2011-01-22, 05:27
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBriscoe
Nja..tror själv att Cotto var helt nedbruten i den matchen. Om man kollar så provar han att både boxas och fightas men ingenting fungerar eftersom Margarito åt allt som Cotto delade ut och bara fortsatte komma, och Margarito kan ju inte gärna ha haft gips i hakan också...

BTW ett av de största mexikanska namnen, Erik "el terrible" Morales (jag avgudar denna man...), gav ju upp klart och tydligt i sista matchen mot Manny Pacquiao. Han bara skakade på huvudet och tyckte att det räckte. Det hade han ju förövrigt rätt i.

Morales blev nerslagen innan han skakade på huvudet och gav upp. Har svårt att tänka mig El Terrible frivilligt inta kuksugarposition i ringen.
Citera
2011-01-22, 07:02
Medlem
tatans avatar
Tips på Bradley/Alexander matcher mottages tacksamt,har just laddat ner Bradley/Kendall Holt som BennyBriscoe nämnde.
Har sett Alexander två senaste matcher,någon som vet om har ändrat något med träningen efter Andriy Kotelnik.
Citera
2011-01-22, 10:01
Medlem
bomayes avatar
anrika the ring magazine övergår till digital form, och släpper därför sitt februarinummer gratis på nätet.

http://thering.imirus.com/Mpowered/book/vring11/i2/p1
Citera
2011-01-22, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Tips på Bradley/Alexander matcher mottages tacksamt,har just laddat ner Bradley/Kendall Holt som BennyBriscoe nämnde.
Har sett Alexander två senaste matcher,någon som vet om har ändrat något med träningen efter Andriy Kotelnik.

Kolla igenom båda herrarnas möte med den svårboxade britten Junior Witter, inte tilltalande matcher på något sätt men bra att ha som referenspunkt. De behöver du inte ens tanka hem, båda finns på youtube i ganska bra kvalité tror jag.
Citera
2011-01-22, 13:24
Medlem
Appels avatar
Ingen som kan berätta något om matcherna som sänds på 10:an ikväll?
Citera
2011-01-22, 13:56
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appel
Ingen som kan berätta något om matcherna som sänds på 10:an ikväll?

Citat:
Lördagens boxningsgala på TV10 från Neubrandenburg, Tyskland är uppskjuten på grund av sjukdom.

IBF-mästaren i mellanvikt, Sebastian Sylvester som skulle gått huvudmatchen på galan mot Mehdi Bouadla har drabbats av en virusinfektion.
.
Citera
2011-01-22, 15:55
Medlem
intervalls avatar
Vad tror ni om Botha vs Tyson Fury?
Citera
2011-01-22, 18:16
Medlem
Appels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellybusterr
.

Tråkigt, jag som hade laddat upp med popcorn o bira
Citera
2011-01-22, 22:29
Medlem
AIFares avatar
Läste precis att det blir Showtime som visar Pac vs Mosley o inte HBO. Detta pga bråk mellan Arum o HBO om att HBO inte vill ta Cotto vs Mayorga matchen. Arum måste känna sig väldigt självsäker om han tar en fight med HBO. Det är klart att det hjälper också att ha en kille som Pacquiao på sin sida. Ska bli intressant att se hur det här slutar.
Citera
2011-01-23, 01:33
Medlem
Bellybusterrs avatar
Hur ser det ut bland promotorerna när King och Arum lämnar jordelivet? Verkar Dibella, GoldenBoy och de andra bättre för sporten eller är det samma skit oavsett promotor?
Citera
2011-01-23, 02:03
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellybusterr
Hur ser det ut bland promotorerna när King och Arum lämnar jordelivet? Verkar Dibella, GoldenBoy och de andra bättre för sporten eller är det samma skit oavsett promotor?
Jag skulle säga att Arum är den bästa promotorn på länge. Få promotorer kan ska så mycket uppmärksamhet till en match, och när det gäller att matcha fram unga talanger är han bäst. Han är inget helgon men boxningssporten har honom att tacka för djävligt mycket. Bradley vs Alexander skandalen hade aldrig hänt med Arum med på en kant.

Jag tror HBO o Showtime kommer att ta över mer o mer som promotorer. Så är det upp till killarnas tränare o manager att matcha fram dom från bottnen medans kanalerna håller kontakt med dom för att veta vilka dom ska hålla ögonen på. Kan tänka mig att Roach blir promotor när hans sjukdom inte tillåter han att träna med killarna längre. Samma sak med Atlas, Stewart mfl.
Citera
2011-01-23, 02:29
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Jag skulle säga att Arum är den bästa promotorn på länge. Få promotorer kan ska så mycket uppmärksamhet till en match, och när det gäller att matcha fram unga talanger är han bäst. Han är inget helgon men boxningssporten har honom att tacka för djävligt mycket. Bradley vs Alexander skandalen hade aldrig hänt med Arum med på en kant.

Jag tror HBO o Showtime kommer att ta över mer o mer som promotorer. Så är det upp till killarnas tränare o manager att matcha fram dom från bottnen medans kanalerna håller kontakt med dom för att veta vilka dom ska hålla ögonen på. Kan tänka mig att Roach blir promotor när hans sjukdom inte tillåter han att träna med killarna längre. Samma sak med Atlas, Stewart mfl.

Jag har ingen respekt kvar för honom sedan Pac-Margarito. Hade han brytt sig om sporten så hade han aldrig gett Margarito en sån stor fight.

Intressant tanke med HBO och showtime. Boxningens UFC och Strikeforce i framtiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in