2009-08-07, 08:43
  #4177
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AngelEyezzz
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA SVAMP HAHAHHAHAHAHAHAH..
lyssna noga nu du e fanemej för rolig människa..jobbar du som komiker eller?
I....M riktig man HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA
jag dör av skratt här seriöst..den dagen I...M blir en man är den dagen han byter kön och blir tjej. Då skulle han vara mer man än en tjej som är fångad i en mans kropp hahahhahahahhah

Du har nog tydligen rökt på eller käkat någon svamp så mycket som du garvar.

Sen tror jag knappsat att du känner I....M eller G så sluta att spela här som att du gör det, men förstår att han är en stor Idol för dig, ha ha...

Känner I....M och han är mer man och krigare än G någonsin blir!

Har hört att G har börjat med sitt heroin missbruk igen och är riktigt nere i skiten.

Nä, ska o.g någonsin komma tillbaka på rätt spår igen så får nog självaste D komma tillbaka och styra upp det.
Citera
2009-08-08, 07:55
  #4178
Medlem
DeepUndercovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.L
Du har nog tydligen rökt på eller käkat någon svamp så mycket som du garvar.

Sen tror jag knappsat att du känner I....M eller G så sluta att spela här som att du gör det, men förstår att han är en stor Idol för dig, ha ha...

Känner I....M och han är mer man och krigare än G någonsin blir!

Har hört att G har börjat med sitt heroin missbruk igen och är riktigt nere i skiten.

Nä, ska o.g någonsin komma tillbaka på rätt spår igen så får nog självaste D komma tillbaka och styra upp det.
Geo**ret Kit*t* är en nedpundad horsare!!!
Citera
2009-08-08, 14:34
  #4179
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeepUndercover
Geo**ret Kit*t* är en nedpundad horsare!!!

kalla pa detta tack? Eller ar du kanske hans beromda horsekran?
Citera
2009-08-08, 18:53
  #4180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
kalla pa detta tack? Eller ar du kanske hans beromda horsekran?


Det är ju självaste polisinformatören som säger det. Så källan är nog han själv!
Citera
2009-08-08, 22:49
  #4181
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeepUndercover
Kan vi inte bara komma överrens om att inte skriva något mer i denna tråd och låta den falla i glömska precis som O.G och låta Dano försvinna från våra medvetanden här i Sverige... Att hålla denna papperstiger vid liv via nätet och konstgjord andning drar bara ut på det... Låt papperstigern dö i glömska nere i Turkiet!

Du måste antingen vara grovt utvecklingsstörd, eller så jobbar du för dom blåvitta?! Denna tråd handlar ju om O.G och Dano.

Gå och lägg dig i stället...så kan du fortsätta att drömma om dina pappers tigrar och om att du får konstgjord andning.
Citera
2009-08-09, 01:33
  #4182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.L
Du måste antingen vara grovt utvecklingsstörd, eller så jobbar du för dom blåvitta?! Denna tråd handlar ju om O.G och Dano.

Gå och lägg dig i stället...så kan du fortsätta att drömma om dina pappers tigrar och om att du får konstgjord andning.
Seriöst. Vad fan snackar du om? Han menar att vi ska låta hela tråden gå i glömska. Inte att vi ska skriva om andra saker i den.
Citera
2009-08-09, 14:38
  #4183
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Seriöst. Vad fan snackar du om? Han menar att vi ska låta hela tråden gå i glömska. Inte att vi ska skriva om andra saker i den.

Sorry, men blev så tagen av skratt av allt hans prat om tigrar och pappersdrakar, att jag blandade ihop termerna.
Citera
2009-08-09, 17:43
  #4184
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Det är ju självaste polisinformatören som säger det. Så källan är nog han själv!

jeje

Men jag borjar bli ganka nyfiken pa detta pastaende. Sjalv sag jag denne herre i ett annat eu/land haromdagen och han sag ratt frisk ut, knappast som en horsare men vissa horsare kan se friska ut nar dem fatt i sig sin dos. Men nu har tva fbare pastat detta sa vill agrna veta kalla. SL och deeepundercover forkalra garna laget
Citera
2009-08-12, 19:47
  #4185
Medlem
danko VS asir

Jag hoppas att han kan ta SOAR annars är jag väldig besviken. Att Soar har försökt ta dem och misslyckas.............!
Och OG göra inget???
BESVIKEN!!!
Citera
2009-08-14, 00:11
  #4186
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silverniaro
Jag hoppas att han kan ta SOAR annars är jag väldig besviken. Att Soar har försökt ta dem och misslyckas.............!
Och OG göra inget???
BESVIKEN!!!


Hur tänker ni människor som har favoritgäng som ni sitter och "håller på"?
Skulle ni komma nära nog borde det vara bra mycket större chans att ni blir blåsta och utnyttjade än att ni skulle tjäna något på det
Citera
2009-08-14, 00:57
  #4187
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
Skriv pa svenska javla degenerat.
HAHA! va?

jag undrar lite som langaocb.. är det för era polare är medlem i gänget, eller är det för eran kompis har en kusin, som i sin tur har en polare som känner en som träffat t.ex Dano?
Citera
2009-08-15, 03:13
  #4188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15.7
Dano lever i exil i Turkiet sedan december år 2006. Wojtek Walczak fick president posten över Sverige, hur ser O.G:s framtid ut?


va e det han har gjort???? ja vet inget om han bara att han bor i turkiet ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in