2018-04-30, 21:44
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Är ju inte första gången han bryter om jag inte minns fel.

i matchen mot klitschko skyllde han på en bruten tå eller något minns jag, men denna skada var definitivt legit.
Citera
2018-05-02, 21:27
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
i matchen mot klitschko skyllde han på en bruten tå eller något minns jag, men denna skada var definitivt legit.

Det var absolut en skada. Från rond 6 var han handikappad. Om Haye inte vinner mot Bellew då är det bara att lägga av. Hoppas Haye kan dra tillbaka tiden och visa upp sin bästa boxning, då kommer inte Bellew ha mycket att säga till om. Haye på knock.
Citera
2018-05-02, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Det var absolut en skada. Från rond 6 var han handikappad. Om Haye inte vinner mot Bellew då är det bara att lägga av. Hoppas Haye kan dra tillbaka tiden och visa upp sin bästa boxning, då kommer inte Bellew ha mycket att säga till om. Haye på knock.

Sjukt sant tycker synd om David doe känns som det inte finns någon självförtroende kvar. Men jag tycker han blev bättre med ronderna senast tills hans hälsena gav upp. Bellew körde väldigt bra på counter men gjorde fler misstag med tiden och haye slängde sig mindre tills rond 6 då allt gick snett. Men man måste fan pay respect han körde 5 ronder till på den hälen och tog slagen som ett beast, efter allt det var ju tränaren som kastade in handduken och han har ju en ny tränare nu. Kan verkligen inte förutspå denna matchen, som ni kanske vet har Bellews svärbror gått bort för några månader sedan. Bellew sa själv att ilskan kommer tas ut på Haye det kan vara farligt om han blir för ivrig öppnar sig och åker på en fet smäll men det kan också användas som motivation under träningen och matchen.

Hoppas någon annan kan tänka sig hur det kommer gå baserat på lite fakta ändå, inte endast känslor.
Citera
2018-05-02, 23:09
Medlem
Tror Bellew har mest motivation så därför vinner han. Haye känns lite off och ser det väl som en sista Payday.
Citera
2018-05-03, 21:07
Medlem
Lite hetta idag på den sista PKn mellan Bellew och Haye. Intensivt stirrande, pannan mot panna innan Tony skickade iväg David med en rejäl knuff innan security vakterna fick jobba lite. Lär bli en rejäl batalj på lördag kväll.
Citera
2018-05-03, 23:12
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det skulle givetvis stå vem pröjsar 50 miljoner dollar. Jag fattar givetvis att dom inte kommer ur Wilders ficka.
Tror inte de finns någonstans. Hearn liknade erbjudandet vid ett nigeriabrev i en intervju, hehe. Wilder måste inse att han är b-side här, Hearn går aldrig med på en 50-50-split.

Får väl lägga till att jag avskyr politiken inom boxning, men nu är det som det är...
Senast redigerad av Libérée 2018-05-03 kl. 23:27.
Citera
2018-05-05, 15:50
Avslutad
Ok. Nog om tungvikt för ett tag

Ikväll går GGG in i ringen igen. Inte mot motståndet vi helst vill se, men ändå.

Vad säger ni om matchen?
Citera
2018-05-05, 17:38
Medlem
Ko 3-5 Ggg
Citera
2018-05-05, 20:53
Medlem
Haye Bellew ikväll, tips?

Jag tror Haye kommer vinna, OM han håller ihop kroppsligt, via KO eller TKO.
Mycket troligt domaren eller hörnan stoppar matchen...

Hittar odds uppemot 1,9 ggr slantarna på Haye via Ko, TKO, slänger in 1000:- där.
Citera
2018-05-05, 21:20
Medlem
Första fajten, alla var övertygade att Haye skulle krossa Bellew.

Andra fajten...alla verkar övertygade att Bellew kommer vinna..

Jag tror en lite lättare, friskare Haye kommer vinna, och jag ger han god chans å stoppa Bellew,
Citera
2018-05-05, 21:31
Medlem
Ninjors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Första fajten, alla var övertygade att Haye skulle krossa Bellew.

Andra fajten...alla verkar övertygade att Bellew kommer vinna..

Jag tror en lite lättare, friskare Haye kommer vinna, och jag ger han god chans å stoppa Bellew,
Av alla predictions jag sett så är det knappt någon som tror på Bellew. Själv tycker jag det är så svårt att sia om denna match att jag inte tror någonting. David Haye är sjukt överskattad men Bellew är inte något underbarn heller. Dock en mycket intressant fight...

... och bra gala hittills bör tilläggas.

EDIT: Äh, jag tror Bellew vinner då Haye återigen drar på sig en skada i början av fighten. Och imorgon kommer vi få se ännu ett röntgenfoto.
Senast redigerad av Ninjor 2018-05-05 kl. 21:36.
Citera
2018-05-05, 22:30
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor
Av alla predictions jag sett så är det knappt någon som tror på Bellew. Själv tycker jag det är så svårt att sia om denna match att jag inte tror någonting. David Haye är sjukt överskattad men Bellew är inte något underbarn heller. Dock en mycket intressant fight...

... och bra gala hittills bör tilläggas.

EDIT: Äh, jag tror Bellew vinner då Haye återigen drar på sig en skada i början av fighten. Och imorgon kommer vi få se ännu ett röntgenfoto.
Skulle inte förvåna mig om Haye drar på sig ngn skum skada och kommer gnälla kring det, Bellew har en hel del att bevisa igen tror det kommer bli poängseger för TB på split!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in