Som rubriken lyder, söker en Ventrilo 3.0.1 server jag och runt 5 vänner kan vistas på. Vi är civiliserade och sitter INTE och gör jobbiga ljud långt in på småtimmarna.
Tack på förhand!
Har försökt göra det men fick det aldrig att funka, dessutom tvivlar jag på att min bandbredd är tillräcklig. Är noga med versionen för att en av vännerna är Mac användare.
Ventrilo för 5 pers tror jag inte drar så värst mycket bandbredd, så tror nog att det är värt ett försök till. Annars kan du ju googla, finns ju en del som inte är så hemliga med uppgifter till sina vent-servrar.
Okej, men som sagt gjorde jag ett försök förut men då funkade inte. Tvivlar starkt på att jag klarar av det nu utan hjälp.
Om någon snäll själ har lust att skriva en liten guide så vore det trevligt!
Har googlat i timmar efter servrar, hittar inget.
Jag kan slänga upp en som du och dina polare kan få använda gratis, men då får du hjälpa mig, hittar inte någon sida där jag kan tanka 3.0.1 server ver.
Har endå tänkt att slänga upp en vent server så det ska nog funka, kan ge dig adress och pass till erat rum i pm sen.
Jag kan slänga upp en som du och dina polare kan få använda gratis, men då får du hjälpa mig, hittar inte någon sida där jag kan tanka 3.0.1 server ver.
Har endå tänkt att slänga upp en vent server så det ska nog funka, kan ge dig adress och pass till erat rum i pm sen.
Ska nog inte vara så svårt att fixa, har sett att du hänger en del i dotatråden. Vi kan ju fixa några sköna inhouses då!
Har googlat lite och det verkar som att en del kan connecta med 3.0.1 till en 3.0.2 server. Så jag föreslår att du slänger upp en 3.0.2 server och sen testar jag helt enkelt att connecta (eller någon av dina vänner).
(http://www.ventrilo.com/download.php)
Ska nog inte vara så svårt att fixa, har sett att du hänger en del i dotatråden. Vi kan ju fixa några sköna inhouses då!
Har googlat lite och det verkar som att en del kan connecta med 3.0.1 till en 3.0.2 server. Så jag föreslår att du slänger upp en 3.0.2 server och sen testar jag helt enkelt att connecta (eller någon av dina vänner).
(http://www.ventrilo.com/download.php)
Det tråkiga med 3.0.1 samt 3.0.2 är ju att dom har satt så max klienter är 8 dock så hittade jag ett crackat på piratebay (nu 100 klienter), som nu ligger uppe och ja o mina polare är där nån gång i veckan, ni är välkomna där också.
Det tråkiga med 3.0.1 samt 3.0.2 är ju att dom har satt så max klienter är 8 dock så hittade jag ett crackat på piratebay (nu 100 klienter), som nu ligger uppe och ja o mina polare är där nån gång i veckan, ni är välkomna där också.
Värkligen hittat en som funkar? (dom jag tittat på har det alltid varit något fejk med)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!