Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-27, 14:13
  #6985
Avstängd
TT Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
På vilket sätt tycker du att han blev bortgjord? är att bli hotad eller känna fara för sitt liv att bli bortgjord? Leif.Jennekvist blev på intet sätt bortgjord.

Helt riktigt. Han blev absolut inte bortgjord.
Snarare ägde han apan verbalt och hade det gått till handgemäng hade det blivit ännu värre
Citera
2013-11-27, 16:26
  #6986
Medlem
NewBodhums avatar
Vem är det här? Gäller mordet i Nässjö. A*exander Iv*novic?
Citat:
Mannen, som tidigare har tillhört det kriminella nätverket Original Gangsters, var en av målsägarna vid förhandlingen rörande ett mord som inträffade på westernparken High Chaparall i juni 2011.
Han har i förhör uppgett att han känt sig hotad av mc-klubben Hells Angels. han hävdade att det var därför han hade ett avsågat hagelgevär i sin bil när han stoppades av polisen på E4 våren 2012.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17920793.ab
Citera
2013-11-27, 18:45
  #6987
Avstängd
TT Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewBodhum
Vem är det här? Gäller mordet i Nässjö. A*exander Iv*novic?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17920793.ab

Sitter inte pojken inne?
Rätt roliga bilder annars han bjuder på när han står med välgödd mage i shorts och tubsockar nere i Turkiet och hälsar på Denho för första gången.
Citera
2013-11-29, 14:48
  #6988
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewBodhum
Vem är det här? Gäller mordet i Nässjö. A*exander Iv*novic?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17920793.ab
va fan vet inte ens aftonbladets journalister vad de snackar om.
jävla fucking idioter snacka går ju för att sälja sin jävla blaska men ha reda på vad som är sant eller ej
de skiter idioterna i
Citera
2013-12-06, 18:43
  #6989
Medlem
soulfly82s avatar
Satt och läste runt lite på nätet om de olika 1% klubbarna. Just nu (vad jag vet) har vi Hells Angels, Bandidos, Mongols, Outlaws, Satudarah (och deras supportklubbar).

Hur starka är O.G.? Klarar de sig verkligen emot de andra "stora" klubbarna? Var håller O.G. MC till? Någon som är insatt i O.G. MC sweden och kanske kan ge mig lite info? Borde ju vara jävligt svårt att hålla sig kvar på mattan när där redan finns världsomfattande klubbar som härjar i Sverige?
Citera
2013-12-09, 14:24
  #6990
Medlem
MrFishboys avatar
Trams raderat, håll er till topic...

/Mod
Citera
2013-12-09, 14:40
  #6991
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Hur starka är O.G.? Klarar de sig verkligen emot de andra "stora" klubbarna? Var håller O.G. MC till? Någon som är insatt i O.G. MC sweden och kanske kan ge mig lite info? Borde ju vara jävligt svårt att hålla sig kvar på mattan när där redan finns världsomfattande klubbar som härjar i Sverige?
OG var att räkna med för många många år sedan, men idag är det inte mycket kvar. De finns ju kvar men i mycket mindre omfattning och de utgör ingen maktfaktor som de gjorde förr.
Citera
2013-12-09, 23:15
  #6992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
OG var att räkna med för många många år sedan, men idag är det inte mycket kvar. De finns ju kvar men i mycket mindre omfattning och de utgör ingen maktfaktor som de gjorde förr.

Här kan jag skriva de jag tänkte på så slipper jag gå OT i andra trådar. Det måste ju va så att OG verkligen inte har mycket att ge nu, ja menar, dehno styr allt från turkiet. läste i tidningen för nå veckor/månader sedan att deras vice president blev häktad för nå grova brott så han lär ju va borta nå år. ( kommer ej i håg namnet ). vilka finns kvar nu om man börjar räkna ?. kanske nå 17 åriga blattar som e med i hans SK 14-8 under grupp eller vafan han kallade de. dom lär ju endå ha blivit bortkörda från götet för länge sedan.

endå ska han vara så tuff i intervjuerna. dom kanske dock e tunga i turkiet där han har slagit upp OG mc också
Citera
2013-12-09, 23:32
  #6993
Medlem
soulfly82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreeNHolligaN
Här kan jag skriva de jag tänkte på så slipper jag gå OT i andra trådar. Det måste ju va så att OG verkligen inte har mycket att ge nu, ja menar, dehno styr allt från turkiet. läste i tidningen för nå veckor/månader sedan att deras vice president blev häktad för nå grova brott så han lär ju va borta nå år. ( kommer ej i håg namnet ). vilka finns kvar nu om man börjar räkna ?. kanske nå 17 åriga blattar som e med i hans SK 14-8 under grupp eller vafan han kallade de. dom lär ju endå ha blivit bortkörda från götet för länge sedan.

endå ska han vara så tuff i intervjuerna. dom kanske dock e tunga i turkiet där han har slagit upp OG mc också

O.G MC finns i Sverige också, om man kollar deras bilder på facebook.
Citera
2013-12-09, 23:43
  #6994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
O.G MC finns i Sverige också, om man kollar deras bilder på facebook.

Det har jag ej sagt att dom inte har. Däremot vad jag vet har dom absolut ingen stark grupp och stora namn kvar här ute. backar du bak ett antal år hade dom över 100x medlemmar på utsidan och var väldigt tunga.
Citera
2013-12-18, 18:45
  #6995
Medlem
Säga vad man vill om O.G men då Ha**i och So*r och Sh**n var med
så var dom inte att leka med

Det va många som backade för dessa personer men
inte alla

Så som jag ser det så gjorde Dano många strategiska
misstag och det kostade han en hel del medlemmar

Idag har jag ingen större koll på O.G
Vet att dom inte är särskilt populära varken på insidan
eller utsidan och deras medlems antal lär inte vara särskilt högt

Tveksamt om Dano kommer att återvända till Sverige
verkar som att han vill bygga upp nått i Marmaris istället
Citera
2013-12-27, 23:08
  #6996
Medlem
Avalanchekings avatar
Kan vi inte hålla oss till fakta? Det känns urkorkat när folk gissar saker. OG använder sig av en annan profil och springer inte runt och skrämmer folk som många andra gör. OG är fler än ni anar och OG baserar hela sin verksamhet på heder, inte pengar vilket kommer automatiskt. Men snälla baktala inte folk och prata inte i nattmössan. Att OG inte backar för ngn vet ni som vet. Det räcker väl så. Man har tagit en annan skepnad bara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback