Citat:
Ursprungligen postat av
AntiFlag
Badou Jack föll på SD. Tycker faktiskt han vann matchen, förlorade inte i vart fall. Hade Pascal nere i 12 och var nära att avsluta honom.
Vart tar det vägen nu??. Båda pratade om en re-match och det vore på sin plats i detta fall.
Närmast tiden får utvisa vart Jack tar vägen i sin karriär.
Det är väl rätt konstaterat att domarna har ett agg mot TMT stallet och Badou Jack i synnerhet, Nu är det väl snart på sin höjd att Jack hänger handskarna på hyllan för jag tvivlar att han kommer ta ngn ny VM titel tyvärr!
Sedan visar det väl intresset hon NENT Group dvs VIAPLAY storheten hos boxaren, Känslan är mer och mer DAZN kommer nog göra intåg i Sverige vad det lider...….