Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-03, 19:16
  #1
Medlem
cocaineducks avatar
Tjo.

Varje gång jag kopplar ur min dator, dess strömkabel och så vidare, så vägrar den starta när jag kopplar in den igen.
Min mus lyser dock när den är inkopplad, trots att datorn inte är igång. Musen slocknar alltid när datorn är avstängd.
Jag brukar sitta och trycka på startknappen i kanske en timme eller två innan den går igång igen.

Vad beror detta på?

//cocaineduck.
Citera
2008-10-03, 20:07
  #2
Medlem
cocaineducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocaineduck
Tjo.

Varje gång jag kopplar ur min dator, dess strömkabel och så vidare, så vägrar den starta när jag kopplar in den igen.
Min mus lyser dock när den är inkopplad, trots att datorn inte är igång. Musen slocknar alltid när datorn är avstängd.
Jag brukar sitta och trycka på startknappen i kanske en timme eller två innan den går igång igen.

Vad beror detta på?

//cocaineduck.

Nu fick jag igång datorn, men displayerna är helt fucked up och min mus vägrar att fungera.
Spelar ingen roll om jag installerar drivisar eller byter USB-port. Det står att den har hittat hårdvaran och installerat den, men i device manager finns den inte med och den vägrar att fungera. Den lyser dock som vanligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback