2011-11-20, 18:53
Medlem
vivalamexicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glajjan
OK. Första avsnittet av 24/7 -Cotto Margarito 2 har gått.

Jag undrar förstås: Var kan jag se det? Stream eller nedladdning.
sosoboxing.com
Citera
2011-11-20, 19:22
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Vad tyckte ni om Chavez vs Manfredo? Tyckte Manfredo gjorde en godkänd insats. Hade dock velat se mer av Chavez närkamp.

Ja ja ska bli spännande att följa Chavez.

Stort plus till tv10 som sänder boxning!

Väligt fin boxning! Förstod inte riktigt varför domaren bröt så snabbt?
Citera
2011-11-20, 23:18
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor

Robert Helenius - Derek Chisora

Kul att kolla på vår finländska granne (som är bosatt i Tyskland), men jag har ingen som helst koll på Chisora.
Jag hade förhoppningar på Chisora, att han skulle besegra Fury, men icke. Fury gjorde en dålig insats i sin senaste mot en swinger och var i golvet. Så det säger ju lite mer om Chisoras kapacitet.

Hoppas Chisora sätter lite press på Helenius och att att vi får se om Helenius lärt sig lite närkamp. Det vore kul.
Citera
2011-11-25, 19:34
Medlem
http://www.fighthype.com/pages/content11252.html

Kul att badou får lite publicitet i usa, ska bli spännande att följa honom nästa år
Citera
2011-12-01, 16:41
Medlem
Godzilla3s avatar
Chisora har pratat på en hel del i vanlig ordning, sen om han kan bevisa det i ringen är en annan fråga. Helenius har tränat på bra senaste tiden och tack vare skadan på hans högra hand har han fått en betydligt bättre vänster också. Helenius ska vinna men vad som helst kan ju hända i boxning, ett misstag och matchen kan vara över. Varken Helenius eller Chisora är vana att förlora, kommer bli en rolig match.
Citera
2011-12-01, 17:36
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Jo, men kollar man på Chisoras insats mot Fury. Och kollar Furys insats i matcherna efter den mot Chisora. Då är det inte mycket som talar för Chisora.

Helenius farligaste match hittills var mot Samuel Peter och det enda denna match kan ge honom det är om han tillåter Chisora gå på kropp och vi då får se om Helenius utvecklat nån form av närkamp. Men troligtvis inte.

Jag skulle nog även ranka Attila Levin (puncher´s chance) högre än Chisora som Helenius har mött.
Citera
2011-12-03, 02:27
Medlem
Fullspäckad boxningskväll nu på lördag.

Helenius vs Chisora kl 21.30

Cotto vs Margarito kl 03.00

Båda visas på tv10!
Citera
2011-12-03, 22:49
Medlem
Brakkans avatar
Jag står verkligen inte ut med TV 10:s kommentator, Roger Pettersson. Fruktansvärt enerverande röst och dialekt. Dessutom pladdrar han på med en massa ovidkommande saker och ger inte bisittaren minsta lilla utrymme.

Plus att han i VARJE sändning tjatar om sin medverkan i Atlanta-OS där han faktiskt gjorde fiasko, åkte ut i andra omgången.
- Han ser ut som en kötbulle och klarar inte av något annat än förlora, sa den engelska kommentatorn - bland mycket annat. Jag har aldrig hört en grymmare sågning av en idrottsman.

Till sist tycktes TV 10:s bisittare tröttna på tjatet om Petterssons OS-äventyr. Han försökte leda in samtalet på något annat.
- Povetkin har faktiskt förlorat mot en svensk, nämligen Kwamena Turkson, sa bisittaren.
-Just det. Kwamena som jag delade rum med i Atlanta-OS, svarade Roger Pettersson.

Nu tittar jag på galan med avslaget ljud. Naturligtvis trist, men bättre än alternativet...
Citera
2011-12-03, 23:03
Medlem
Spawnisens avatar
Äntligen börjar Chisora - Helenius. Ser fram emot att se the Nordic Nightmare knocka ut Stormunnen!
Citera
2011-12-04, 00:05
Medlem
Jag höll givetvis på Helenius men vad fan...........
Citera
2011-12-04, 00:08
Medlem
Ninjors avatar
Håller på Helenius stenhårt så jag är riktigt glad att han slapp en röd ruta i historiken. Jag är dock inte tillräckligt insatt för att veta hur domare egentligen räknar, men jag kan inte påstå att Helenius såg annat än trött och oinspirerad ut. Om man ska lyssna på Roger Pettersson och den andra så verkade det solklart att Helenius förlorade.

Vad tycker ni?
Citera
2011-12-04, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxidro
Jag höll givetvis på Helenius men vad fan...........

Håller med helt och hållet. Vilken vinst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in