Osäker på Sylvester vs Sturm. Den känns poänglös på något sätt då ingen av dem kan hota Pavlik eller Abraham iallafall. Sturm har ju blivit rejält överskattad efter sin insats mot en väldigt fet och otränad De La Hoya.
Ska erkännas att jag har dålig koll på bägge fighters då deras stil helt enkelt inte intresserar mig och mellanvikten är extremt urholkad just nu. Hoppas väl lite på Sylvester rent spontant.
Något som däremot känns mer intressant för mig är vem W Klitschko ska fightas mot i december nu när povetkin gått och skadat sig. Enligt utsago förhandlar dem med flera topp10 rankade fighters. Vem hoppas vi på?
Chagaev kan vi nog räkna bort helt. Inte skulle han riskera en WBA-titel med såpass kort varsel.
Vitaly går givetvis bort, likväl sönderslagna S.Peter och JC Gomez då han har en plats som försteutmanare hos WBC. Valuev och Ruiz har nog fightats för tätt inpå. Dimitrenko har en fight i november, likaså Chris Arreola. Jag kan inte spontant komma på en enda vettig fight han kan få. Golota?