2009-07-17, 02:16
  #4153
Medlem
Lordsymaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Hur gick det för Dano med det där misslyckade samarbetet med den patetiska läderlasse?


Du frågar hur det gick med ett misslyckat samarbete? Om du beskriver det som misslyckat så lär du väl redan veta att det inte gick så bra.
Citera
2009-07-17, 04:30
  #4154
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lordsymaskin
Du frågar hur det gick med ett misslyckat samarbete? Om du beskriver det som misslyckat så lär du väl redan veta att det inte gick så bra.


Jag menade att det verkade allmänt misslyckat, eftersom denna läderlasse är en allmänt hånad och ökänd person, och eftersom Dano fick en del skit här på FB, men jag är inte 100 hurpass stor graden av misslyckandet är, t ex om de fortfarande driver sin verksamhet eller ej
Citera
2009-07-17, 23:07
  #4155
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jag menade att det verkade allmänt misslyckat, eftersom denna läderlasse är en allmänt hånad och ökänd person, och eftersom Dano fick en del skit här på FB, men jag är inte 100 hurpass stor graden av misslyckandet är, t ex om de fortfarande driver sin verksamhet eller ej

Dom är uppe och kör på så dåligt går det nog inte ..
http://www.originalpharma.com/shop/

Kollade lite i tråden här och dom flesta sa att polisen skulle stänga ner dom
men idioterna på FB hade fel som vanligt
Citera
2009-07-18, 00:30
  #4156
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Dom är uppe och kör på så dåligt går det nog inte ..
http://www.originalpharma.com/shop/

Kollade lite i tråden här och dom flesta sa att polisen skulle stänga ner dom
men idioterna på FB hade fel som vanligt
Ja, det känns ju superseriöst att skicka ner pengar i brev "vadderat så att man ej kan se att det innehållet" till Acars hemadress i Turkiet.. Hur många miljoner tror du dimper ner i brevinkastet varje år?

Att hemsidan är uppe betyder knappast att det går annat än dåligt för dessa gossar.
Citera
2009-07-18, 00:39
  #4157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelEyezzz
Som du själv säger, du känner de flesta kriminella i uppsala och angränsande län så du vet nog mer än vad du väljer att visa
Konstigt för jag har bara hört bra grejer men visst är det rivaler som pratar illa om honom men ingen vågar vara stor i käften framför honom sikka skojare det finns asså.
Jag kan säga till dig att jaaaaa han har stake, inte lite heller.
Han står kvar med huvudet högt upp så det säger ju ett och ett annat.
De som skiljer han från många andra att det är inget skitsnack, rakt på sak och han e en stor krigare.
Nått mer royaltothegame undrar ?
Som sagt, undrar om det är denna gamla grej det tjafsas om? Att du hört bra grejer om han förmodade jag innan då du verkar vara en homeboy till G. Att han står kvar med huvet högt som du säger vet jag inte hur jag ska tolka, han har inte vart ute så länge och vad jag vet inte haft nåt mothugg så vad som händer i framtiden får vi väl se. Vet x antal snubbar som inte snackar skit och som är rakt på sak och de jag tänker på skulle aldrig banga en konfrontation med ovan nämnde, sen om de har nåt ouppklarat får framtiden utvisa . Jo ängeln en grej till som royal undrar är hur din definition av en stor krigare ser ut? Vad ska man enligt dig ha gjort för att benämnas med denna titel?
Citera
2009-07-18, 01:28
  #4158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
Ja, det känns ju superseriöst att skicka ner pengar i brev "vadderat så att man ej kan se att det innehållet" till Acars hemadress i Turkiet.. Hur många miljoner tror du dimper ner i brevinkastet varje år?

Att hemsidan är uppe betyder knappast att det går annat än dåligt för dessa gossar.
Skulle vara kul att veta vad du grundar ditt argument på?
Jag menar du har väl knappast koll på om det rullar på för dom eller ej?
Citera
2009-07-18, 01:51
  #4159
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ROCHE-357
Skulle vara kul att veta vad du grundar ditt argument på?
Jag menar du har väl knappast koll på om det rullar på för dom eller ej?
Nej, missförstå mig rätt. Det jag menade var att det faktum att hemsidan är uppe och igång betyder inte nödvandigtvis att det går bra för dom.

Att förtroendet för Original-Pharma fick sig en törn efter publicerandet av kundregistret är väl knappast diskutabelt och det upplägget som finns på hemsidan nu är, åtminstonde enligt mig, inte i samma klass som konkurerande sidor.
Citera
2009-07-18, 02:00
  #4160
Medlem
[quote=encephalization]Nej, missförstå mig rätt. Det jag menade var att det faktum att hemsidan är uppe och igång betyder inte nödvandigtvis att det går bra för dom.

