2009-09-27, 17:36
Medlem
fugus avatar
Odlanier Soli får sitt första riktiga test den 10:e oktober då han möter Fres Oquendo.
Citera
2009-09-27, 18:19
Medlem
schabo-labos avatar
Det var helt otippat att Arreola skulle börja gråta i ringen, det måste höra till ovanligheterna. Men han klarade sig längre än vad man trodde.

Lite roligt att han efteråt i intervjun hävdar att han inte ville bli stoppad (för att han är så tuff), men hans försök att vara hård Mexare faller när säger det samtidigt som han gråter.
Senast redigerad av schabo-labo 2009-09-27 kl. 18:22.
Citera
2009-09-27, 18:21
Medlem
fugus avatar
Nu verkar Vitali ha en match pågång igen i December. Ryktet säger att han ska möta Kevin "Kingpin" Johnsson. En av de 3 amerikanska tungviktshoppen enligt HBO.
Jag har dålig koll på kingpin, vad säger ni om hans chanser? Lika obefintliga som resten av tungviktstoppens?
Citera
2009-09-27, 20:59
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Nu verkar Vitali ha en match pågång igen i December. Ryktet säger att han ska möta Kevin "Kingpin" Johnsson. En av de 3 amerikanska tungviktshoppen enligt HBO.
Jag har dålig koll på kingpin, vad säger ni om hans chanser? Lika obefintliga som resten av tungviktstoppens?
Kevin Johnson är en jävel på att snacka iallafall, tuggar på oavbrutet. Hans styrka är att han har en bra jabb, det är den som hela hans boxning bygger på, den är nyckeln till allt. Sen på slutet har han börjat lägga lite power i slagen också och har stoppat några gubbar, inga stjärnor dock. Lång räckvidd. Jag tror han kommer göra bättre ifrån sig än Arreola som var totalt hopplös, Vlad kan nog få det lite jobbigt med den där jabben i trynet hela tiden.
Hade för mig att Solis skulle möta just Johnson?
Citera
2009-09-27, 21:08
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Kevin Johnson är en jävel på att snacka iallafall, tuggar på oavbrutet. Hans styrka är att han har en bra jabb, det är den som hela hans boxning bygger på, den är nyckeln till allt. Sen på slutet har han börjat lägga lite power i slagen också och har stoppat några gubbar, inga stjärnor dock. Lång räckvidd. Jag tror han kommer göra bättre ifrån sig än Arreola som var totalt hopplös, Vlad kan nog få det lite jobbigt med den där jabben i trynet hela tiden.
Hade för mig att Solis skulle möta just Johnson?
Tydligen ställde Johnsons manager in fighter mot Solis just för att Vitalis manager redan innan vinsten mot Arreola börjat förhandla med Johnson om en fight i december. Solis möter nu Oquendo istället.

Och det är inte Wladimir som ska möta honom. Vitali!

Mina källor är dock ett foruminlägg på boxingscene och jag kommer inte åt det just nu för att länka.

Edit: http://www.boxingscene.com/forums/showthread.php?t=310435 somsagt, knappast något som står skrivet i sten direkt.
Dock har jag läst ryktet i flertalet andra trådar också.
Senast redigerad av fugu 2009-09-27 kl. 21:22.
Citera
2009-09-27, 22:24
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Tydligen ställde Johnsons manager in fighter mot Solis just för att Vitalis manager redan innan vinsten mot Arreola börjat förhandla med Johnson om en fight i december. Solis möter nu Oquendo istället.

Och det är inte Wladimir som ska möta honom. Vitali!

Mina källor är dock ett foruminlägg på boxingscene och jag kommer inte åt det just nu för att länka.

Edit: http://www.boxingscene.com/forums/showthread.php?t=310435 somsagt, knappast något som står skrivet i sten direkt.
Dock har jag läst ryktet i flertalet andra trådar också.
Menar självklart Vitali, e lite punchig...
Citera
2009-09-28, 19:11
Medlem
när möter wladimir ngn?, har sökt hittar inget
Citera
2009-09-28, 19:12
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sqeeq
när möter wladimir ngn?, har sökt hittar inget
Wladimir är skadad. Blir ingen fight förrän en bit in på 2010.
Citera
2009-10-02, 13:37
Medlem
schabo-labos avatar
Var kan man se Tua vs Cameron tror ni? Var kan man ladda ner den dagen efter? Många sidor kräver invites vilket jag inte har. Så kan ni tipsa om tillförlitliga tanka-ner-sidor.
Citera
2009-10-03, 14:32
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Var kan man se Tua vs Cameron tror ni? Var kan man ladda ner den dagen efter? Många sidor kräver invites vilket jag inte har. Så kan ni tipsa om tillförlitliga tanka-ner-sidor.

http://tc-boxing.com/

tror registreringen är öppen, inte hundra dock.
Citera
2009-10-03, 15:10
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
http://tc-boxing.com/

tror registreringen är öppen, inte hundra dock.
"Sorry, user registrations are closed. Try again another day!!."
Citera
2009-10-04, 01:27
Medlem
schabo-labos avatar
Tua
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem