Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Det ska varit tydligen två saker ena är advokaterna hade rått han att ställa in galan dem skulle inte fått ett domslut inte före denna dag och det hade varit osäkert om dem hade gett det tillståndet likväl, Sedan nästa så handlade om den substans som Benn tagit och hur framtiden ser ut för han och det är ytterst osäkert om Benn kommer få boxas mer inom är B provet positivt då är han avstängd!
Hycklaren Eddie Hearn kommer säga att stackars Benn fick i sig någon omedvetet. Jämför hur han pratar om sina egna fighters som åker fast för doping (Benn, Whyte) kontra fighters hans fighter ska möta (Big Baby Miller mot Joshua t.ex.).
Hearn gillade även att påpeka hur Cleanelo åkt fast, och alltid kommer ha frågetecken kring honom. Tills Cleanelo valde att fightas för dazn i 3 fighter, då helt plötsligt hyllar han honom