2011-07-23, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Vilken tid drar Zab-Khan igång?

Tror att den går kl 22.00 om jag inte har helt fel. Kommer bli en grym match, hoppas verkligen judah sätter khan på plats nu
Citera
2011-07-23, 19:10
Medlem
tatans avatar
Någon som vet hur man ser Fury vs Chisora ikväll Flashsports sänder tyvärr inte.
Zab-Khan får man nog jag vänta med att se tills imorgon,sänds runt 04.00 svensk tid.
Senast redigerad av tatan 2011-07-23 kl. 19:15.
Citera
2011-07-23, 20:38
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Någon som vet hur man ser Fury vs Chisora ikväll Flashsports sänder tyvärr inte.
Zab-Khan får man nog jag vänta med att se tills imorgon,sänds runt 04.00 svensk tid.
Ifall ingen kanal sänder det du vill se, googla bara p2p så fixar det sig.
Citera
2011-07-23, 21:06
Medlem
tatans avatar
Nu finns matchen att se på flashsport jag maila dom och dom fixa det.
Jag har bara provat hur många armhävningar,situps man gör på en minut men en timme=hardcore.
Wlad Klit leder nog i sämst ursäkter än så länge (vaselin på bena)
Citera
2011-07-23, 22:05
Medlem
Khan är ju såklart bettingfavorit inför nattens möte, men Zab är en väldigt levande underdog. Den enda south paw som Khan tidigare mött, på något så när lika villkor, är Paul McCloskey och i den matchen hade Khan ju uppenbara problem med att träffa och hitta rätt avstånd. Khan har också en dålig vana att "springa" in sina serier, och därför hamna lite ur balans. Det har ingen av hans tidigare motståndare klarat av att utnyttja.

Nu träder Judah in i bilden. Han kan vara lika defensivt knepig som McCloskey (dvs kan undvika slag med "känsla" och en rörlig överkropp) men han slår mycket hårdare och han är en utpräglad kontringsboxare. Judah är en erkänd puncher i weltervikt och, som AIF:aren skrev, så har han nästan skakat om alla som han mött förutom Joshua Clottey - men han kommer ju i från Ghana och där verkar alla boxare ha granithakor.

Mot det kan man ställa det faktum att Judahs senaste motståndare inte direkt har varit världsklass, förutom Lucas Matthysse som jag tyckte vann mot honom. Samt att Judah alltid och konsekvent viker ner sig mot just världsklassmotstånd.

Så var hamnar man då? Jo, i den fråga som alltid kommer förfölja Amir Khan. Håller hans haka? Mot Maidana i den tionde ronden gick det vägen, men Maidana är, tekniskt sätt, en tämligen usel boxare som också var utmattad av de kroppslag som han käkat i de tidigare ronderna. Judah slår kanske inte lika hårt men han är mycket bättre skolad, och fångar han en framrusande Khan så kommer han att skaka om honom.

Khan bör, för att vinna, boxas på avstånd och använda sin räckvidd, jabb och snabbhet. Han måste boxas riktigt vaket och disciplinerat. Enligt mig är det en femtio-femtio match. Hjärnan säger Khan men hjärtat säger att Judah någon gång under matchens inledning kommer att göra så här: http://www.youtube.com/watch?v=zn-s9B5ryCE , och vad som händer då vete fan...
Citera
2011-07-24, 01:27
Medlem
blackfaces avatar
fury chisora, vad ska man säga? tur att fury redan gått ut o sagt att han inte vill möta wladimir än. Han är långt ifrån redo, om han nu nånsin blir det.

Chisora är katastrofal.
Citera
2011-07-24, 01:39
Medlem
Någon som har stream till khan judah? Hittar inget på atdhe osv:I
Citera
2011-07-24, 03:35
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackface
Chisora är katastrofal.
Utveckla gärna. Har bara sett rond 2, än så länge..
Citera
2011-07-24, 03:56
Medlem
blackfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Utveckla gärna. Har bara sett rond 2, än så länge..
se klart fighten så slipper jag slösa på mitt tangentbord.

Du kommer förstå.
Citera
2011-07-24, 03:58
Medlem
blackfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Någon som har stream till khan judah? Hittar inget på atdhe osv:I
http://boxingguru.eu/gurutv1.html

lägg den i bokmärken. Sett typ varje gala i ett år på denna.

Går ner nån gång då och då men då kommer den oftast upp på några sekunder igen.
Citera
2011-07-24, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackface
http://boxingguru.eu/gurutv1.html

lägg den i bokmärken. Sett typ varje gala i ett år på denna.

Går ner nån gång då och då men då kommer den oftast upp på några sekunder igen.

Tack ska absolut sparas, nu börjas det!!
Citera
2011-07-24, 04:49
Medlem
blackfaces avatar
zab suger judah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in