Citat:
Ursprungligen postat av AngelEyezzz
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA SVAMP HAHAHHAHAHAHAHAH..
lyssna noga nu du e fanemej för rolig människa..jobbar du som komiker eller?
I....M riktig man HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA
jag dör av skratt här seriöst..den dagen I...M blir en man är den dagen han byter kön och blir tjej. Då skulle han vara mer man än en tjej som är fångad i en mans kropp hahahhahahahhah
Du har nog tydligen rökt på eller käkat någon svamp så mycket som du garvar.
Sen tror jag knappsat att du känner I....M eller G så sluta att spela här som att du gör det, men förstår att han är en stor Idol för dig, ha ha...
Känner I....M och han är mer man och krigare än G någonsin blir!
Har hört att G har börjat med sitt heroin missbruk igen och är riktigt nere i skiten.
Nä, ska o.g någonsin komma tillbaka på rätt spår igen så får nog självaste D komma tillbaka och styra upp det.