2010-03-22, 14:36
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
HBO sa att dom inte var intresserade då dom inte trodde att folk kunde skilja på Wladimir o Vitali, snacka om att räkna med att folk är idioter, oandra sidan är det ju amerikaner vi snackar om;-)

Någon rasism handlar det knappast om då Chambers är en "ickevit" amerikan. Wladimir är ofta jävligt tråkig, o Chambers är ju inte världens mest underhållande boxare. HBO är bara intresserade av vad folk vill se. Patriotism och annan skit håller dom faktiskt inte på med (dom har ju en Filipinare som sitt stora affichnamn). Men jag antar att det inte är så lätt att vara rasist i dag så man får väl hugga på det som bjuds
Handlar inte om hudfärg denna gång. Problemet är att Klitschkos är "ryssar".

Vita amerikanska tungviktshopp har alltid fått enormt följe och hype.
Citera
2010-03-22, 14:45
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Handlar inte om hudfärg denna gång. Problemet är att Klitschkos är "ryssar".

Vita amerikanska tungviktshopp har alltid fått enormt följe och hype.
Jag tror det mest handlar om att dom(Klits) är tråkiga och inte drar folk. Hade dom varit riktigt underhållande så folk ville se dom hade dom fått mer uppmärksamhet. Som sagt, HBOs dragplåster just nu är en filipinare.
Citera
2010-03-22, 14:49
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Jag tror det mest handlar om att dom(Klits) är tråkiga och inte drar folk. Hade dom varit riktigt underhållande så folk ville se dom hade dom fått mer uppmärksamhet. Som sagt, HBOs dragplåster just nu är en filipinare.
Spelar ju ingen större roll hur tråkiga fighters är. Visst, det hjälper att vara en knockoutmaskin (sombröderna faktiskt är). Men Wladimir säljer 50 000 arenabiljetter i tyskland. Varför? Jo för att de ser honom som tysk fighter.

Det finns ett utbrett hat mot "ryssar" i USA sedan kalla krigets dagar. Något som inte går att jämföra med den stora mängd pinoys som huserar i landet.
Citera
2010-03-22, 17:06
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Spelar ju ingen större roll hur tråkiga fighters är. Visst, det hjälper att vara en knockoutmaskin (sombröderna faktiskt är). Men Wladimir säljer 50 000 arenabiljetter i tyskland. Varför? Jo för att de ser honom som tysk fighter.

Det finns ett utbrett hat mot "ryssar" i USA sedan kalla krigets dagar. Något som inte går att jämföra med den stora mängd pinoys som huserar i landet.

Tror faktiskt inte det faller på att de är ryssar. Hur förklarar du att Fedor är populär i USA då?
Citera
2010-03-22, 17:32
Medlem
Sergantens avatar
Någon som har en aning vilken kanal på tv eller stream sida som visar de stora matcherna LIVE?
Särskilt Floyd vs Mosley och Roy jones jr vs Hopkins II!??

citera plz
Citera
2010-03-22, 18:30
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Tror faktiskt inte det faller på att de är ryssar. Hur förklarar du att Fedor är populär i USA då?
Är han?
Gissar att mainstreamfans knappt ens vet vem han är.
Citera
2010-03-22, 20:00
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Någon som såg face off with max kellerman: Mosley vs Mayweather?

Riktigt intensivt! Gillar detta upplägget.

För er som inte sett. Här är det.
http://www.youtube.com/watch?v=Unbw6RK-wzM&feature=player_embedded

Haha, tänk er det upplägget med Manny, dom spelar kusliga bakgrundsljud och skapar en "tät och mörk" stämning. Manny skulle bara sitta där och flina och inte ens fatta frågorna och bara köra sina standardsvar..
Citera
2010-03-22, 20:01
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Är han?
Gissar att mainstreamfans knappt ens vet vem han är.

Där tror jag du har fel faktiskt, jag har uppfattiningen att Fedor är ett av de topp tio mest kända namnen i MMA
Citera
2010-03-22, 20:13
Medlem
TerryTibbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellybusterr
Där tror jag du har fel faktiskt, jag har uppfattiningen att Fedor är ett av de topp tio mest kända namnen i MMA

De flesta UFC-tittare vet nog inte vem Fedor är. Precis som K1 fans inte vet vem San chai eller Yodsenklai är.
Citera
2010-03-23, 20:55
Medlem
fugus avatar
Här har ni en 21 minuter lång preview inför Hopkins och Roy Jones jr.

http://www.youtube.com/watch?v=xfGd6gvPJ8I&feature=player_embedded
Citera
2010-03-25, 20:59
Medlem
tatans avatar
Vad tror ni om Arthur Abraham vs Andre Dirrell på lördag.
Själv håller jag tummarna på att Arthur knockar han.
Nästa motståndare för Arthur blir Froch vilket blir den bästa matchupen jag kan tänka mig i super six tournament.
Citera
2010-03-25, 21:06
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Vad tror ni om Arthur Abraham vs Andre Dirrell på lördag.
Själv håller jag tummarna på att Arthur knockar han.
Nästa motståndare för Arthur blir Froch vilket blir den bästa matchupen jag kan tänka mig i super six tournament.
Jag tror Dirrell kan chocka här. Han är en besvärlig motståndare och betydligt större och snabbare än Abraham. Om jag ska vara ärlig har jag aldrig gillat vAbraham, ingen speciel anledning, jag gillar bara inte sättet han boxas på.

Dirrell på domslut, 116-112 (eller så slår Abraham ut honom i mitten eller slutet av matchen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in