2009-08-04, 14:05
Medlem
Dubbelsylts avatar
På min förra stol pajade armstödet.

På den jag har nu så har spaken man justerar stolen gått av så man kan inte luta sig tillbaka i den utan att trilla i backen
Citera
2009-08-06, 11:48
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashback
Jysk for fit people

Eller snarare:

Jysk - for cheap bastards that can't affoard anything better.

Denna tråden talar ju sitt tydliga språk.

Jysks grejer är skit.
Citera
2009-08-06, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -deviant-
Eller snarare:

Jysk - for cheap bastards that can't affoard anything better.

Denna tråden talar ju sitt tydliga språk.

Jysks grejer är skit.

Kanske kan stämma då man måste vara rik för att ha råd och stoppa i sig en massa mat bli fet och sabba stolar
Citera
2009-08-07, 19:43
Medlem
UlfHamrins avatar
Har även jag köpt och förstört en stol från Jysk. Kontorsstol som kosatade kring 1500 kr. Gick sönder efter ett par månader och de ville inte ta tillbaka den då de ansåg att jag suttit sönder den själv. Sista stolen jag köper på Jysk.
Citera
2009-08-09, 01:01
Medlem
Denoms avatar
Min Jyskstol gick sönder i butiken innan jag ens hunnit köpa den, skulle endast provsitta.
Citera
2009-08-09, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Min Jyskstol gick sönder i butiken innan jag ens hunnit köpa den, skulle endast provsitta.

Men vad i helvete börjar känna mig en aningens osäker i min Magnus nu
Citera
2009-08-09, 03:27
Medlem
skogsburkans avatar
Sista gången jag handla på jysk en sak som är säker
Citera
2009-08-11, 18:05
Medlem
Sightnesss avatar
Min har också gått sönder exakt som bilden i första inlägget

Har lagat den med en gardinstång och lite skruv, den höll nån månad men nu har skiten gått åt helvete igen! Har inget kvitto kvar heller. WT-jysk, -aldrig igen.
Citera
2009-08-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashback
Säger inte att du är tjock men det verkar sitta en hel del fetton här i tråden som gnäller på skitkvallite osv, ni är tjocka och det är därför stolarna går sönder Köp en träningsmaskin och banta ner eller köp en dyrare/kraftigare stol!

Jysk for fit people

Edit: Gjorde precis ett test, hängde mig i armstöden och gjorde pushdowns 75kg*10gånger pallade den med men det kändes jävligt risky

Haha jo man väger ju 95kg, med då e ja 190cm meter lång med o tycker inte man ska behöva betala mer en 500kr för en datorstol som bara ska hålla att sitta i
Citera
2009-08-11, 20:20
Medlem
groils avatar
Ah har också pajjat en sådan. den första gick armstödet sönder på och på den jag sitter på nu är det punka på, så den åker ner när man sitter på den.
Citera
2009-08-11, 21:30
Medlem
Insuliins avatar
Har pajat 2 sånadär stolar, det är dock när man tar tag i armstöden och skall resa sig upp. Minns att andra gången som farsan störtrusande in och undrade vad fan jag höll på med, fick komma med någon undanflykt så jag sa till honom att jag drämde i stortån i stolshelvetet och blev så inihelvetes förbannad att jag drog av det jävla armstödet.
Citera
2009-08-11, 22:09
Bannlyst
ett tips, köp ifrån IKEA. min stol har hållt i över 5 år nu, trots att vi har suttit 2 personer i den ibland, och även gjort andra saker den håller!! IKEA nominell heter den. och är svart till färgen. vet ej om den finns att köpa längre. jag köpte den för 495:-!

EDIT, jo den finns kvar såg jag nu! fast den kostar nu 995 ser jag, men köp den, jag lovar att den gåller! vi har även kört fylletaxi med den på fester, och tippat den i sängen osv, men den håller fortfarande.
Senast redigerad av urban_legend 2009-08-11 kl. 22:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in