2017-09-22, 07:13
Medlem
Lördags natt QF nr 2 i Cruserw klassen i WBSS mellan Dorticos och Kudryashov. Kan inte minnas att jag sett nån utav dessa herrar i aktion. Men ryssen går under smeknamnet The Hammer så slagkraft verka finnas där. Han såg ganska så "bad" ut vid lottningen i Monaco om jag inte minns helt fel.
Citera
2017-09-22, 23:19
Medlem
Typiskt nog klarade inte "släggan" invägningen.. Ett halvt pound över, så då är det in i bastun och försöka svettas ut de hektona.. Kommer bli en rejäl fight de två emellan. Kubanen såg oerhört säker ut..
Citera
2017-09-23, 16:41
Medlem
Fixade vikten, 200 pounds, så fighten är On.
Citera
2017-09-23, 16:42
Medlem
Hyperintresant fight mellan Linares och McDonell oxå i natt. Tror inte britten har en chans. Linares mkt Stark. Tror på stopp rond 7-9.
Citera
2017-09-23, 16:58
Medlem
jirlows avatar
nonito donaire möter någon random mexikan inatt, får se om han har någonting kvar i tanken.
Citera
2017-09-24, 10:59
Medlem
Badou Jack avsäger sig sitt WBA bälte. Varför kan man ju undra.. Månne politik för att få möta Stevenson?
Jävla vilken slägga ex kubanen visade upp inatt. Va gonatt för ryssen.. Pang boom. Blir farlig i WBSS.
Linares vann på SD mot Campbell ef 12 hårda ronder. Britten impade verklige på mig. Var nere ordentligt i 2 ronden. Men stred tappert.
Citera
2017-09-24, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Badou Jack avsäger sig sitt WBA bälte. Varför kan man ju undra.. Månne politik för att få möta Stevenson?
Jo, WBA tvingade honom att försvara mot Bivol, en match som hade gett mycket mindre betalt än vad han kan få mot Stevenson.
Citera
2017-09-25, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Usyk är riktigt bra och på pappret favoriten. Usyk har sagt att han vill gå upp till tungvikt inom en snar framtid. Det skulle göra tungviktsklassen ännu mer intressant.

De som kanske kan utmana honom är Murat Gassiev, Briedis eller Mike Perez. Kubanen Perez har gått ner till cruiser och ser för första gången vältränad ut.

En annan boxare jag inte villl räkna bort är ryssen Dmitry Kudryashov som kanske är den som slår allra hårdast P4P i boxningsvärlden. Han har ett sånt jävla tryck i nävarna att han knocka precis vem som helst med ett enda slag och det gör att hans matcher i WSSB blir hur intressanta som helst trots att han inte är den skickligaste boxaren. Snubben verkar ha knytnävar gjorda i tegelsten.
Gick ju sådär för mannen med händer gjorda av tegel.. Exkubanen hade löd i högern så det räcker och blir över. Känns som en helt rimlig finalist mot Usyk fram åt sommaren då de båda är på varsin halva av trädet.
Citera
2017-09-25, 16:59
Medlem
Citat:
Gick ju sådär för mannen med händer gjorda av tegel.. Exkubanen hade löd i högern så det räcker och blir över. Känns som en helt rimlig finalist mot Usyk fram åt sommaren då de båda är på varsin halva av trädet.

Tror kubanen vinner hela skiten.Han imponerade oerhört och slår utan tvivel hårdare än Usyk.
Citera
2017-09-26, 03:11
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:

Det gick rent ut sagt åt helevete för honom men som sagt han är inte den skickligaste boxaren och nu mötte han en duktig Kuban som inte lät honom komma åt överhuvudtaget. Imponerande av Dorticos och en kandidat till årets knock. Nu möter han förmodligen Gassiev (jag räknar med att han slår Wlodarczyk). Gassiev är rikitgt bra så det är en match som kan gå lite hur som helst.
Citera
2017-09-29, 07:23
Medlem
Då ska Anthony Can you Dig It försvar sitt em bälte. Hoppas på mkt folk i Solna hallen lördag kväll. Tror på en UD för honom. Spanjoren är ett oskrivet kort för mig. 10 KO på de 30 segrarna vittnar om en inte alltför slagkraftig utmanare.
Citera
2017-09-29, 07:25
Medlem
Perez verkar vara en störig typ med en del i ryggsäcken. Letten blir väl ett lätt offer?! Ser smått mordisk ut i ringen. KO rond 2 blir mitt tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in