2017-11-26, 17:03
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShutUpBitch
Den här jag vill jag se, mycket snack om den på insta. Har den ett datum ens?

Tvivlar jag på. Är nog mest Wilder som skriker lite nu. Men hoppas på att den blir av i början av nästa år.
Citera
2017-11-26, 20:22
Medlem
Kovalev återerövrar WBO-bältet enkelt, Beterbiev har erövrat IBF-bältet, det börjar dra ihop sig för en returmatch mellan #1 och #2 i ryska landslaget...

Lätta tungvikten är klart intressant nu, många tekniskt välskolade boxare med KO i nävarna.
Citera
2017-11-26, 21:58
Medlem
Härlig batalj att vänta. Kovalev klasser bättre än ukrinaren. Var aldrig nått snack om vart segern skulle gå. Om det nu fanns något tvivel. Kanske mest i huvudet på Krucher innan fighten, om sin egen förmåga.
Citera
2017-11-28, 22:20
Medlem
Då ska Miguel Cotto avsluta sin karriär med ett sista titelförsvar till helgen. Hoppas såklart att han vinner. En härlig fighter som verkligen bjudit upp till stenhårda matcher genom åren. Hatten av!
Citera
2017-11-29, 10:56
Medlem
7 min tog det att sälja ut Manchester Arena. Arenan tar 23000 vid basketmatcher, så något tusental till lär bevittna fighten den 17 februari mellan Eubank och Groves. Hoppas att Kalle kan få till ett undercard värt namnet. Tycker de har varit usla vid samtliga WBSS kvarta.
Citera
2017-11-30, 21:54
Medlem
Anthony Yigit försvarar sitt EM bälte nu på lördag i Lecister mot nån hygglig, iaf vad det verkar engelsman. Sänds på Viaplay fighting.
Citera
2017-12-02, 20:52
Medlem
Inget intresse vad det verkar för Yigits fight i kväll. Trist.
Citera
2017-12-02, 21:53
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Inget intresse vad det verkar för Yigits fight i kväll. Trist.
jo det är klart man kollar på den vet inte något om motståndaren men jag ger det en chans.
tyvärr har jag tappat lite av mitt intresse för denna sport jag verkligen brann för några år sen pga PBC.
Citera
2017-12-02, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
jo det är klart man kollar på den vet inte något om motståndaren men jag ger det en chans.
tyvärr har jag tappat lite av mitt intresse för denna sport jag verkligen brann för några år sen pga PBC.
PBC?
Citera
2017-12-02, 22:23
Medlem
tatans avatar
Citat:
PBC?
Premier Boxing Champions
Citera
2017-12-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Premier Boxing Champions
Misstänkte det. Varför har de gjort att du tappat intresset? Är ju som GBP eller TR..
Citera
2017-12-02, 22:42
Medlem
tatans avatar
Citat:
Misstänkte det. Varför har de gjort att du tappat intresset? Är ju som GBP eller TR..
kolla welter som alltid vart min favorit vilka har bälten där Danny Garcia boxar nån gång per år.
samma med Keith Thurman
Lamont Peterson möter Errol Spence när boxades Lamont sist 2 år sen?
lika dant med dom flesta som boxas för PBC inga intervjuer boxar mot sopor kolla Adonis Stevenson som vart champ länge möter någon sopa varje år.
trist men det kan bara bli bättre förhoppningsvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in