Citat:
Ursprungligen postat av
Krapulant
Ja, hej du! Hur har du det? Är mjölken på häktet lagom kall? Se nu till att erkänna snabbt som fan. Du kommer nämligen inte att få någon kuk i röven förrän du hamnar på anstalt.
Vilken idiot.
Här ser vi det som OG gjort sig kända för de sista åren. Man spränger fel dörrar och skjuter fel personer. Deno är desperat. Ingen kriminell med status skulle frivilligt beblanda sig med de få som är kvar. Det fanns en anledning till att de flesta hoppade av för några år sedan.
Alexander den sinnesslöe kommer att åka för mord dubbelt upp om vi har tur.
Undrar just om han tyckte det var värt då Den o betalade en Ryan Air biljett till honom för
700kr till Turkiet.
Ja, det säger väl det mesta. Sen finns de ju nån enstaka här inne som höjer dessa till skyarna. Behöver jag säga mera
Detta är ju så priceless så det finns inte.
Han har utnyttjat en lätt sinnesslöe person, tänk att det finns sådana personer kvar som gör allt för att slippa sitta hemma själva.
Han är ju även känd för att sjunga ut som en kanariefågel så vi får se vad som händer under rättegången. Deno börjar nog bli rätt svettig nu
Citat:
Ursprungligen postat av
Hollyd
Hehe' du verkar helt efterbliven. Jag vet fotfarande inte vem bruno är har du svårt at få in det i ditt fläskhuve? och nej' jag slickar ingen som du gör, du kanske skulle kallas bruno för du är redigt brun runt mun

Undrar just vem som är mest korkad här inne. Hollyd den lille buron eller Alexander den sinnesslöe