2019-12-09, 11:25
Medlem
bushuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Blir det en 3the uppgörelse mellan den vandrande julskinkan och mr universum? Ruiz säger dom ska mötas igen. Han säger att han slarvade med träningen och gick upp 10Kg inför returen. Kommer han att lära se av sina misstag och komma igen eller ska han satsa på "vem kan äta flest burritos"-tävlingar ist?
Tvivlar starkt på att det blir en tredje fight om inte ruiz får ett par bra vinster först. Ruiz vill såklart casha in så mycket han kan på att fighta AJ, men efter denna fighten känns det inte så intressant för varken fans eller AJ.
Citera
2019-12-09, 11:32
Medlem
Nu gäller det för AJ att inte kör mot någon stallkamrat utan möta någon utav de rejäla bjässarna i klassen (Fury, Wilder) för att hans status inte ska falla. Han behöver komma upp mot ett rejält motstånd härnäst.
Citera
2019-12-09, 12:10
Medlem
bushuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Nu gäller det för AJ att inte kör mot någon stallkamrat utan möta någon utav de rejäla bjässarna i klassen (Fury, Wilder) för att hans status inte ska falla. Han behöver komma upp mot ett rejält motstånd härnäst.
Tror WBO kräver att han möter Usyk härnäst.
Citera
2019-12-09, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bushus
Vet i tusan om han är "mogen' det fighten ännu (usyk). Samma stall i princip, kan nog bli urköpt för att ge plats åt Whyte eller nån annan.
Citera
2019-12-09, 17:14
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Min åsikt hade förstås vägt lätt om jag varit ensam om den, men i stort sett varje känd boxningsexpert i USA sågar ju AJ:s insats som feg och tråkig och icke värdig en heavy weight champ, men antar att du inte läser och följer boxning på det sättet, då detta verkar vara första matchen du sett.

Vilka är dessa experter du talar om? Tråkig fight - ja, även om JAG är en sån som uppskattar nån som kan fullfölja sin gameplan. Men ack så dominant.

Det är snarare ovärdigt en champion som Wilder att förlora i stort sett varenda rond mot Ortiz nu senast för att skicka iväg en högerkanon på vinst och förlust och hoppas på det bästa.
Citera
2019-12-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Min åsikt hade förstås vägt lätt om jag varit ensam om den, men i stort sett varje känd boxningsexpert i USA sågar ju AJ:s insats som feg och tråkig och icke värdig en heavy weight champ, men antar att du inte läser och följer boxning på det sättet, då detta verkar vara första matchen du sett.

En hel boxningsvärld sågar inte AJ, vilket jävla nonsens.
Citera
2019-12-09, 20:30
Medlem
bravehs avatar
Jag tror att majoriteten är imponerade av AJ. När han har en bra strategi så gör han bra ifrån sig.

Ett stort varningstecken för mig är hur skakad han blir när han blir träffad. Har var illa ute i åttonde ronden. Han reagerade helt fel när han blev träffad och hans clinch är fortfarande riktigt dålig. Det går att utnyttja hans svagheter.
Citera
2019-12-09, 22:11
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushus
Pulev finns också som Mandatory för AJ
Citera
2019-12-12, 15:02
Medlem
Rejäl gala lördagen den 19 ifrån Albert Hall med Trippel D , Liam Willams bla.
Kul att Viaplay leverera några galor iaf i all MMA /UFC...
Citera
2019-12-16, 07:31
Medlem
Tyson Fury bryter med Ben Davidson 2 månader innan returen mot Wilder.
Låter inte helt optimalt då campen bör vara i full gång.
Citera
2019-12-16, 09:45
Medlem
bravehs avatar
Terence Crawford golvad i andra ronden mot en hårt slående fighter från Litauen. Utmanaren hade en chans att vinna den här matchen och det var att gasa på efter att han skakat Crawford men han verkade istället vilja vara strategisk och spara på krafterna. Det straffade sig ganska snabbt.

Citat:
Låter sunt. Efter att ha blivit golvad 2 gånger av Wilder och förlorat flera ronder mot Wallin så behöver han nog fokusera mer på små strategi och små detaljer än motivation.
Citera
2019-12-19, 17:58
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Kan inte det vara stageat då? Att de gjort upp innan men släpper nyheten nu för att förvirra Wilder?

Men vem ska ersätta? Ricky Hatton?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in