• 2
  • 3
2008-10-07, 19:31
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbideglidaren
Men skit i telefonhelvetet, vem fan bryr sig om han snokar lite! Sånt händer!
Och det här bevisade ju bara att han hade anledning till att göra det.
Fråga kärringen vad som försigår tycker jag
Det är ALDRIG ok att snoka i någon annan människas personliga saker + att det för det mesta (som i det här fallet) mest biter snokaren i röven.

Är folk idag så jävla fega och ryggradslösa att de inte kan komunicera med varandra? Kärringar hela bunten.
Citera
2008-10-09, 03:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roherian
skulle slå av knapplåste, trodde det var min lur. kom in i hennes inbox och såg avs + första delen av smset. Nyfiken i en strut så öppnade jag.
Står för att jag klivit in i gränslandet för vad man får/inte får. Å andra sidan försvarar jag mig lite med att hon aktivt letat igenom min mobil i jakten på bevis för otrohet men inte hittat skvatt skit (eftersom jag inte är det, simple as that)

låter som ni har lite probs med tillit ,kommer aldrig hålla i längden hur ni än gör
Citera
2008-10-11, 08:50
Medlem
Tror nog att du gick på skämtsmset!!!=)
Fick ett precis likadant för några veckor sen. Skrållar man långt ner så ser man att det e ett skämt.
Jobbigt för dej, skulle inte va nån höjdare att ta upp detta om d nu skulle
va d messet. För läsa partnerns mess e totalt förbjudet trotts hur lockande d kan va.
Citera
2008-10-13, 20:33
Medlem
hahaha

Hej. Du behöver ej bry dig om det messet för ja har fått samma från min tjej polare. de e bara ett skämt mess. i slutet står de såhär " e du så jävla desperat att du ej läser hela messet". Släpp de för det är inget o bry sig om, din tjej har ej gjort nåt fel. Kram
Citera
2008-10-13, 21:20
Medlem
Kromatozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantratruth
Tror nog att du gick på skämtsmset!!!=)
Fick ett precis likadant för några veckor sen. Skrållar man långt ner så ser man att det e ett skämt.
Jobbigt för dej, skulle inte va nån höjdare att ta upp detta om d nu skulle
va d messet. För läsa partnerns mess e totalt förbjudet trotts hur lockande d kan va.

Min tjej brukar läsa mina mess när jag är med... känns som nåt jävla läxförhör..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in