2009-09-19, 23:47
Medlem
DjPuttes avatar
Hepp då King Arthur Abraham har avsagt sig titeln i IBF som de kämpar om nu, han ska vara med i den sk super six turneringen i super mellanvikt....
Citera
2009-09-20, 03:37
Medlem
fugus avatar
Laddar upp med sista avsnittet utav 24/7. Det är skrämmande uppenbart hur tråkig Mayweather junior är som person. SR och Roger är de med riktig personlighet.
Citera
2009-09-20, 05:14
Medlem
MegaHeads avatar
Matchen kan ses på

http://www.atdhe.net/
Citera
2009-09-20, 05:22
Medlem
MegaHeads avatar
Börjar närma sig. Sista ronden på undercardet nu...
Citera
2009-09-20, 06:09
Medlem
MegaHeads avatar
Kraftig dominans av PBF dom första ronderna. Marquez i golvet redan i den andra ronden. Jabben hittar fram mest tiden för Floyd och Marquez har inte kommit underfund med en ännu. Floyds större räckvidd syns verkligen. Marquez kommer nog få en lång dag på jobbet.
Citera
2009-09-20, 06:19
Medlem
MegaHeads avatar
Lite spel mot ett mål efter 6 ronder. PBF är en defensiv mästare och han undviker hela tiden att bli träffad av något allvarligt. Samtidigt har han en sådan fördel av sin räckvidd och är dessutom snabbare än Marquez. Floyd slår träffar och när Marquez ska kontra är Floyd utom räckhåll. Han först hela tiden. Marquez har det riktigt tungt. Enda chansen till vinst blir på en lucky punch. Ser jag som osannolikt. Floyd ser dom komma och är på behövligt avstånd..
Citera
2009-09-20, 10:09
Bannlyst
Bedrövlig fight som väntat ,krävdes ett mirakel!
Marquez hade varken räckvidden eller punchen som hade krävts.
PBF var utom räckhåll ,när det skulle kontras. Och storleken syntes tydligt som sagt.
Marquez såg saktfärdig ut ,o inte pga att PBF var enormt mycket snabbare utan Marguez klarar inte fightas i den viktklass som han tvingades upp i helt enkelt.
PBF hade aldrig varit i någon fara i denna fight ,o det var väldigt medvetet ,men nu har han haft en tune up fight hoppas han fortsätter hålla sig igång mot bättre motstånd i HANS viktklass. Så kanske vi får se en super fight snart!

Det här kommer inte ge någon respekt alls inom boxnings världen ,eler höja någons ögonbryn. bara mer hysteri på PBF match making.

Tråkig fight IMO ,synd att marquez inte höll alls i denna vikt
Citera
2009-09-20, 11:46
Medlem
DjPuttes avatar
Någon som vet varför min U-torrent skriker att filen är förstor att ladda ner?
Citera
2009-09-20, 16:29
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Någon som vet varför min U-torrent skriker att filen är förstor att ladda ner?

Har du månne slut på utrymme på hårddisken?

angående fighten tja... Floyd borde ha försökt avsluta det, kört lite mer kombinationer.. mäkta missmatch var det iaf framförallt pga storleksskillnaden men även skillsmässigt.

Sen är det också tråkigt att det inte GÅR att intervjua Floyd överhuvudtaget, så fort han får en fråga som är det minsta kritisk börjar han förolämpa intervjuaren, i det här fallet Max Kellerman...
Citera
2009-09-20, 17:36
Medlem
spazzies avatar
Fan va jag hoppas han far stryk snart. Det lar inte bli PacMan eftersom han ar en smula for liten och jag tror att Floyd kommer undvika den fighten.

Han undviker alla som ar snabbare an han sjalv.
Citera
2009-09-20, 18:28
Medlem
DjPuttes avatar
[quote=camejo]Har du månne slut på utrymme på hårddisken?

angående fighten tja... Floyd borde ha försökt avsluta det, kört lite mer kombinationer.. mäkta missmatch var det iaf framförallt pga storleksskillnaden men även skillsmässigt.

Sen är det också tråkigt att det inte GÅR att intervjua Floyd överhuvudtaget, så fort han får en fråga som är det minsta kritisk börjar han förolämpa intervjuaren, i det här fallet Max Kellerman...[/QUOT

Nej det är ca 64,5gb kvar på min hårddisc och den andra filen ligger på 2,63gb så jag vet inte...
Citera
2009-09-20, 18:34
Medlem
fugus avatar
Floyd visar återigen hur överlägsen han är och att de mindre grabbarna ALDRIG kommer klara av en welterviktare med som groteskt outmatchar deras skills.
Floyd Mayweather ÄR den bäste fightern på planeten just nu, det visste vi redan innan denna fighten. Detta var spel på ett mål, en grotesk utklassning. Lägger vi ihop alla slag Marquez träffade under hela fighten så skulle han ändå inte vunnit en enda rond troligen.

Nu tvivlar jag visserligen på att den lille asiaten tar sig förbi Cotto, men om han gör det kommer det bli en ordentlig slakt. Dock tror jag somsagt att Cotto vinner mot Pacquiao även om han sett lite risig ut på sistone. Det är helt enkelt en stor skillnad att möta en dränerad Dela Hoya och en riktig och stark welter som Miguel Cotto. Troligen blir det Floyd mot Mosley eller Cotto nästa år.

Floyd är nummer ett. Sedan får man tycka vad man vill om honom som person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in