2011-01-08, 18:16
  #2461
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intervall
Det om Andreas G.. den matchen hade jag velat se! Rolig och intressant skildring, utslagen 3ggr men åndå vinna. hmm. kul att veta.. Detta hade jag velat se.
"utslagen 3ggr men endå vinna", hur går det ihop?
Citera
2011-01-09, 03:57
  #2462
Medlem
intervalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
"utslagen 3ggr men endå vinna", hur går det ihop?
Ja, det är väl sällsynt i en svensk amatörmatch ändå - väl?
Citera
2011-01-09, 11:23
  #2463
Medlem
vad händer på boxningsfronten? några bra matcher snart?
Citera
2011-01-09, 16:11
  #2464
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intervall
Ja, det är väl sällsynt i en svensk amatörmatch ändå - väl?
Jag skulle vilja säga att det är så ovanligt att en boxare blir utslagen 3 ggr i en match att det aldrig hänt, än mindre att killen som blev utslagen faktiskt vann matchen (så vida den andra killen inte lyckades diska sig själv efter att han vunnit). Blir du utslagen har du förlorat. Menar du nedslagen?

BTW, lite boxnings nyheter jag just kom över från Steve Kim:
"- Andre Berto-Randall Bailey is being seriously discussed. I like this fight, Bailey is big and he can bang.

- March 12th, it looks like the Martinez-Dzin fight will move to the Foxwoods from the Theater at MSG and that a bout between Andy Lee and John Duddy will open up the HBO broadcast

- Joshua Clottey could be facing Pawel Wolak on the March 12th on the Cotto-Mayorga undercard. Yuri Boreman I hear, is far apart on the money with Top Rank"

Berto fortsätter sin fruktansvärt hårda matchning genom att möta en 36 åring som förlorat 7 matcher och blivit stoppad 3 ggr. Detta trots att han håller det mest prestige fyllda bälltet i den kanske bästa viktklassen. Vafan håller dom på med? HBO som alltid brukar vara så hårda med sina matchningar.

Andy Lee mot Duddy kommer nog att bli en bra match, ser verkligen fram emot den galan.
Citera
2011-01-09, 18:44
  #2465
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
"utslagen 3ggr men endå vinna", hur går det ihop?

Jag vet ju att AIFarn är punchig men intervall får också kamma sig. Ni får ju läsa ordentligt pojkar. Ingen blev utslagen. Däremot blev han slagen ut ur ringen. Inne igen innan 10. Om jag inte minns fel så blev det inte ens räkning alla gånger, det ansågs väl att Milan mer eller mindre bulldozat ut Andreas genom repen.
Sluta tjata om detta nu.
Citera
2011-01-09, 19:19
  #2466
Medlem
AIFares avatar
Vad sägs om ett litet boxnings stryktips? Nu när vi har lite matcher.
Vilka tror ni på?

Bradley - Alexander
Donaire - Montiel
Mike Jones - Soto-Karass
Martinez - Dzinzryuk
Lee - Duddy
Cotto - Mayorga
Pascall - Hopkins II
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Jag vet ju att AIFarn är punchig men intervall får också kamma sig. Ni får ju läsa ordentligt pojkar. Ingen blev utslagen. Däremot blev han slagen ut ur ringen. Inne igen innan 10. Om jag inte minns fel så blev det inte ens räkning alla gånger, det ansågs väl att Milan mer eller mindre bulldozat ut Andreas genom repen.
Sluta tjata om detta nu.
Inget snack om detta, men hade jag inte varit det hade jag ju inte varit en AIFare Att vara punchig är ju ett kriterium för att hamna i våran styrelse. När vi är inne på ämnet, Hur är det med synen numera? Själv ser jag dubbelt när jag tittar neråt, men det börjar bli mindre nu.
Citera
2011-01-11, 21:45
  #2467
Medlem
intervalls avatar
Vad tror ni om Vitali K vs Solis? Tror detta kommer bli intressant. Jag kan inte låta bli att hålla på Solis.
Citera
2011-01-11, 21:54
  #2468
Medlem
intervalls avatar
Hur länge ska de låta Denis Boytsov mogna, vad tror du nästa match för honom blir?
Citera
2011-01-11, 21:57
  #2469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intervall
Vad tror ni om Vitali K vs Solis? Tror detta kommer bli intressant. Jag kan inte låta bli att hålla på Solis.

hööhöm...
har du inte hört vad AIFaren sagt om att prata tungvikt i den här tråden?
Citera
2011-01-11, 21:59
  #2470
Medlem
intervalls avatar
Att han tycker att den är ointressant? Då frågar jag alla utom AIFaren.
Citera
2011-01-11, 23:07
  #2471
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intervall
Hur länge ska de låta Denis Boytsov mogna, vad tror du nästa match för honom blir?
Boytsov mötte ju Huck i sin senaste match som han förlorade (jag tyckte han vann klart).
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Det var bara en liten snabbförklaring på varför ingen svarat dig, inget personligt påhopp (jag började ju också med att be om ursäkt för att jag inte svarat). Sedan har vi ju diskuterat den matchen ett bra tag nu (har du kollat bakåt i tråden?). Menade inte att göra dig grinig, tycker snarare det är kul att se att du nu diskuterar på ett betydligt mognare sätt än när du gav dig in i tråden. Så fortsätt snacka tungvikt.

Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Vitali kommer troligtvis möta sin förstautmanare (Solis).
Jag måste nog ångra det jag sa om tungvikten också, den är faktiskt ganska intressant om man tar bort Klitschko brorsorna.

Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
hööhöm...
har du inte hört vad AIFaren sagt om att prata tungvikt i den här tråden?
Citera
2011-01-11, 23:08
  #2472
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Vad sägs om ett litet boxnings stryktips? Nu när vi har lite matcher.
Vilka tror ni på?

Intressant att se vad folket tror... Detta är mina predictions.

Bradley - Alexander
Tror/hoppas Alexander är för athletisk, explosiv och kvick för Bradley.

Donaire - Montiel
Tillsammans med Cotto vs Mayorga den match som känns enklast att tippa. Donaire är för jävla bra och tar hem segern.

Mike Jones - Soto-Karass
Fullbordad revanch efter att blivit rånad, stoppar Jones i de sista ronderna.

Martinez - Dzinzryuk
Tror Martinez tar hem det då han är ruskigt bra, men handlar också om att jag inte har speciellt bra koll på Dzinzryuk.

Lee - Duddy
Toss up, bara en magkänsla...

Cotto - Mayorga
Cotto vinnare av TKO i rond 7 med en vänsterkrok i levern.

Pascall - Hopkins
Såvida inte matchen går i Canada vinner Hopkins UD.

Kom igen alla, fyll på vad ni tror!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in