2008-11-08, 23:08
Medlem
schabo-labos avatar
Nån som ser Abraham-matchen? Avvaktande boxning från herrarna.
Citera
2008-11-09, 00:32
Medlem
Daevass avatar
Hoppas verkligen Calzaghe vinner, gillar honom mycker mer än roy jones jr. Jag har för långsamt internet för att kolla streamsen, ni får gärna uppdatera mig om hur det går i matcherna.
Citera
2008-11-09, 00:34
Medlem
schabo-labos avatar
Japp uppdaterar om streamen fungerar och det håller sig lugnt på jobbet.
Citera
2008-11-09, 01:03
Medlem
fugus avatar
Bra att Abraham vann. Fast gillar inte hans kommentar "nu vill jag möta Sturm", vafan! En superfight med Pavlik är ju det enda rätta. Iofs ska ju Pavlik möta Rubio först så han kanske hinner med det emellan.

Hoppas lite på Calzaghe inatt då jag älskat honom sen han förstörde Jeff Lacy (hoppade på tåget rätt sent). Däremot har jag mina känningar att Roy Jones kommer göra en "hopkins" och dominera och vinna på poäng. 3x pengarna och jag önskar att jag hade råd att betta.
Citera
2008-11-09, 01:08
Bannlyst
Setanta-sändningen på "Justin", är det verkligen live?

när börjar Calzaghematchen? hoppas han vinner
Citera
2008-11-09, 17:28
Medlem
fugus avatar
Citera
2008-11-10, 16:21
Medlem
schabo-labos avatar
Nu verkar det vara bestämt med ett möte mellan Holyfield och Valuev i december. Intressnat.

På lördag är det intressanta fighter; Dimtrenko - Krasniqi, Haye - Barrett, J Taylor - Lacy.
Citera
2008-11-10, 20:37
Medlem
pludos avatar
Jag älskar Holyfield men det var länge sen han var riktigt bra ,vet inte hur han ska kunna slå Valuev
Citera
2008-11-11, 00:39
Medlem
fugus avatar
Valuev känns dock som en av få, om inte den enda som Holyfield har en mikroskopisk chans mot.
Frågan är vad man ska hoppas på? Vinner han lär han fortsätta att riskera sin hälsa, förlorar han är det ännu en bit i det tragiska pusslet som håller på att byggas.

Edit: Missade att fighten gällde WBA-titeln. Då är det ju en helt annan femma! Hoppas Holyfield äntligen får bli världsmästare igen så han kan lägga av!
Senast redigerad av fugu 2008-11-11 kl. 00:41.
Citera
2008-11-11, 06:15
Medlem
mmas avatar
Roy Jones efter fighten.

http://www.nowboxing.com/wp-content/uploads/roy-jones-jr-cut-eye.jpg
Citera
2008-11-13, 20:24
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Nu verkar det vara bestämt med ett möte mellan Holyfield och Valuev i december. Intressnat.

På lördag är det intressanta fighter; Dimtrenko - Krasniqi, Haye - Barrett, J Taylor - Lacy.
Dom i fetstil är mina picks! Dimitrenko är ung,stark & väldigt skicklig. Universum boxings påläggskalv som äntligen ska få ett riktigt test. Krasniqi är definitivt ingen pushover dock så detta blir verkligen ett test somsagt.
Haye mot Barrett känns väldigt given. KO första 6 ronderna till Hayes fördel. Det sägs att om Haye spöar Barrett och Wladimir spöar Rahman (vilket han kommer göra) så är detta en matchup som blir verklighet i sommar. Klitschko vs Haye. Exciting!
Lacy blev verkligen exponerad av Calzaghe. Samtidigt tycker jag Jermain Taylor är en VÄLDIGT bra boxare som tyvärr verkar ha lite problem med den psykiska delen. Han verkar ha lätt för att underskatta folk och inte ge sitt yttersta. Detta blir ett fint test om han kan komma tillbaka till toppen och det tror jag han lyckas med.
Citera
2008-11-14, 18:47
Medlem
schabo-labos avatar
Japp både Dimitrenko och Haye borde ta hem detta, hoppas det finns live-stream så kan man följa på nätet. Denis Boytsov mot Maddalone är ju förmatch till Dimitrenko, också intressant att se hur Boytsov utvecklar sig. Han är ju fortfarande ung och gjort sig känd för sina hårda slag, tyvärr är han nog lite väl kort och passar nog bättre som cruiserviktare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in