2013-03-28, 18:21
Medlem
nickoruts avatar
Här kommer en oväntad och oroande nyhet:

Guerrero gripen med en pistol på JFK-flygplatsen. Frågan är om han inte åker in på kåken för det och missat sitt livs fight mot Mayweather. Kändes verkligen inte som han var en sån klant.

http://www.nydailynews.com/new-york/boxer-robert-guerrero-arrested-gun-rap-article-1.1301134
Citera
2013-03-28, 21:03
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut

Guerrero gripen med en pistol på JFK-flygplatsen. Frågan är om han inte åker in på kåken för det och missat sitt livs fight mot Mayweather. Kändes verkligen inte som han var en sån klant.

http://www.nydailynews.com/new-york/boxer-robert-guerrero-arrested-gun-rap-article-1.1301134

Artikeln uppdaterad nu. Det verkar inte så farligt trots allt, snarare ett missförstånd. Skönt.
Citera
2013-03-28, 21:07
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
En fight som jag inte riktigt reflekterat över är Trout-Canelo. Den är ju faktiskt bara tre veckor bort! Jag tror och hoppas Canelo tar det men Trout är en farlig motståndare. Vart tror ni en seger mot Trout skulle ta Canelo? Hela vägen till Mayweather?

Känns som bäddat för May-Canelo i september då, väldigt bra fight om Canelo klarar Trout. Ser inte vem annars Mayweather ska fighta. Pacman känns inte helt aktuellt längre, Marquez tror jag inte på - den första matchen var så ensidig och Marquez själv säger att han inte vill möta honom igen. Kanske vinnaren av Alexander-Brook men det kommer nog inte många anse vara en legitim fight. Bradley? Tror inte han är redo i september, helt förståeligt efter en tuff fight mot Provodnikov. Mayweather-Canelo känns som en riktig superfight som kommer sälja som smör.

Citat:

Så himla dumt, när jag läser vad som hände så låter det som ett dumt misstag. Jag tror inte han kommer få fängelse, men sannerligen onödigt. De tar vapenlagarna väldigt allvarligt där och det är ju verkligen inte bra för hans "good-guy" image. Det kommer garanterat ta fokus från hans träning i och med rättegångar han måste närvara vid och sånt. Mayweather ser ut att vara i grym form redan: Bild. Ser ut som att han är redo att fightas redan nu på lördag.
Citera
2013-03-29, 16:11
Medlem
Att Bernard hopkins fortfarande kan hävda sig i världstoppen vid 48 år ålder är ofattbart!

HUR fan är det möjligt???? Nån dold doping?

Även om han är sjukt smart och erfaren bör han bli överkörd rent fysiskt...

Förklara.
Citera
2013-03-29, 19:37
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfel
Vad finns det för möjlighet att se matcher på webben i efterhand?

worldboxingvideoarchive.com känner jag till. Finns det fler?
Bli medlem på Boxingscene.com finns en som kallar sig Obama på "Video Trading Block" som är tidig på att lägga ut matcher för nerladdning eller stream,
Sosoboxing tycker jag har blivigt sega iallafall om man kikar på söndags mornar
Gillar man "Friday Night Fights" eller kollar senare på dagen så är det värt att pröjsa in 200k på Soso för bättre kvalle.

Kul att det boxas i Fredrikshavn hade nog åkt det om jag inte hade fått tag i biljetter till Froch Kessler,nära o bra.
Citera
2013-03-30, 11:59
Medlem
Libérées avatar
Wooooh,har precis inhandlat biljetter för mig och tjejen till Nordic Fight Night i Fredrikshamn 13/4! Ingen annan som ska dit och heja fram Skoglund, Ahlin och Yigit?
Citera
2013-03-30, 12:03
Medlem
Libérées avatar
Citat:

Lyckligtvis verkar fighten inte vara i fara då Guerrero ska höras först den 14:e maj, men det lär ta fokus ifrån träningen då han riskerar ett hårt fängelsestraff. De här vapenlagarna i NY är ganska nya, och att sätta dit en profil som Guerrero skulle vara ett effektivt sätt att förmedla budskapet på.
Citera
2013-03-30, 14:49
Medlem
jirlows avatar
vet någon vilken tid Gennady Golovkins match börjar ikväll?
Citera
2013-03-30, 15:31
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Lyckligtvis verkar fighten inte vara i fara då Guerrero ska höras först den 14:e maj, men det lär ta fokus ifrån träningen då han riskerar ett hårt fängelsestraff. De här vapenlagarna i NY är ganska nya, och att sätta dit en profil som Guerrero skulle vara ett effektivt sätt att förmedla budskapet på.

Visst men varför ska det vara så svårt att INTE bära med sig vapen? Amerikaners vapenkultur är så bisarr liksom. Sluta bär vapen istället.
Citera
2013-03-30, 23:31
Medlem
blackfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
vet någon vilken tid Gennady Golovkins match börjar ikväll?
börjar nu
Citera
2013-03-30, 23:38
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackface
börjar nu

yes, har följt prelimsen, två riktiga sömnpiller, hoppas denna levererar.
Citera
2013-03-31, 03:30
Medlem
Libérées avatar
Pallar inte att glo med Pettersson som kommentator... har man som svensk ingen chans att se Rios - Alvarado via HBO, Boxnation eller TV Azteca?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in