2019-12-28, 11:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Kan inte det vara stageat då? Att de gjort upp innan men släpper nyheten nu för att förvirra Wilder?

Men vem ska ersätta? Ricky Hatton?
Han tränar på Kronx under vingarna av Emanuel Stewarts kusin/brors el systerbarn eller hur det var!
Citera
2019-12-29, 02:22
Medlem
arneankanns avatar
Har tänkt att det kan vara kul att börja följa boxning lite, men hur ska man ens gå tillväga i Sverige? Vart sänds matcherna? Kommer vi åt dem härifrån (utan VPN)? Viaplay verkar mest sända MMA?
Citera
2019-12-29, 11:44
Medlem
Badou Jack föll på SD. Tycker faktiskt han vann matchen, förlorade inte i vart fall. Hade Pascal nere i 12 och var nära att avsluta honom.
Vart tar det vägen nu??. Båda pratade om en re-match och det vore på sin plats i detta fall.
Närmast tiden får utvisa vart Jack tar vägen i sin karriär.
Citera
2019-12-29, 12:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Badou Jack föll på SD. Tycker faktiskt han vann matchen, förlorade inte i vart fall. Hade Pascal nere i 12 och var nära att avsluta honom.
Vart tar det vägen nu??. Båda pratade om en re-match och det vore på sin plats i detta fall.
Närmast tiden får utvisa vart Jack tar vägen i sin karriär.
Det är väl rätt konstaterat att domarna har ett agg mot TMT stallet och Badou Jack i synnerhet, Nu är det väl snart på sin höjd att Jack hänger handskarna på hyllan för jag tvivlar att han kommer ta ngn ny VM titel tyvärr!

Sedan visar det väl intresset hon NENT Group dvs VIAPLAY storheten hos boxaren, Känslan är mer och mer DAZN kommer nog göra intåg i Sverige vad det lider...….
Citera
2019-12-29, 20:01
Medlem
Mx_1337s avatar
Ja Jack har fått några väldigt märkliga domslut tilldelade sig under karriären. Några oavgjorda han borde vunnit och en SD-vinst mot Groves där han var betydligt mer före än så. Tycker han borde vunnit denna också, men jämna matcher och poängkort har inte varit en bra kombo för honom.
Han har en ovana att ligga efter i de första ronderna och sen inte hinna göra tillräckligt i andra halvan av matchen för att övertyga domarna.

Gervonta Davis vs Yuriorkis Gamboa var underhållande också. Även om Davis sopade banan över nästan 12 ronder innan stoppet så hade jag väntat mig mer (en snabbare historia) av honom mot en såpass gammal motståndare som dessutom har några KO-förluster och ett antal andra besök på golvet i bagaget.
Citera
2020-01-21, 00:43
Medlem
nickoruts avatar
Jag har inte följt boxning speciellt mycket senaste året och tänkte uppdatera mig lite kring hur landskapet ser ut genom att kolla vilka som faktiskt ligger i topp p4p hos de flesta just nu.

Jag tycker det såg hyfsat väntat ut hos de flesta med Loma, Crawford, Canelo, Inoue i topp.

Sen lite längre ner höll jag på att sätta kaffet i halsen när jag såg att Wilder är med på flera etablerade sidors topp 10 p4p!

Vad fan är det som händer? Vad har han gjort 2019 som motsvarar en p4p-ranking? Håller ni med?

Sen ser jag att Usyk är med topp 5 på flera listor. Jag har inte sett honom alls. Är han nåt speciellt?

Sen undrar jag varför mikey Garcia fallit så mycket. Ser att han torskade mot Errol Spence. Men såg han dålig ut?

Sen under jag om ni kan tipsa om några up and coming fighters. Det finns ju inget roligare än att följa lovande fighters precis innan genombrottet!

Några blir Canelos och några blir Broners och jag tycker det är fantastiskt att följa med på hela resan!
Citera
2020-01-21, 11:20
Medlem
DjPuttes avatar
Pacman Vs Spence jr verkar vara på g till Maj 2020 någon gång, Lär bli en jäkla boxningsfest den matchen legendaren mot Rising star....
Citera
2020-01-30, 11:17
Medlem
DjPuttes avatar
Jaha detta JÄVLA PPV hos VIAPLAY börjar göra man ruttnar loss rejält, Wilder vs Fury som PPV kom det för 1tim sedan på Viaplay FB!

Fattar fan inte hur UFC kan gå så mycket före Boxningen iom man förlängt avtalet med UFC nyligen, När fan kommer DAZN till Norden så kam kan köpa ett abonnemang så man får sitt lystmäte för boxningen stillad!
Citera
2020-01-31, 06:05
Medlem
gato12s avatar
Den här Jake Paul matchen var ju verkligen ett meningslöst jippo... motståndaren hoppade runt som någon speedad studsboll men fick ändå ta emot några rejäla smällar.
"Matchen" höll inte ens på i en rond
Citera
2020-01-31, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Den här Jake Paul matchen var ju verkligen ett meningslöst jippo... motståndaren hoppade runt som någon speedad studsboll men fick ändå ta emot några rejäla smällar.
"Matchen" höll inte ens på i en rond

Klasskillnad. Den roliga matchen blir mellan Jake Paul och KSI (han svarta snubben som började bråka med Jake i efterspelet). Förstår dock att denna typen av match inte är särskilt intressant för äldre boxningsfantaster. Dessa är trots allt socialmedia stjärnor som tar ut sina dispyter genom boxningen, och Eddie Hearn ser sin chans att casha in genom de.
Citera
2020-02-03, 07:23
Medlem
Tycker de matcherna är pinsamma , i synnerhet för promotorn..
//Earn Whit Hearn
Citera
2020-02-03, 17:33
Medlem
Analfababetens avatar
Fulpost
Senast redigerad av Analfababeten 2020-02-03 kl. 17:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in