2009-09-27, 05:35
Medlem
fugus avatar
Största faran hittils för Vitaly är att fastna med handen i Arreolas vältrimmade torktummlar-mage.
Citera
2009-09-27, 05:43
Medlem
fugus avatar
5 första ronderna till Vitali men han andas lite tungt just nu.
Citera
2009-09-27, 06:10
Medlem
fugus avatar
Klitschko vann alla 10 ronder innan domaren stoppade fighten. Vi fick även se en 500kg tung mex-amerikan gråta som en bebis. Solid afton.

Arreola kan ta stryk, men jisses, människan är ingen större boxare direkt.
Citera
2009-09-27, 06:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Klitschko vann alla 10 ronder innan domaren stoppade fighten. Vi fick även se en 500kg tung mex-amerikan gråta som en bebis. Solid afton.

Som tyson sa i efter intervjun ,han skulle försökt mer i en sån viktig titel fight ,(en del får bara chansen 1 gång) tills han ben inte håller upp han eller gå ut genom att KO`as i fighten,,,från en riktig fighter
Citera
2009-09-27, 06:41
Medlem
jag tyckte att det såg ut som att arreola jagade klitschko hela matchen men pga sjukt dålig kvalitet på streamingen var det svårt att avgöra om klitschkos jabbar satt hela tiden men det antar jag att de gjorde. Fan vad dåligt att inte köra distansen ut! var han verkligen så trött eller var det bara frustration över att inte komma åt klitschko
Citera
2009-09-27, 06:52
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyAlfa
jag tyckte att det såg ut som att arreola jagade klitschko hela matchen men pga sjukt dålig kvalitet på streamingen var det svårt att avgöra om klitschkos jabbar satt hela tiden men det antar jag att de gjorde. Fan vad dåligt att inte köra distansen ut! var han verkligen så trött eller var det bara frustration över att inte komma åt klitschko
Klitschko landade runtom 55% av sina slag. I klass med Mayweather mot JMM så han var nog rätt mörbultad.
Citera
2009-09-27, 09:14
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Jag lutar nog åt Roy. Hopkins har åldrats bättre men samtidigt tycker jag hans största framgångar på senare tid varit mot statiska långsamma fighters. Han är väldigt smart men klarar han av Roys snabbhet?
Lägg till att Hopkins verkligen inte har ett ordentligt KO slag så talar detta för Jones enligt mig. Troligen på rätt tight decision.
Jones framgångar senaste åren har ju också varit mot långsamma fighters, Hanshaw, Prince Badu Ajami, Omar Sheika, Lacy. Känns som att Hopkins motståndare Tarver och Pavlik är snabbare än dessa. Jones har heller inget KO-slag, han kunde ju inte ens golva hopplösa Sheika.
Citera
2009-09-27, 09:19
Medlem
tom-joness avatar
Citat:

Snacka om att tungvikten suger balle just nu, Arreola totalt utan ett vettigt slag på hela fighten, han drog upp tempot i rond 8 å 9 men utan att få in nåt. Klitschko gjorde bara precis vad han behövde, inte ett dugg mer än vad som var precis nödvändigt. Arreola hade inget i en titelfight att göra. Detta gick precis som man väntat sig. ZZZzzzzzzzzzzz...
Citera
2009-09-27, 15:50
Bannlyst
Jones vs Hopkins 2

En annan fight som kan hypas pga av deras namn samt grymma meriter ,men face the music dom e pensionärer nu när det kommer till boxning och e inte i närheten av att kunna preform som dom gjort innan ,Bara klirr i kassan dom e ute efter o lever på sina namn.....

Väntar bara på Tyson vs Holyfield 3 så e ett steg längre ner i dessa dinosarier matcher
Citera
2009-09-27, 17:11
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Jones framgångar senaste åren har ju också varit mot långsamma fighters, Hanshaw, Prince Badu Ajami, Omar Sheika, Lacy. Känns som att Hopkins motståndare Tarver och Pavlik är snabbare än dessa. Jones har heller inget KO-slag, han kunde ju inte ens golva hopplösa Sheika.
Ja fast även Hopkins är relativt långsam, och Roy är mycket snabbare än det motstånd Hopkins haft och kommer därför vara en annan matchbild.
Nä Roy har inget KO-slag men det tror jag inte behövs mot Hopkins. Bara kolla Calzaghe.

Hopkins är troligare en "bättre fighter" just nu eftersom åren tagit bort det mesta av Roys magi. Däremot ser jag detta som en dålig stilmässig utmaning för Hopkins.
Citera
2009-09-27, 17:19
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Snacka om att tungvikten suger balle just nu, Arreola totalt utan ett vettigt slag på hela fighten, han drog upp tempot i rond 8 å 9 men utan att få in nåt. Klitschko gjorde bara precis vad han behövde, inte ett dugg mer än vad som var precis nödvändigt. Arreola hade inget i en titelfight att göra. Detta gick precis som man väntat sig. ZZZzzzzzzzzzzz...
Nu tycker jag visserligen att Vitali gjorde bra ifrån sig, men inte blir det bättre i framtiden. Vad finns kvar för bröderna att dela på? Fegisen Haye som aldrig kommer våga ta fighten?(låt oss räkna bort Valuev, han är helt irrelevant) Povetkin? Chambers? Jadu. Efter detta gapar det rätt tomt. Tycker ärligt talat synd om bröderna K för att de aldrig kommer få någon respekt tack vare tattar-eran de fightas i. Kolla bara på Arreola. "USA's främsta hopp" är ett jävla miffo som inte ens kan hålla sig till en vettig diet. Skamligt.
Citera
2009-09-27, 17:21
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livefight
En annan fight som kan hypas pga av deras namn samt grymma meriter ,men face the music dom e pensionärer nu när det kommer till boxning och e inte i närheten av att kunna preform som dom gjort innan ,Bara klirr i kassan dom e ute efter o lever på sina namn.....

Väntar bara på Tyson vs Holyfield 3 så e ett steg längre ner i dessa dinosarier matcher
Nja bägge är ju lite over the hill. Men Hopkins har ju åtminstone besegrat Tarver, som då ansågs som bäst i vikten och mellanviktskungen Pavlik på en catchweight. Hopkins bör väl tillsammans med ZZZZZZZZZZZChad Dawson ses som klassens bäste fighters.

Och Roy är verkligen inte vad han var, men jag tror detta är en hyffsad matchup för honom stilmässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in