Att förtroendet för Original-Pharma fick sig en törn efter publicerandet av kundregistret är väl knappast diskutabelt och det upplägget som finns på hemsidan nu är, åtminstonde enligt mig, inte i samma klass som konkurerande sidor.[/QUOT


ja du har väl en poäng där får jag medge,men dom killarna har nog fler järn i elden än den sidan så dom tjänar nog en eller annan krona iallafall.
__________________
Senast redigerad av ROCHE-357 2009-07-18 kl. 02:04.
Citera
2009-07-18, 02:08
  #4161
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crips
HAHAHAHA...

Ja jävlar i det, likheten är slående . Undrar vem som är förlagan?.
Citera
2009-07-18, 14:21
  #4162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loyaltothegame
Som sagt, undrar om det är denna gamla grej det tjafsas om? Att du hört bra grejer om han förmodade jag innan då du verkar vara en homeboy till G. Att han står kvar med huvet högt som du säger vet jag inte hur jag ska tolka, han har inte vart ute så länge och vad jag vet inte haft nåt mothugg så vad som händer i framtiden får vi väl se. Vet x antal snubbar som inte snackar skit och som är rakt på sak och de jag tänker på skulle aldrig banga en konfrontation med ovan nämnde, sen om de har nåt ouppklarat får framtiden utvisa . Jo ängeln en grej till som royal undrar är hur din definition av en stor krigare ser ut? Vad ska man enligt dig ha gjort för att benämnas med denna titel?

jaa det har med en gammal grej att göra..de e nog det du tänker på..
jaa vi e vänner han och jag..och det jag menar med att hålla huvudet högt upp är att oavsett skitsnacket som går runt så vet han att han inte gjort fel och därför håller han huvudet högt upp neej han har inte varit ute länge men han har satt djupa fotspår efter sig och är här för att stanna.
Jaa men det e alltid bättre att gå rakt fram till själva G istället för att krångla med mellan händer..som sagt är det något som är ouppklarat så löser dom nog det
Enligt mig är en krigare en riktig man..han ska göra rätt för sig..någon som vet vad han vill och går efter det oavsett.Han är självsäker och har mod.Han finns alltid där och visar sin mark.Han är ärlig och furst.definitionen av en riktig krigare är olika.man kan vara det på så många olika sätt.men grunden är att han står för det som e hans och hans mod är han drivkraft.någon många har respekt för och samtidigt fruktar på ett sätt..Han går inte runt som en best men när besten vaknar är det nog smartast att hålla sig i bakgrunden..Jag har stor respekt för folk som krigar för något och lyckas.En krigare misslyckas inte, ger inte upp.Han ger sig när han fått det han vill.en utmaning för en krigare är en lek.Han kastas in och kommer ut med första priset.men sen har jag respekt för den som kommer två för att han försökte..jag kan babbla på och säga massa men som sagt alla tycker olika och tänker på sitt egna unika sätt..
något mer royal som jag kan svara på?
Citera
2009-07-18, 16:10
  #4163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelEyezzz
jaa det har med en gammal grej att göra..de e nog det du tänker på..
jaa vi e vänner han och jag..och det jag menar med att hålla huvudet högt upp är att oavsett skitsnacket som går runt så vet han att han inte gjort fel och därför håller han huvudet högt upp neej han har inte varit ute länge men han har satt djupa fotspår efter sig och är här för att stanna.
Jaa men det e alltid bättre att gå rakt fram till själva G istället för att krångla med mellan händer..som sagt är det något som är ouppklarat så löser dom nog det
Enligt mig är en krigare en riktig man..han ska göra rätt för sig..någon som vet vad han vill och går efter det oavsett.Han är självsäker och har mod.Han finns alltid där och visar sin mark.Han är ärlig och furst.definitionen av en riktig krigare är olika.man kan vara det på så många olika sätt.men grunden är att han står för det som e hans och hans mod är han drivkraft.någon många har respekt för och samtidigt fruktar på ett sätt..Han går inte runt som en best men när besten vaknar är det nog smartast att hålla sig i bakgrunden..Jag har stor respekt för folk som krigar för något och lyckas.En krigare misslyckas inte, ger inte upp.Han ger sig när han fått det han vill.en utmaning för en krigare är en lek.Han kastas in och kommer ut med första priset.men sen har jag respekt för den som kommer två för att han försökte..jag kan babbla på och säga massa men som sagt alla tycker olika och tänker på sitt egna unika sätt..
något mer royal som jag kan svara på?
Nej det är bra nu, tack för ett ärligt svar
Citera
2009-07-23, 21:43
  #4164
Medlem
Varför står Wojtek fortfarande som Vicepresident på hemsidan..?

Sen den där sidan kriminellt.com den bara sluta dom uppdatera helt plötsligt..
Fattar inte puckona att det hade varit klart bättre att stänga ner totalt än att som nu låta alla se på ett misslyckandet..
Ang OG hemsidan, kan det vara så att Dano inte ens har rätten till sidan ell för det där verkar ju sinnessjukt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in