Citat:
Ursprungligen postat av GSD-protect
De flesta som skriver här är inte kriminella och utger sig heller inte för att vara det. Så det är ganska ointressant hur de skulle reagera om de mötte diverse gängmedlemmar på riktigt. Det här är ett forum och där får folk utrycka sina åsikter, man måste inte vara en skithäftig gangsta för att ha rätt till det. Så lägg ner allt fjantigt snack om vad folk skulle säga mellan fyra ögon osv, det hör inte hit. Och blanda inte ihop respekt med fruktan eller självbevarelsedrift.
nej men jag tycker det är fel att folk ska snacka om att dano är en fegis och att han skulle få storstryk av diverse människor och bla bla bla.. Är det ens någon här som har träffat dano?
Nej precis, folk som inte är kriminella och inte är insatta i deras nätverk osv sitter här och leker att dom kan allt om O.G.. ?
Sedan disskuteras det också att vissa människor skulle tröttna på att dano bara sitter nere i turkiet och håvar in pengar och att dom snart skulle skita i han osv osv.. Vad är eran bild på en president? Ska Dano stå och sälja fultjack i något gatuhörn? Nej han är den som styr ! Han är den som drar i alla trådar så allt inte blir kattskit.. I princip alla presidenter av alla dess slag sitter bara och drar i trådar, och deras jobb är grymt viktigt för att man ska kunna ha en bra sammanhållning i en grupp.. Herregud vad ni kan pyssla ihop i eran fantasi. Jag undrar vilka det är som sitter och fantiserar om O.G ? Ni önskar nog alla att ni hade stake nog att gå med i O.G..
Allt ni NÄSTAN varenda än har att komma med är det ni har läst i tidningarna, som jag sa förut, Jag trodde folk hade lärt sig att man inte ska lita på vad tidningarna säger.. Men trots att vi lever på 2000 talet så har människor fortfarande inte förstått det..
Se bara när jag frågade vart O.G och 15.7 finns. Då fick jag svaret att det finns på internet och i danos fantasi.. Väx upp, ni vet med all säkerhet allting som händer i O.G.. Undrar egentligen vad ni alla har för post i O.G, Är alla tredje bossar eller?

För ni verkar sitta på så grymt mkt info..
Ahole: Hur kan du veta att alla pundar i O.G och att ingen betalar?
Jag ska säga dig dom tre magiska orden man ALLTID vill höra på ett forum.. KÄLLA KÄLLA KÄLLA! Lär dig dessa tre ord..
Föresten en till sak. Hur kan du säga att Dano inte har koll på alla medlemmar? Vad har du för erfarenheter av det? Du kanske är Dano? hahah..
Föresten din dumma sak, Vet du ens vad dom två tusen går till?
"Ursprungligen postat av Ahole
Jag tror haktet ger ett bidrag pa 60 kr i veckan till haktade, tur att han slipper sponsra danos sol(regn)semester i marmaris med 2000 i manaden i alla fall!"
Ta reda på fakta innan du öppnar munnen :-)