Citat:
Ursprungligen postat av loyaltothegame
Som sagt, undrar om det är denna gamla grej det tjafsas om? Att du hört bra grejer om han förmodade jag innan då du verkar vara en homeboy till G. Att han står kvar med huvet högt som du säger vet jag inte hur jag ska tolka, han har inte vart ute så länge och vad jag vet inte haft nåt mothugg så vad som händer i framtiden får vi väl se. Vet x antal snubbar som inte snackar skit och som är rakt på sak och de jag tänker på skulle aldrig banga en konfrontation med ovan nämnde, sen om de har nåt ouppklarat får framtiden utvisa

. Jo ängeln en grej till som royal undrar är hur din definition av en stor krigare ser ut? Vad ska man enligt dig ha gjort för att benämnas med denna titel?
jaa det har med en gammal grej att göra..de e nog det du tänker på..
jaa vi e vänner han och jag..och det jag menar med att hålla huvudet högt upp är att oavsett skitsnacket som går runt så vet han att han inte gjort fel och därför håller han huvudet högt upp

neej han har inte varit ute länge men han har satt djupa fotspår efter sig och är här för att stanna.
Jaa men det e alltid bättre att gå rakt fram till själva G istället för att krångla med mellan händer..som sagt är det något som är ouppklarat så löser dom nog det
Enligt mig är en krigare en riktig man..han ska göra rätt för sig..någon som vet vad han vill och går efter det oavsett.Han är självsäker och har mod.Han finns alltid där och visar sin mark.Han är ärlig och furst.definitionen av en riktig krigare är olika.man kan vara det på så många olika sätt.men grunden är att han står för det som e hans och hans mod är han drivkraft.någon många har respekt för och samtidigt fruktar på ett sätt..Han går inte runt som en best men när besten vaknar är det nog smartast att hålla sig i bakgrunden..Jag har stor respekt för folk som krigar för något och lyckas.En krigare misslyckas inte, ger inte upp.Han ger sig när han fått det han vill.en utmaning för en krigare är en lek.Han kastas in och kommer ut med första priset.men sen har jag respekt för den som kommer två för att han försökte..jag kan babbla på och säga massa men som sagt alla tycker olika och tänker på sitt egna unika sätt..
något mer royal som jag kan svara på?