2010-09-19, 09:33
Medlem
har någon en bra sida där de lägger upp alla boxnings matcher? har lust att se mosley-mora men hittar inte
Citera
2010-09-19, 09:34
Medlem
bomayes avatar
bespara dig tiden.. matchen vara katastrofal. så jävla anti-boxning så det finns inte.

men www.worldboxingvideoarchive.com är en bra tracker.
Citera
2010-09-19, 12:37
Medlem
AIFares avatar
Jag orkade faktiskt inte se klart matchen och sappade igenom andra halvan, några underhållande sekvenser hade den endå. Kommentatorerna för den här matchen var bland det värsta jag hört. Det spelade stor roll att dom faktiskt inte hade någon som kunde boxning med sig, dom flippade ur helt och var allt för hårda mot Mora medans dom slickade Mosleys röv. Båda killarna var att skylla för att matchen inte blev bättre.
Jag vet dock inte om lika var ett rättvist domslut då jag inte kollade igenom hela matchen. Men inte känndes det helt fel.
Citera
2010-09-19, 12:41
Medlem
bomayes avatar
De sista 3 ronderna var de enda sevärda.

Kommentatorerna på min stream var värre än Hbo's.

Sopan Doug Fischer som gav Mora de första 10 ronderna och hade Mora upp 10-2.
Pffff.
Citera
2010-09-19, 13:38
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomaye
De sista 3 ronderna var de enda sevärda.

Kommentatorerna på min stream var värre än Hbo's.

Sopan Doug Fischer som gav Mora de första 10 ronderna och hade Mora upp 10-2.
Pffff.
Doug Fisher tycker jag annars är en bra boxnings journalist, men visst, 10 till Mora?
Det var Fisher som upptäckte Valero, utan honom hade aldrig Valero lyckats (eller vad fan man nu ska kalla det).
Citera
2010-09-19, 13:44
Medlem
bomayes avatar
Inget fel på kunskapen. Problemet är att han är så sjukt jävla partisk.

Han har sina favoriter, och sina hatobjekt och han visar detta tydligt. Lite som Larry Merchant, men värre.
Citera
2010-09-19, 14:38
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomaye
Inget fel på kunskapen. Problemet är att han är så sjukt jävla partisk.

Han har sina favoriter, och sina hatobjekt och han visar detta tydligt. Lite som Larry Merchant, men värre.
Jo det är ibland svårt. Kan ju säga att det är uppenbart vem som är Lampleys favorit.

O andra sidan har jag kommenterat flera boxare jag tyckt illa om o sagt ganska elaka saker. Willy Blain.....
Citera
2010-09-19, 14:53
Medlem
bomayes avatar
Vad tycker ni om Frankie Gomez? Kan han bli något?
Citera
2010-09-20, 17:16
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Sjukt dålig fight, Mosley vs Mora. Trodde på förhand att Mora skulle vilja ta chansen, nu när han väl fick den. Samma sak med Mosley, vilja komma tillbaka efter storförlusten senast. Nej, ruskigt dåligt av dem båda, var endast 2 sista ronderna som var värda att se. Ingen förtjänar vinsten, så oavgjort var rätt!
Citera
2010-09-22, 06:58
Medlem
AIFares avatar
Bradley vs Alexander 29 Januari.

Jävligt långt fram, men en av dagens absolut bästa matchningar.
Citera
2010-09-24, 20:08
Medlem
Abraham vs Froch ska tydligen gå i FINLAND, i Hartwall arena!

Lär ju bli nåra svenskar som åker dit då...
Citera
2010-10-01, 17:53
Medlem
AIFares avatar
Tänke bara nämna detta för att klargöra en del historia.

http://www.boxingscene.com/?m=show&id=31420
Citat:
Arum became the third person to confirm to me that the random drug testing issue was overcome during the most recent talks although the Top Rank chief says Schaefer's knowledge could be characterized as hearsay. Both Pacquiao and Schaefer have told me to my face that the drug testing hurdle was removed when the Pinoy Idol agreed to fully random testing procedures and dropped his 14 day cutoff stipulation.

Jag som tidigare lagt skullden på Pacquiao får nog ta o vända på kappan. Mayweather vill nog helt enkelt inte möta en boxare som kan slå honom. Han har ju aldrig gjort det tidigare, så varför skulle han göra det nu?

Aja, boxningens likvaka fortsätter. Helt dött fram till 6e november (Marquez vs Lopez).
Så lite boxning som det är just nu har det fan aldrig varit. Inte ens någon intressant UFC gala man kan underhålla sig med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in