2009-12-21, 22:00
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Ja, att diskutera med väldigt patriotiska människor angående deras lands atleter är ju rätt poänglöst. Vi får väl helt enkelt vänta och se.
Något säger mig att du är ryss? Eller åtminstone från forna sovjet.
Jag ger det åtminstone 10% chans att Tom-Jones har ursprung från england.

Nä men har bott och varit där mkt genom åren. Mitt ursprung är från spridda håll..
Citera
2009-12-22, 04:05
Medlem
spazzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBSativa
Men som jag tidigare sa så kan det ses som att det är Paquiao som duckar för att han ska ställa upp i valet i Fillipinerna under hela våren och säger sig inte vara redo förens i september nästa år.

Floyd har duckat allt och alla. Att senarelagga en match som kommer handa ar inte att ducka.

Floyd duckade Cotto, Margarido och Sugar Shane.
Senast redigerad av spazzie 2009-12-22 kl. 04:17.
Citera
2009-12-22, 05:11
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spazzie
Floyd har duckat allt och alla. Att senarelagga en match som kommer handa ar inte att ducka.

Floyd duckade Cotto, Margarido och Sugar Shane.
Du kan plocka bort Shane från den där listan. Killen som hoppade av en match mot Floyd på grund av "tandvärk".
Citera
2009-12-22, 08:04
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Nä men har bott och varit där mkt genom åren. Mitt ursprung är från spridda håll..
Alright.

Kelly Pavlik hade som väntat inga större problem med Espino.
Nu snackas det om att han siktar på en fight mot Williams eller Sturm härnäst. Låt oss hoppas att det blir av denna gång. Pavlik behöver lite stora fighter nu.
Citera
2009-12-22, 21:33
Medlem
spazzies avatar
Citat:
Du kan plocka bort Shane från den där listan. Killen som hoppade av en match mot Floyd på grund av "tandvärk".

Ok skippa sugar shane, han holl inte mattet anda.

Floyd i ett notskal, jaga marquez som var en done deal for honom och som ingen egentligen ville se forrutom nagra mexicanare. Floyd vill ha sa mycket pengar som mojligt till sa liten risk som mojligt.

Pacman vill bara ha pengar till vilket pris som helst, han kommer sakert ga upp till tungvikt salange han fortsatter vinna. Underbart men kommer ju oundvikligen straffa sig forr eller senare.
Citera
2009-12-22, 21:41
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spazzie
Ok skippa sugar shane, han holl inte mattet anda.

Floyd i ett notskal, jaga marquez som var en done deal for honom och som ingen egentligen ville se forrutom nagra mexicanare. Floyd vill ha sa mycket pengar som mojligt till sa liten risk som mojligt.

Pacman vill bara ha pengar till vilket pris som helst, han kommer sakert ga upp till tungvikt salange han fortsatter vinna. Underbart men kommer ju oundvikligen straffa sig forr eller senare.
Nog håller Shane måttet alltid. Han är klart bättre än Margarito och troligen bättre än Cotto. Dock har han ju haft flera chanser att fightas mot Mayweather. Är ju först på senare tid Mosley gapat om samma match. Och jag kan inte direkt klandra Mayweather att han valde oerhört mer lukrativa fighter mot Dela Hoya och Hatton istället.

Att Mayweather valde Marquez tror jag har att göra med att han ville göra ett exempel av honom. Visa att mannen som enligt många slog Pacquiao två gånger inte har en suck mot Mayweather.
Givetvis visste alla att Marquez inte hade en chans. Likaså Mayweather.

Nåja, nu får vi ju se vem det är som duckar vem. Roach har ställt väldigt många underliga krav hittils och Mayweather har (enligt uppgifter) svarat upp på samtliga.

Det är nog tyvärr inte bara upp till Pacquiao och Mayweather detta. Mycket handlar om Bob Arum, HBO och Golden Boy.
Citera
2009-12-23, 06:43
Medlem
fugus avatar
Verkar som fighten håller på att gå under.

Manny Pacquiao vägrar slumpmässiga dopingtester. Han vill endast bli testad just före fighten.

http://www.boxingscene.com/?m=show&id=24278

Intressant och jävligt sjukt.
Citera
2009-12-23, 12:01
Medlem
tom-joness avatar
Han vill tydligen bara bli testad innan deras presstour och precis efter fighten, inte 30 dagar innan som var tänkt. Anledningen skulle vara att han har problem med att lämna blod. Men nu säger Arum att det inte ska vara problem.
Pac har dessutom ställt kravet att Floyd får böta $10 milj för varje pound han väger över. En helt orealistisk summa och nog börjar man bli lite trött på Pac o Roach och deras märkliga krav. Pressa ner Cotto till 145, ändå kräva att welter-titeln ska stå på spel, o så nu allt detta.

Men för fan, starta inte massa trådar, håll boxningssnacket i ordinarie tråd.
Citera
2009-12-23, 13:19
Medlem
CBSativas avatar
De är ju skyhöga på preparat som alla andra idrottsmän och det lyser igenom så jävla mycket. Jag stör mig på att ingen kan göra något för det vore så mycket bättre för sporterna om någon hade tilllåtelse att testa när fan de ville och gjorde det. Givetvis skulle mutor sätta stopp på en del men det skulle hjälpa en hel del för oss som hade föredragit att vara rena.
Citera
2009-12-23, 21:48
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Men för fan, starta inte massa trådar, håll boxningssnacket i ordinarie tråd.
Jo jag försökte styra det rätt, men intresset var svalt.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/boxning/article6338890.ab
Roligt att till och med Aftonbladet snappat upp denna soppa.
Citera
2009-12-25, 14:51
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Jo jag försökte styra det rätt, men intresset var svalt.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/boxning/article6338890.ab
Roligt att till och med Aftonbladet snappat upp denna soppa.
Wft sicken klant han är mister Pac. Om han skulle vara dopad så har han dåliga svepskäl. Kan det vara så att han dopat sig vad tror ni?
Citera
2009-12-25, 15:20
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Wft sicken klant han är mister Pac. Om han skulle vara dopad så har han dåliga svepskäl. Kan det vara så att han dopat sig vad tror ni?
Givetvis har han dopat sig.
Kontrollerna som kommisionerna gör är skrattretande och öppnar upp för systematiskt fuskande.

Som i detta fallet. Han säger sig vara rädd för nålar, men han har själv tatuerat sig? Hurfan går det ihop.

Sedan snackar de om att blodproverna försvagar fightern. De tar förfasen en tesked blod. Jag lovar att de förlorar bra mycket mer på varje sparring. Inget som påverkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in