Citat:
Ursprungligen postat av Roherian
Jag tror inte att det är ett skämt, för det saknas poäng. Jag har svårt att se det som något annat än flirt-hjälp.
Det
behöver inte vara annat än ren info.
Som om någon av dina polare berättade att Cicci på kontoret nog är lite intresserad av dig för hon ställer frågor.
Big Deal.
Citat:
Jag tänker ta upp det ikväll när ungarna sover. Vill inte ha något gapande och skrikande från någons sida.
Att ta upp det är en mkt bra idé MEN tidpunkten på dygnet är extremt illa vald.
Citat:
Lava...: Jag försökte den sista varianten för något tag sedan. Det är inte så vidare lätt att visa uppskattning när motparten undrar : Varför får jag blommor/present/middag/vin & ost eller whatever man nu engagerar sig i.
Grundinställningen verkar vara att jag söker förlåt för något jag gjort, inte att jag älskar henne för den hon är, min fru och mina barns mamma som jag högaktar för allt jobb och slit hon gör.
Kan någon kvinna svara på varför det ska vara så jävla svårt att acceptera att man inte knullat runt bara för att man kommer med vin och blommor ??? *muttrar lite*
Er relation är infekterad.
Det är svårt att nå framgång under en pågående infektion/inflammation.
Har ni rätt verktyg och är kommunikativa så kan ni lösa det på egen hand men det kan varken jag eller någon annan sia om.
Kanske behöver ni hjälp utifrån?
Time-out?
Semester på tu man hand?
Osv