nämnde kan jag direkt säga. Om dem fortfarande är i konflikt eller inte vet jag inte men jag tror faktiskt att det är lugnt i dagsläget, vet i alla fall att medlemmar i Asir gör affärer med en OG kille så man vet aldrig vad det kan leda till.
Sen greps ju han Uppsala bon med pengarna som skulle till Dano och han hade ju tydlig koppling till Asir stod det. Vet du vem det var?

Angående Gårdstens grejen så var ju det hela psykopaten Gorans fel som säkerligen var nerknarkad när han utförde dådet.
X var ju ändå relativt små jämförelsevis med OG men hade Bandidos, det sorgliga med det hela var att Bandidos ville ha Goran utlämnad och hela grejen skulle då glömmas, OG sa givetvis nej när de egentligen borde lämnat ut Goran. Då blev det som du säger, medlemmarna ville inte backa upp en sån grej även om de kunnat slå ut X-arna inom loppet av dagar.

Haha toppen är dem långt ifrån men pengar gör dem

Klart de gör pengar, men inte samma pengar som de på toppen (där de låg enligt honom) =)
Nej, de skulle inte lämnat ut Goran för han agerade inte på eget bevåg, utan han fick order av någon. Efter kompanietdispyten. Så den som gav ordern tycker jag skulle hålla honom om ryggen. Starkt av dem att inte välja den lättaste lösningen där, utan hålla emot. De visar vilken kaliber de var på dem då.
Förvisso ren idioti att skjuta genom ett fördraget fönster, men man ska nog inte räkna med genidrag när man skickar Goran.
Citera
2009-01-06, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Klart de gör pengar, men inte samma pengar som de på toppen (där de låg enligt honom) =)
Nej, de skulle inte lämnat ut Goran för han agerade inte på eget bevåg, utan han fick order av någon. Efter kompanietdispyten. Så den som gav ordern tycker jag skulle hålla honom om ryggen. Starkt av dem att inte välja den lättaste lösningen där, utan hålla emot. De visar vilken kaliber de var på dem då.
Förvisso ren idioti att skjuta genom ett fördraget fönster, men man ska nog inte räkna med genidrag när man skickar Goran.
Ja de tog definitivt den svåra vägen där men jag tycker ändå man ska gå efter det medlemmarna vill, åtminstone majoriteten.
Men Dano var bestämd och många blev ju sura och det var ju inte småkillar som surade över detta för att sedan fortsätta lyda order igen efter en dag.
När OG sen vägrar lämna ut Goran så kastade någon idiot från OG in en granat i en lokal där en minnesceremoni hölls för A och det var ju sjukt, jävligt kaxigt och förnedrande och efter det fick många nog. Många här vet säkert vad jag pratar om.

Men vet du vem Uppsala bon kan vara?
Citera
2009-01-06, 17:37
Bannlyst
Citat:
Men vet du vem Uppsala bon kan vara?

Jag vet inte vem han från Uppsala är, men det är ju inte otänkbart att det är någon av de som var med innan och som står S nära. Det var väl en 3-4 som kom därifrån.
Citera
2009-01-06, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jag vet inte vem han från Uppsala är, men det är ju inte otänkbart att det är någon av de som var med innan och som står S nära. Det var väl en 3-4 som kom därifrån.
Okej.
En liten förändring ser jag på hemsidan danoacar.com nu också.
"YOU NEED TO CHANGE YOUR PASSW0RD /D"

Kan D vara Dano?
Citera
2009-01-06, 18:01
Bannlyst
Citat:
Okej.
En liten förändring ser jag på hemsidan danoacar.com nu också.
"YOU NEED TO CHANGE YOUR PASSW0RD /D"

Kan D vara Dano?

Ja vem skulle det annars vara. Det där passwordet kan nog komma att behöva ändras några gånger
Citera
2009-01-06, 18:03
Medlem
Cripss avatar
Jag tycker att han borde ha en del fiender vid det här laget som inte orkar med honom...

Om inte annat borde de endå ligga i svensk polis intresse att lura hit honom eller på något sätt gripa honom eftersom han har gett arabungdomarna en idol för livet som de vill apa efter.
Senast redigerad av Crips 2009-01-06 kl. 18:15.
Citera
2009-01-06, 18:05
Medlem
Erolds avatar
Är dom däringa folket i OG USA fientliga?? Vore roligt om dom blev stämplade som terrorister, med allt vad det innebär...

Han där där "ledaren" borde satsat på familjeliv.se istället! Där hade man kunnat göra feta pengar! Alla mammor lär betala en slant för att få sitt misär forum kvar.
Senast redigerad av Erold 2009-01-06 kl. 18:08.
Citera
2009-01-06, 18:09
Medlem
underrs avatar
Vem fan betalar 50lax för att få någon nedslagen.. Sjukt att det finns så fega mä'nniskor
Citera
2009-01-06, 18:15
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underr
Vem fan betalar 50lax för att få någon nedslagen.. Sjukt att det finns så fega mä'nniskor

att "slå" nån i det här sammanhanget avser att döda vederbörande. Kåkslang är det väl, om jag inte har fel.
Citera
2009-01-06, 18:15
Bannlyst
Jävla fittor som hackat!

Verkar som Dano kommer tillbaks om 8 år!Då börjar allt om på nytt!

Och jävla vad många medlemmar han får genom hemsidorna!
Citera
2009-01-06, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzzzzzzz
Jag kan hålla med dom gamla kanske va grymma som alla var rädda för men jag undrar om ni inte tänkt att de föds nya människor som kan va lika tuffa som dom gamla.

frågan till mackan och Sicilianaren

Klart att det finns bra folk att tillgå. Frågan är bara hur han ska lyckas få med dem, att hålla ihop dem, som han kunde göra förr. Jag personligen tror att det blir svårt för dem att få med sådana som de i början efter allt som hänt.

Men har OG tur så har allt detta på nätet inte nåt ut på gatan på samma sätt, då kanske det finns hopp.
Citera
2009-01-06, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
att "slå" nån i det här sammanhanget avser att döda vederbörande. Kåkslang är det väl, om jag inte har fel.

Du har lite småfel kan man säga ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in