Citat:
Ursprungligen postat av maackan80
Jag tror nog att de skrattar ihjäl sig själva nu men fäller samtidigt några tårar när de tänker på att de tagit order från honom själva. (Undantag Hamdi)
Jag tror starkt på att han helt enkelt blivit lite dum i huvudet av allt sittande på isoleringen, efterbliven också (Seriös) och utvecklingen gick inte som den skulle under tiden han satt inne.
Jag tror nog att det hela började när han muckade -06, han började uttala sig om OG i media och ställde upp på bilder osv.
Sånt kan fungera på vissa men aldrig OG.
Suyar och gänget fick också mycket folk med sig när de gick emot honom och tillsammans med alla avhopp så kände han sig osäker och började sparka folk till höger och vänster. Förvirrad var han och kommer fortsätta vara det.
Detta är ju vad jag själv tror..
Kan detta stämma tror du?
Vem sa att de gjort mest pengar?
Du har bra koll.
Jag tänkte på S***r innan när du räknade upp de andra, plus de två från Uppsala, två bröder, den ene hette Ari eller Ara eller något. Plus K***l. Det var många stöddiga pojkar där i början.
Jag har inget riktig koll på när och hur mediaexponeringen började. Men det är möjligt att det var den som var början på slutet.
Själv tror jag början på slutet var Gårdsten och de avhoppen som följde, som jag förstått det så var de som en direkt följd av att fel kille blev klippt. Att vissa inte ville backa upp det.
Jag har ingen direkt koll på hur många S har med sig från förr i ASIR, men jag vet vad han går för och har han samlat bra killar så kan de utgöra en stor fara för OG. Jag vet inte om de mäklat fred iofs.
Angående deras pengar så var det en som sa att de låg i toppen i landet som gäng, och att de tjänat enorma pengar.
Jag motsatte mig båda och ville ha igång en diskussion, typ som nu, men han flaxade undan. Jag tog upp det nu som ironi-komik och nu kan man ju skratta än mer åt det ha sa, angående toppen och deras proffsighet, med tanke på allt som hänt i slutet.
De har aldrig tjänat några enorma pengar då de aldrig egentligen haft några stadiga verksamheter, och de ligger inte i toppen, men det kanske man kan säga att de gjorde det i början.