2011-07-24, 12:29
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackface
se klart fighten så slipper jag slösa på mitt tangentbord.

Du kommer förstå.
Japp, håller med dig. Han var i dålig form dessutom.
Citera
2011-07-24, 13:08
Medlem
tom-joness avatar
Vänta ett par månader så hör vi det snart igen, "Super Judah is back, and this time I´m focused and serious. I´m coming to take my belts back." Yada yada...

Fury-Chisora var väl ingen höjdare, inte alls välboxad men det var åtminstone hyffsat spännande. Bra gjort av Fury att komma in i bra form och låta händerna jobba hela tiden. Han gick bra mot kroppen och även om han inte landade så många hårda slag så jobbade han bra med att slå lösare slag för att samla poäng och hålla Chisora sysselsatt med sin defensiv. Chisora kan ju dra sig tillbaka och satsa tiden på sin biluthyrningsfirma istället. Skönt att Fury vann, ännu skönare att Chisora förlorade.
Citera
2011-07-24, 18:43
Medlem
tatans avatar
Judah fick om inte annat Khan att se bättre ut än någonsin.
Fury-Chisora är nog den bästa tungvikts match jag sett (har inte sett många)
Jag gillar Fury,verkar va en skön snubbe hoppas han kan bli bättre bara.
Citera
2011-07-24, 19:06
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Judah fick om inte annat Khan att se bättre ut än någonsin.
Fury-Chisora är nog den bästa tungvikts match jag sett (har inte sett många)
Jag gillar Fury,verkar va en skön snubbe hoppas han kan bli bättre bara.
Oj, nog för att tungvikten över regel är bedrövlig, men så dålig är den inte.

Det är otroligt vad uppmärksamhet 2 så dåliga boxare har fått. Förstår inte riktigt hur det kan ha skett? Nog för att Fury har ett häftigt namn, men så långt borde inte ett häftigt namn ta en. Chisora är enbart känd för att han hade en match mot Klitschko som inte blev av, så verkar folk tro att han tillhör världstoppen? Chisora är nog fan knappt topp 100 i världen.

Zab var pinsam, men ingen förväntade väl sig ngt annat?

Det var ju inte den bästa boxningshelgen, o resten av sommaren lär inte bli bättre tyvär (förutom Agbeko vs Mares)
Citera
2011-07-25, 01:45
Medlem
analbastards avatar
Rätt besviken efter fighten, bra boxat dock av Khan.

Ser väl inte så jätte fram emot Mayweather - Ortiz, känns som Mayweather vet att det kommer bli en lätt fight. Ser mer fram emot Marquez - Pacquiao och Cotto - Margarito och se om Margarito verkligen fuskade under deras förra möte.
Citera
2011-07-25, 11:47
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Fury-Chisora var väl ingen höjdare, inte alls välboxad men det var åtminstone hyffsat spännande. Bra gjort av Fury att komma in i bra form och låta händerna jobba hela tiden. Han gick bra mot kroppen och även om han inte landade så många hårda slag så jobbade han bra med att slå lösare slag för att samla poäng och hålla Chisora sysselsatt med sin defensiv. Chisora kan ju dra sig tillbaka och satsa tiden på sin biluthyrningsfirma istället. Skönt att Fury vann, ännu skönare att Chisora förlorade.
Ja Fury fick in rätt bra på kroppen, blev positivt överraskad. Chisoras bästa rond var rond två där han blixtrade till två gånger, men det räcker ju inte.

Jag håller inte med om att Chisora var så kass att han ska lämna boxningen, men han behöver gå ner 15 kg och/eller vässa kondisen om han tänker fortsätta.

Förstår inte hur man kan gilla Fury, sån översittar smile-fink-gubbe som man bara ogillar.
Citera
2011-07-25, 11:56
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Tungvikten
(gillar tungvikten, vet inte varför, men det är kul att se tjockisarna slåss)

Nån som vet hur det går för Solis och med hans skada? Kan man förvänta sig att han är tillbaka snart?

Nån som hört något om Denis Boytsov? Saknar honom, visst han är inte jättevass, och han är väl rätt kort för tungvikten men han är ändå helt okay, tycker han borde gå matcher oftare, nu har han varit borta snart ett år..

Jag hade velat se Fury mot Chris Arreola. Dels för att Arreola verkar skärp upp sin konditonsträning och dels tror jag att de skulle passa varandra rätt bra. Vad tror ni?
Citera
2011-07-26, 20:44
Medlem
tatans avatar
Mayweather vs. Ortiz -(HBO) Press Tour om någon är intresserad
http://www.youtube.com/watch?v=eL4k_hzjCWY&feature=player_embedded#at=114 0
Citera
2011-07-26, 22:01
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Mayweather vs. Ortiz -(HBO) Press Tour om någon är intresserad
http://www.youtube.com/watch?v=eL4k_hzjCWY&feature=player_embedded#at=114 0
Tackar.
HBO vet hur man ska sälja en match.
Citera
2011-07-28, 01:56
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Det där var fan inget lågt slag. Judah vek ner sig som alltid och såg ett perfekt tillfälle att lägga sig och sen komma med bortförklaring att det skulle vara ett lågt slag. Hoppas vi inte får se Judah (som verkar ha nio liv) i några större matcher igen. Vad tror ni om Khans framtid? Han ska gå en till match i november/december och sen vill han upp till 147.

På fredag boxas den galna Colombianen Edison Miranda. Vare sig han vinner eller förlorar så är han underhållande. Han möter Cubanen Yordanis Despaigne. Det kommer med all säkerhet bli en sluggerfest som Despaigne vinner på knock.
Citera
2011-07-28, 13:20
Medlem
tatans avatar
http://www.youtube.com/watch?v=pIaQD4QJhso&feature=player_embedded
Mayweather/Ortiz - The HBO Face Off
Citera
2011-07-30, 09:43
Medlem
tatans avatar
Badou Jack
http://www.megaupload.com/?d=E0PNU2VS Espn Friday Night Fight lösenord=sweetboxing
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in