Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-06, 18:55
  #1
Medlem
Har sett några av er gå omkring med en snygg väska och nu vill jag att ni talar om var ni skaffat den. Det är en brun axelbandsväska, materialet påminner om läder men behöver inte alls vara det. Jag vet inget om sånt. Formen är ganska lik denna eller denna.

Faktum är att jag gärna tar emot tips på alla liknande väskor som är snygga (utan ett stort adidas märke på sidan osv) helst bruna men även svarta.
Citera
2008-10-06, 19:01
  #2
Avstängd
pettson3816s avatar
Ben Sherman har rätt snygga. Finns på MQ bland annat. Sen tror jag det finns en Ben Sherman-butik på Kungsgatan i Sthlm
Citera
2008-10-06, 19:30
  #3
Medlem
Glömde tillägga att Ben Shermans versioner är för mycket högstadie för min smak. Jag söker en proper, rentav vacker, tingest. Men tack för tipset, uppskattar viljan att hjälpa.
Citera
2008-10-06, 20:53
  #4
Medlem
Fred Perry?
Citera
2008-10-06, 21:12
  #5
Medlem
farrutx kan nog uppfylla dina krav på stilren o proper. finns i sturegallerian hos jupiter bla
Citera
2008-10-07, 19:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av al3ks
Fred Perry?
Då är Ben Shermans bättre. Jag startade tråden just för att jag var trött att se dessa fula väskor på allas axlar.

Citat:
Ursprungligen postat av pumpted
farrutx kan nog uppfylla dina krav på stilren o proper. finns i sturegallerian hos jupiter bla
Mycket bra tips, tack! De hade två fina modeller.
Citera
2008-10-07, 21:49
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av al3ks
Fred Perry?
Snor tråden lite, har sett en Fred Perry väska av samma sort/form som de länkade högre upp. Någon som vet var man kan hitta en sådan??
Citera
2008-10-07, 22:55
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daviiid
Snor tråden lite, har sett en Fred Perry väska av samma sort/form som de länkade högre upp. Någon som vet var man kan hitta en sådan??
Kolla MQ såg en FP där idag!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback