• 1
  • 2
2008-10-15, 01:28
Medlem
Smajos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leviktor
Yes, den funkar perfekt

Och tro mig.. jag stötte på ett dussin fakeade innan jag hittade denna

Skulle du vara så vänlig att slänga iväg ett PM med tpb-länken till vent.serververs?
Citera
2008-10-15, 01:40
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leviktor
Yes, den funkar perfekt

Och tro mig.. jag stötte på ett dussin fakeade innan jag hittade denna

Jag orkade inte leta så mycket. Hyr en nu istället och det kostar inte många korvören i månaden

Men slutar jag att hyra så vet jag att det finns en iaf
Citera
2008-10-15, 17:49
Medlem
barbarapappas avatar
Hostname: radon.typefrag.com
Port: 28562
Server Lösenord: -inget-

Denna vent fick jag ett ruskigt bra välkommnande hos. Personen i fråga önskade mig lycka till med vad jag höll på med och hälsade att jag kunde bjuda in vem jag vill så länge han eller hon inte stör andra. Slit venten med hälsan men bemöt folket på venten lika bra som jag blev bemött!

EDIT: 3.0.1 vent!
Citera
2008-10-17, 17:42
Medlem
ta bort denna.

Citat:
Ursprungligen postat av paronzoda
Ventrilo 3.0.1

Hostname: ***************
Port: ******
Server Lösenord: -inget-
Kanal Lösenord: **************

"Venten är öppen för alla era vänner och har därför inget lösenord.
Men ska ni in i BK only kanalerna så använder ni kanal lösenordet (se ovan)."

Whopps där fick du med kanal lösenordet, men vad fan bryr jag mig om det

denna vent är INTE till för allmänheten. bara till för folk som vi som är medlemmar i BK ska få vara där.

vem du änn är som bara skriver ut vårat ip så är det uppenbart att du inte skulle ha fått det från första början. om nån admin läser detta skulle jag å alla andra i BK vilja ha infon till vår ventrilo bortagen från forumet då den inte skulle vara inskriven här på forumet från första början.
Citera
2008-10-17, 17:46
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0cyon
denna vent är INTE till för allmänheten. bara till för folk som vi som är medlemmar i BK ska få vara där.

vem du änn är som bara skriver ut vårat ip så är det uppenbart att du inte skulle ha fått det från första början. om nån admin läser detta skulle jag å alla andra i BK vilja ha infon till vår ventrilo bortagen från forumet då den inte skulle vara inskriven här på forumet från första början.

Raportera det inlägget och be mod att ta bort det. Annars är det väll inte så svårt för er att byta erat kanal lösen eller ?

Eller till ventrilon uvehuvetaget.
Citera
2008-10-17, 18:07
Medlem
När jag har på min mina trådlösa hörlurar brukar jag kunna ratta in dem på en vent server. Dock blir de svårt att prata!
Citera
2008-10-17, 22:26
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Om nån ventserver har obefintlig säkerhet så är det inte ett godtagbart skäl för inläggsradering. Något IP-nummer ser jag inte heller.

/Mod
Citera
2009-05-24, 21:58
Medlem
srv

Hallå, Har du möjligtvis en url som jag kan ta ner servern på?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in