2009-08-02, 23:21
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Bättre att köpa en datorstol med metall istället för plast ...
Citera
2009-08-03, 16:50
Medlem
må bras avatar
Man får ju vad man pröjsar för. Min pajjade likadant för någon vecka sedan. Va inne i förgår och köpte en likadan
Citera
2009-08-03, 17:23
Bannlyst
Köpte en Magnus med hög rygg idag sitter bra i den, lätt Jysks skönaste stol!
http://resources.jysk.com/getimage/pm.medium/3620004/WEB/1002
Citera
2009-08-03, 17:30
Medlem
Rabulists avatar
Jysk är djävulens påfund. Endast tanken på hur de lurar hela Svenska folket med undermåliga produkter gör en kallsvettig. Vilken omoral och skam de måste leva med.

Jag har själv råkat ut för dessa underbara produkter!
Citera
2009-08-03, 18:27
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashback

En sådan har jag, och den verkar hålla... iallafall ännu efter ett år
Citera
2009-08-03, 18:48
Medlem
This_is_me_s avatar
Vad fan Har alla på FB haft en "chefsstol"?

Citera
2009-08-03, 20:07
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Var och provsatt lite Jyskstolar idag den billigaste som tråden handlar om var en skitstol redan i nyskick, sen hade dom rea på någon i tretusonkronorsklassen den kostade nu 1500 skitOskön den också.

Däremot hade dom två stolar som var sköna en med hög rygg och en med låg rygg båda hette Magnus någon av dom skall jag köpa när dom rear ut...

700 respektive 1200 tror jag dom kostade.

Magnus it is

En liten varning i all välmening...

Köpte en "Magnus"-stol på Jysk för några månader sedan.

I förra veckan när jag skulle ändra sittställning så gav jag lite extra spjärn mot armstöden...

"Kraaaak" sade det sedan, och så satt jag och höll det högra armstödet i handen och såg ut som ett fån.

Det hade brutits rakt av inne vid skruvarna som höll det på plats på undersidan av sitsen.

Aldrig, ALDRIG mera Jysk för min del!

Jävla skitkvalité!
Citera
2009-08-03, 20:41
Medlem
This_is_me_s avatar
Man ska helt enkelt köpa sig en stol från jysk bara för att sitta sönder den kanske? Därefter kan man känna sig som en äkta Fb:are.
Citera
2009-08-03, 20:50
Medlem
Hade en precis likadana i ca en vecka...armstödet gick av så stampade jag in skrikandes på jysk så fick ja en ny Självklart va man ju förbannad...jag hade ju tom betalt för den
Citera
2009-08-03, 20:53
Medlem
Citat:

Sån stol har jag också, men redan första dagen då den var ihopskruvad o ja skulle sträcka mig lite så knakade det till, så kollade under stolen på plattan som sitter i ryggstödet o den hade spruckit. Men detta var för ca 2 månader sen nu o den håller en men har inte vågat sträcka mej i den igen sen dess
Citera
2009-08-04, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saft-Per
Sån stol har jag också, men redan första dagen då den var ihopskruvad o ja skulle sträcka mig lite så knakade det till, så kollade under stolen på plattan som sitter i ryggstödet o den hade spruckit. Men detta var för ca 2 månader sen nu o den håller en men har inte vågat sträcka mej i den igen sen dess

Säger inte att du är tjock men det verkar sitta en hel del fetton här i tråden som gnäller på skitkvallite osv, ni är tjocka och det är därför stolarna går sönder Köp en träningsmaskin och banta ner eller köp en dyrare/kraftigare stol!

Jysk for fit people

Edit: Gjorde precis ett test, hängde mig i armstöden och gjorde pushdowns 75kg*10gånger pallade den med men det kändes jävligt risky
Senast redigerad av Trashback 2009-08-04 kl. 00:59.
Citera
2009-08-04, 12:32
Medlem
min jyskstol höll 2-3 månader..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här